Pitäisikö kaikkien haluta mahdollisimman korkea koulutus?

TerveVaan
Tämän ketjun henkilöt voisivat kertoa, ovatko amiksia. Tai mä voin arvata. Scarlett Harava? Etkö sää jotain liemiä hämmentänyt? Juu ja tuo kirjoitusvirhe on tossa nimessäs ihan tarkoituksella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja kakkasin mariskooliin:
duunarit pyörittää tätä maata..
mutta silti en itse aio jäädä duunariammattiin, tähtään korkeammalle. B)
Minusta on jotenkin huvittava ajatus, että jotkut duunarit yksinään tätä maata pyörittäisivät.

Kun ei duunari yksin pysty vaikkapa paperitehtaan pyörittämiseen, ihan niin kuin eivät pysty ne valkokaulusinssitkään sun muut.

Se on jännä, että yleensä nousee hirveä poru ns. duunariammattien puolesta, vaikka todellisuudessa eniten rapaa tuntuu tulevan niskaan ns. henkisen työn korkeasti koulutetuille tekijöille.
Paskaa niskaan kyllä on enemmän saaneet duunariammateissa olevat,eikä mun koulutukseen ole käytetty verorahoja penniäkään!
Ja toiseksi,mä olen niistä rahoista maksanut pitkän pennin näille homeperseille :whistle:
Minkäslaisen koulutuksen sinä olet onnistunut saamaan ihan ilman verorahoja? Käsittääkseni verorahoja käytetään tasaisesti kaikenlaisiin koulutuksiin.

Ja jos viittaat "homeperseillä" yliopistokoulutuksen saaneisiin, niin annat kyllä aika kehnon kuvan duunareista ja heidän ajatusmaailmastaan - vahvistat juuri niitä stereotypioita, joita duunareihin yhdistetään.
Mä vastasin jo aiemmin ketä tarkoitin :wave:
Ok. Mutta se ei minule valjennut, että minkä koulutuksen olet onnistunut saamaan ilman veronmaksajien tukea... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
koulutetumpi ihminen kykenee ajattelemaan monipuolisemmin, musta-valko- ajattelu vähenee. Koulutetun elämänhallinnan taidot paranevat. Koulutus tuo usein myös paremmat tulot. Koulutettu vanhempi pystyy paremmin ohjaamaan lapsiaan ja siirtämään tietotaitoa eteenpäin. Koulutettu arvostaa koulutusta ja koulua, lapsetkin suhtautuvat myönteisemmin oppimiseen. Koulutus on vastuun ottamista omasta itsestä, perheestä ja yhteiskunnasta.
Mä en mä ainakaan ajattele mustavalkoisesti, vaikka mulla ei olekaan koulutusta. Yhtä hyvin kouluttamaton pystyy kasvattamaan lapsensa ja antaa heille eväät elämään. Se kun on ihan ittestä kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
koulutetumpi ihminen kykenee ajattelemaan monipuolisemmin, musta-valko- ajattelu vähenee. Koulutetun elämänhallinnan taidot paranevat. Koulutus tuo usein myös paremmat tulot. Koulutettu vanhempi pystyy paremmin ohjaamaan lapsiaan ja siirtämään tietotaitoa eteenpäin. Koulutettu arvostaa koulutusta ja koulua, lapsetkin suhtautuvat myönteisemmin oppimiseen. Koulutus on vastuun ottamista omasta itsestä, perheestä ja yhteiskunnasta.
Ja tämä ei ole mustavalkoista ajattelua? Isäni äidillä ei ole ammattia, mutta hänen jokaisella kuudella lapsella on, ja meillä lapsenlapsilla on toisilla niitä jopa kaksin kappalein.

Äidin äiti oli apurina isoisäni kaupassa, hänen kahdella lapsellaan on molemmilla ammattit. Toinen yliopistopohjainen.

