Pitäiskö mun maksaa naapurintytölle jotain?

Naapurin tyttö on siis 18v ja mulla on vajaa 9v tytär (ekalla luokalla). Tuo naapuri pääsi jo aikasin koulusta koeviikon takia (viimeinen koe oli) ja juttelin pihalla hänen kanssa. Hän näytti mielestäni kaipaavan tekemistä ja kysyin, haenko tyttöni koulusta (pääsee klo 12.30) tämän naapurin seuraksi...tyttöni menisi muuten pariksi tunniksi iltapäiväkerhoon. Tämä naapuri tykkää siis hirveästi lapsista ja on usein meillä muuten vain kylässä leikkimässä tytön kanssa. Mitä ootte mieltä, pitäisikö mun maksaa palkkaa tuosta parista tunnista minkä hän on meillä tänään? Kun muutenkin käy meillä ilman palkkaa viikottain. Eikä hän ole vastuussa varsinaisesti tytöstä...9v kyllä pärjäisi tuon ajan itse, kunhan pitää seuraa. :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:17 päätön ratsumies kirjoitti:
parempi vaan kysyä että onko jotain velkaa , ei suoraan tarjota rahaa... :attn:
En ainakaan oleta, että mun pitäisi tuosta nyt maksaa, kun kerran mielellään tulee...ja onhan iltapäiväkerhokin ilmainen.
 
hai
Mun mielestä ilman muuta maksat, vaikka kympin, ei oo paljoa. Ei millään pahalla, mutta etkai luule että 18v viettää vaan huvikseen aikaa 9v:n kanssa (en tarkoita tätä tosiaan pahalla) mutta ...vaikea selittää :ashamed:
=)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:37 hai kirjoitti:
Mun mielestä ilman muuta maksat, vaikka kympin, ei oo paljoa. Ei millään pahalla, mutta etkai luule että 18v viettää vaan huvikseen aikaa 9v:n kanssa (en tarkoita tätä tosiaan pahalla) mutta ...vaikea selittää :ashamed:
=)
Kyllä muuten viettää...leikkii monta kertaa viikossa tyttöni kanssa joko meillä tai ulkona :)
 
Öh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:40 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:37 hai kirjoitti:
Mun mielestä ilman muuta maksat, vaikka kympin, ei oo paljoa. Ei millään pahalla, mutta etkai luule että 18v viettää vaan huvikseen aikaa 9v:n kanssa (en tarkoita tätä tosiaan pahalla) mutta ...vaikea selittää :ashamed:
=)
Kyllä muuten viettää...leikkii monta kertaa viikossa tyttöni kanssa joko meillä tai ulkona :)
:whistle: suorastaan kummallista........
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:42 Vieras kirjoitti:
kyllä mäki antaisin 10?. Varmasti tulee toistekin sitten.
Mutta, kun kyse ei ole vahtimisesta, naapuri saa mennä kotiin niin halutessaan. On meillä usein kun olen kotona ja leikkii ilmaiseksi lapsen kanssa. 10e on paljon, kun moni saa kuuden tunnin lastenvahtityöstä saman summan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:44 Öh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:40 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:37 hai kirjoitti:
Mun mielestä ilman muuta maksat, vaikka kympin, ei oo paljoa. Ei millään pahalla, mutta etkai luule että 18v viettää vaan huvikseen aikaa 9v:n kanssa (en tarkoita tätä tosiaan pahalla) mutta ...vaikea selittää :ashamed:
=)
Kyllä muuten viettää...leikkii monta kertaa viikossa tyttöni kanssa joko meillä tai ulkona :)
:whistle: suorastaan kummallista........
Mun mielestä ei, tunnen useita lapsirakkaita teinityttöjä. Kiva, että on niin kilttejä ja epäitsekkäitä nuoria...lapsi varmasti ihailee naapuriaan ja on iloinen, kun saa olla hänen kanssaan.
 

Yhteistyössä