Kumpikin heistä osasi tukea ja ohjata oikeaan suuntaan, tiesi oikean ja väärän ja kasvatti kunnioittamaan muita ihmisiä.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja TerveVaan:
Tämän ketjun henkilöt voisivat kertoa, ovatko amiksia. Tai mä voin arvata. Scarlett Harava? Etkö sää jotain liemiä hämmentänyt? Juu ja tuo kirjoitusvirhe on tossa nimessäs ihan tarkoituksella.
Olen. Raukkaparka vasta 4 kuukautta opiskellut ja nyt jo onneni kukkuloilla kun löysin unelmieni alan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja TerveVaan:
Tämän ketjun henkilöt voisivat kertoa, ovatko amiksia. Tai mä voin arvata. Scarlett Harava? Etkö sää jotain liemiä hämmentänyt? Juu ja tuo kirjoitusvirhe on tossa nimessäs ihan tarkoituksella.
Niin sun pointti oli mikä? Vaikka mä olisin yliopiston käynyt ihminen niin mä en silti olisi sitä mieltä, että kaikkien pitää hommata mahdollisimman korkea koulutus. Se on sitä mustavalkoisuutta jos niin ajattelee.

Ja mikähän pointti tuolla sun tarkoituksellisella kirjoitusvirheellä oli? :LOL: :LOL: :hug:
 
Loru
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Loru:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Loru:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Loru:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Loru

Se on loistava esimerkki niille, joiden mielestä koulutus on kaikki kaikessa, ja että jokaisen tulisi hankkia "hyvä" koulutus. Se ei periaatteessa liity maistereihin mitenkään, siis heihin henkilöinä, on vain hyvä esimerkki.

Se, että sanoin sohaisseeni mehiläispesää johtui ihan siitä miten itse keskustelit. Jos lukisit ajatuksella sen ihan ensimmäisen kirjoitukseni, ei tarvitsisi kysellä.

Jos kaipaat uusia fraaseja, tee aiheesta vaikka ihan uusi aloitus. Parempi kuitenkin sellainen fraasi tai vertauskohta, jonka moni tajuaa, eikö? En mä ala kikkailemaan sanoilla, jos haluan vaan sanoa mielipiteeni.
Ei ole hyvä tuo sinun esittämäsi fraasi, koska se oli vale. Et sohaissut yhtään mitään. Sohaisit minun mielenkiintoani, koska tiedän esittämästäsi alasta aika paljon enkä siellä useinkaan näe korkeastikoulutettuja. On aika luonnollista kertoa asian oikea tola. Ehkä joistakin ihmisistä ei olekaan sitten valmistuttuaan siihen työhön, mihin koulutus tähtää, myös tämä on otettava huomioon. Itse olen valmistunut amk:sta enkä tiedä, haluanko tälle tarkoitettua työtä tehdä. Voisin vähän aikaa "tuulettaa päätäni" vähemmän vastuullisissa tehtävissä, vaikka rahat olisivatkin menneet koulutuksessani hukkaan. Ehkä olisit sohaissut mehiläispesää, jos olisin ollutkin tuo sinun kertomuksesi siivoova maisteri, mutta en ole.
Sulla taitaa edelleen mennä ohi se, että Phoebs tarkoitti, että jos KAIKKI olisivat korkeastikoulutettuja...
Mitä sä siinä sössäät? Äskeinen tekstini oli hyvin asiallinen, ilman mitään idioottimaisuuksia ja jo sinä avaat taas turpasi. Ymmärrän Phoebsin ajatuksen aivan 100 %:sti, yritä nyt ymmärtää. Kerroin vain, että siivoova maisteri herätti mielenkiintoni, siinä se ja että hän ei tökkässyt muurahaispesään. Mikä helvetti tässä nyt vielä sua kalvaa? Asia on ainakin mulle ihan ok.
No kuule, kun sä sönkötät kaikkea muuta eikä sulle todellakaan tuntunut menevän se pointti perille. Kukaan ei ole missään kohdassa alentanut siivoojia, mutta sä aloit änkyttämään jotakin sellaista vastaan mitä ei edes ole. :whistle: :LOL:
Voi vittu mikä muija. Juu mä ymmärrän jo, että se siivooja oli esimerkki, se voisi olla vaikka bussikuski. Mikä helvetti tässä on, kun et voi ymmärtää suomen kieltä.
Kukahan ei nyt ymmärtänyt mistä alunperin oli kyse... :whistle: :whistle:
Sä ällötät mua. Jos täällä haluaa asiallisesti keskustella, täällä pyörii kaltaisesi ihminen ihan suoraan vittuilemassa ja sekoittamassa soppaa. Ei tässä ole enää kiinni siitä, mitä kuka on ymmärtänyt, vihdoin se tajusin. Sä vaan ilkeilet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Loru:
Sä ällötät mua. Jos täällä haluaa asiallisesti keskustella, täällä pyörii kaltaisesi ihminen ihan suoraan vittuilemassa ja sekoittamassa soppaa. Ei tässä ole enää kiinni siitä, mitä kuka on ymmärtänyt, vihdoin se tajusin. Sä vaan ilkeilet.
Voi luoja mitä pälli olet! Kun sulle ei selvästikään mennyt tajuntaan se mitä Phoebs tarkoitti ja sitä yritin sulle selventää, mutta ei kun mä olen se paska! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Laitanpa nyt tähän mielipiteeni joka on monen mielestä kamalaa sontaa mutta eipä haittaa. Vaikka raha on ihana juttu ja sillä saa paljon asioita niin kyllä se on hieno asia löytää ammatti jossa on onnellinen joka päivä. Miä olen jo koulussa onnellinen kun pikku possu vatukossa :xmas: En voisi enempää rakastaa kaikkea siellä, välillä valitan muuta se kuuluu asiaan :D Toivottavasti saan omalta alaltani töitä ja viihdyn joskus töissä yhtä hyvin kun nyt koulussa =)
=) Ihana.

Ja mun mielestä elämässäänkin jaksaa paremmin, kun työ ei vituta. Aina ei voi olla hyvä päivä, mutta jos koko ajan miettii miten voisi asiat olla toisin, niin eipä sekään kivaa ole.

Mullakin on tavoitteena työ jossa viihdyn. Jaksan sitten kaikkea muutakin.
No eiköhän suurin osa ihmisistä lähde juuri sille alalle, mikä itseä kiinnostaa. Joiltakin se ala löytyy toisen asteen koulutuksesta, joiltakin korkeakoulusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
niin onkin omituista...kaikkia tarvitaan!
Sitäpä juuri.
JOS kaikki olis lääkäreitä niin kuka tekis lääkärin työvaatteet? Kuka huoltaisi ne? Kuka välineet, tekeminen ja huolto? Kuka tyhjäis roskikset ja siivois sen sairaalan tai lääkäriaseman missä se olis töissä? Kuka pystyttäis kaupan pystyyn ja tois/tekis ruuan ja ruoka-aineet sinne? Kuka kuljettais ne rekalla? Kuka tekis ne ns pskatyöt osastolla sen jälkeen kun lääkäri on ne määrännyt? Kuka vaihtaa potilaan vaipan tai ruuttaa peräruiskeen kun maha kovalla? Kuka kirjottais tyhjäksi lääkärin sekavat sanelut? Lista LOPUTON!


 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
koulutetumpi ihminen kykenee ajattelemaan monipuolisemmin, musta-valko- ajattelu vähenee. Koulutetun elämänhallinnan taidot paranevat. Koulutus tuo usein myös paremmat tulot. Koulutettu vanhempi pystyy paremmin ohjaamaan lapsiaan ja siirtämään tietotaitoa eteenpäin. Koulutettu arvostaa koulutusta ja koulua, lapsetkin suhtautuvat myönteisemmin oppimiseen. Koulutus on vastuun ottamista omasta itsestä, perheestä ja yhteiskunnasta.
Ja tämä ei ole mustavalkoista ajattelua? Isäni äidillä ei ole ammattia, mutta hänen jokaisella kuudella lapsella on, ja meillä lapsenlapsilla on toisilla niitä jopa kaksin kappalein.

Äidin äiti oli apurina isoisäni kaupassa, hänen kahdella lapsellaan on molemmilla ammattit. Toinen yliopistopohjainen.



Tottakai ns. kohortti- vaikutus tulee huomioida(aika ja elinolosuhteet). Induktiivinen päättely ei kuitenkaan ole pätevää päättelyä. S.o yksityistapauksista ei voida tehdä yleistyksiä, koulutettu tietää siis tämän. Vaikka sinun mummin kummin kaimasi ovat jotakin, et voi siitä tehdä yleistyksiä!
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Loru hyvä,

Jos sä haluat keskustella, niin keskustele. Älä viitsi haukkua ja kiroilla :hug:
Ihan uskomatonta! Sä voit vaikka miettiä, että missä vaiheessa mä aloin kiroilemaan.
Vastuu siitä mitä sä sanot, on sulla itselläs. Ei siinä, mitä sulle sanotaan.
Joo, mutta ehkä säkin ymmärsit jossain vaiheessa, että mä todellakin ymmärsin tuon pointin, koska olen samaa mieltä kanssasi asiasta. Et en ymmärrä, miksi sinä partnerisi (äläkä puutu tähän sanaan kun tiedät mitä tarkoitat) kanssa lyttäätte minua joka viestin jälkeen etten ymmärrä. Miksei et hauku tuota änkyttäjäksi haukkujaa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
koulutetumpi ihminen kykenee ajattelemaan monipuolisemmin, musta-valko- ajattelu vähenee. Koulutetun elämänhallinnan taidot paranevat. Koulutus tuo usein myös paremmat tulot. Koulutettu vanhempi pystyy paremmin ohjaamaan lapsiaan ja siirtämään tietotaitoa eteenpäin. Koulutettu arvostaa koulutusta ja koulua, lapsetkin suhtautuvat myönteisemmin oppimiseen. Koulutus on vastuun ottamista omasta itsestä, perheestä ja yhteiskunnasta.
Kyllä se kouluttamatonkin ihminen osaa ajatella,en mä ihmisenä muutu siitä minnekkään,jos joskus ammatin saan.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Loru:
Sä ällötät mua. Jos täällä haluaa asiallisesti keskustella, täällä pyörii kaltaisesi ihminen ihan suoraan vittuilemassa ja sekoittamassa soppaa. Ei tässä ole enää kiinni siitä, mitä kuka on ymmärtänyt, vihdoin se tajusin. Sä vaan ilkeilet.
Voi luoja mitä pälli olet! Kun sulle ei selvästikään mennyt tajuntaan se mitä Phoebs tarkoitti ja sitä yritin sulle selventää, mutta ei kun mä olen se paska! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Mutta sä ällötät mua tässä kohtaa: mä sanon ymmärrän ja tämänkin jälkeen sä laitat jonkun vittuiluviestin, miksi?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
koulutetumpi ihminen kykenee ajattelemaan monipuolisemmin, musta-valko- ajattelu vähenee. Koulutetun elämänhallinnan taidot paranevat. Koulutus tuo usein myös paremmat tulot. Koulutettu vanhempi pystyy paremmin ohjaamaan lapsiaan ja siirtämään tietotaitoa eteenpäin. Koulutettu arvostaa koulutusta ja koulua, lapsetkin suhtautuvat myönteisemmin oppimiseen. Koulutus on vastuun ottamista omasta itsestä, perheestä ja yhteiskunnasta.
Kyllä se kouluttamatonkin ihminen osaa ajatella,en mä ihmisenä muutu siitä minnekkään,jos joskus ammatin saan.

Saat tietoa ja käsitetteitä ajattelusi välineiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Loru:
Sä ällötät mua. Jos täällä haluaa asiallisesti keskustella, täällä pyörii kaltaisesi ihminen ihan suoraan vittuilemassa ja sekoittamassa soppaa. Ei tässä ole enää kiinni siitä, mitä kuka on ymmärtänyt, vihdoin se tajusin. Sä vaan ilkeilet.
Voi luoja mitä pälli olet! Kun sulle ei selvästikään mennyt tajuntaan se mitä Phoebs tarkoitti ja sitä yritin sulle selventää, mutta ei kun mä olen se paska! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Mutta sä ällötät mua tässä kohtaa: mä sanon ymmärrän ja tämänkin jälkeen sä laitat jonkun vittuiluviestin, miksi?
Mitä sä märiset? Jos ällöttää, niin painu muualle. Ei mun tarvitte miellyttää ketään jota en halua miellyttää. Varsinkaan jos jollakin hulajaa ohi ja lujaa. :whistle: :whistle:
 
öö
Mitä se on keneltäkään pois, mikäli joku palkkaa siivoojan omaan kotiinsa. Siitä saa verovähennykset ja jää itselle aikaa elää ja viettää vaikka aikaa perheen kanssa.

Kaikki meistä eivät elä siinä luterilaisen työmoraalin suossa, jossa työtä tehdään marttyyrina ja sitten saa lähipiiri kärsiä kärttyisestä ihmisestä. Eli siis, mikäli rahaa on, miksei sitä voi käyttää oman elämänlaatunsa parantamiseen.

Tosin minä uskon myös siihen, että kovin siistiä kotia emännöi tylsä ihminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja kakkasin mariskooliin:
duunarit pyörittää tätä maata..
mutta silti en itse aio jäädä duunariammattiin, tähtään korkeammalle. B)
Minusta on jotenkin huvittava ajatus, että jotkut duunarit yksinään tätä maata pyörittäisivät.

Kun ei duunari yksin pysty vaikkapa paperitehtaan pyörittämiseen, ihan niin kuin eivät pysty ne valkokaulusinssitkään sun muut.

Se on jännä, että yleensä nousee hirveä poru ns. duunariammattien puolesta, vaikka todellisuudessa eniten rapaa tuntuu tulevan niskaan ns. henkisen työn korkeasti koulutetuille tekijöille.
Paskaa niskaan kyllä on enemmän saaneet duunariammateissa olevat,eikä mun koulutukseen ole käytetty verorahoja penniäkään!
Ja toiseksi,mä olen niistä rahoista maksanut pitkän pennin näille homeperseille :whistle:
Minkäslaisen koulutuksen sinä olet onnistunut saamaan ihan ilman verorahoja? Käsittääkseni verorahoja käytetään tasaisesti kaikenlaisiin koulutuksiin.

Ja jos viittaat "homeperseillä" yliopistokoulutuksen saaneisiin, niin annat kyllä aika kehnon kuvan duunareista ja heidän ajatusmaailmastaan - vahvistat juuri niitä stereotypioita, joita duunareihin yhdistetään.
Mä vastasin jo aiemmin ketä tarkoitin :wave:
Ok. Mutta se ei minule valjennut, että minkä koulutuksen olet onnistunut saamaan ilman veronmaksajien tukea... :xmas:
Peruskoulu on mennyt veronmaksajien rahoilla,sori :ashamed:
Mutta muuten ei ole tullut vielä käytettyä verorahoja koulutukseen :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
koulutetumpi ihminen kykenee ajattelemaan monipuolisemmin, musta-valko- ajattelu vähenee. Koulutetun elämänhallinnan taidot paranevat. Koulutus tuo usein myös paremmat tulot. Koulutettu vanhempi pystyy paremmin ohjaamaan lapsiaan ja siirtämään tietotaitoa eteenpäin. Koulutettu arvostaa koulutusta ja koulua, lapsetkin suhtautuvat myönteisemmin oppimiseen. Koulutus on vastuun ottamista omasta itsestä, perheestä ja yhteiskunnasta.
Kyllä se kouluttamatonkin ihminen osaa ajatella,en mä ihmisenä muutu siitä minnekkään,jos joskus ammatin saan.

Saat tietoa ja käsitetteitä ajattelusi välineiksi.
Näinhän se on. Kyllä se ajatusmaailmaa väkisinkin laajenee, kun kouluttautuu pidemmälle.

 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Loru:
Sä ällötät mua. Jos täällä haluaa asiallisesti keskustella, täällä pyörii kaltaisesi ihminen ihan suoraan vittuilemassa ja sekoittamassa soppaa. Ei tässä ole enää kiinni siitä, mitä kuka on ymmärtänyt, vihdoin se tajusin. Sä vaan ilkeilet.
Voi luoja mitä pälli olet! Kun sulle ei selvästikään mennyt tajuntaan se mitä Phoebs tarkoitti ja sitä yritin sulle selventää, mutta ei kun mä olen se paska! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Mutta sä ällötät mua tässä kohtaa: mä sanon ymmärrän ja tämänkin jälkeen sä laitat jonkun vittuiluviestin, miksi?
Mitä sä märiset? Jos ällöttää, niin painu muualle. Ei mun tarvitte miellyttää ketään jota en halua miellyttää. Varsinkaan jos jollakin hulajaa ohi ja lujaa. :whistle: :whistle:
joko sä huomaat mitä mä aikasemmin tarkotin :whistle: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
koulutetumpi ihminen kykenee ajattelemaan monipuolisemmin, musta-valko- ajattelu vähenee. Koulutetun elämänhallinnan taidot paranevat. Koulutus tuo usein myös paremmat tulot. Koulutettu vanhempi pystyy paremmin ohjaamaan lapsiaan ja siirtämään tietotaitoa eteenpäin. Koulutettu arvostaa koulutusta ja koulua, lapsetkin suhtautuvat myönteisemmin oppimiseen. Koulutus on vastuun ottamista omasta itsestä, perheestä ja yhteiskunnasta.
Kyllä se kouluttamatonkin ihminen osaa ajatella,en mä ihmisenä muutu siitä minnekkään,jos joskus ammatin saan.

Saat tietoa ja käsitetteitä ajattelusi välineiksi.
Minä olen ollut tehdasduunari,mutta en minä koe sen tyhmemmäksi itseäni kuin koulutetut, ilkeää yleistystä :/
Tosin niihin hommiin en jää,kesätöihin saatan mennä sinne vielä joskus, jos tässä opiskelemaan lähdetään =)
 
Loru
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Loru:
Sä ällötät mua. Jos täällä haluaa asiallisesti keskustella, täällä pyörii kaltaisesi ihminen ihan suoraan vittuilemassa ja sekoittamassa soppaa. Ei tässä ole enää kiinni siitä, mitä kuka on ymmärtänyt, vihdoin se tajusin. Sä vaan ilkeilet.
Voi luoja mitä pälli olet! Kun sulle ei selvästikään mennyt tajuntaan se mitä Phoebs tarkoitti ja sitä yritin sulle selventää, mutta ei kun mä olen se paska! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Mutta sä ällötät mua tässä kohtaa: mä sanon ymmärrän ja tämänkin jälkeen sä laitat jonkun vittuiluviestin, miksi?
Mitä sä märiset? Jos ällöttää, niin painu muualle. Ei mun tarvitte miellyttää ketään jota en halua miellyttää. Varsinkaan jos jollakin hulajaa ohi ja lujaa. :whistle: :whistle:
Siis sä oikeesti uskot, etten mä tajunnut Phoesin pointtia? Ei se nyt niin korkealentoinen ollut... Mutta ihan kivahan se on, että jossain asiassa nyt sitten ilmeisesti pääsit pätemään sopanvääntäjänä. Sä oot käyttänyt nyt varmaan neljä viestiä tuon saman jauhamiseen: "sä et kyllä tajunnut, nyt meni ohi". Eikö sulla sitten riitä aivotoiminta ymmärtämään, että joo tajusin?
 

Yhteistyössä