Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Unohtuu monilta noin sanovilta se tosiseikka, että sitten siellä ollaan maistereina siivoamassa sairaaloita ym =)
Kaikkia tarvitaan, ja mä oikeastaan toivon, että roskakuskit, siivojat, vartijat ym. menisivät yhtä aikaa lakkoon. Voisi jollakin käydä mielessä, että heitäkin tarvitaan.
Ja mikäs sua nyppii siinä, että maisteri siivoaa sairaalaa? Etkö arvosta tässä asiassa a) maisterin koulutusta (kaikkia tarvitaan!), b) siivoamista vai kaiken hyväksi sitä, että c) maisteri siivoaa sairaalassa?? Ehkä maisteri ei ole just heti saanut oman alan töitä ja on mennyt tienaamaan, ooh, historiallista.
Siis mulla ei ole mitään ns. duunareita vastaan, he tekevät usein raskastakin "perustyötä" jolla tämä maailma pitkältä pyörii (ne korkeammin koulutetut pitälti suunnittele, organisoi, johtaa duunarien työtä) mutta mä en kyllä tajua, että mitä väärää tuo maisteri tekee - työtäkö? Että ensin kehutaan miten tärkeitä on siivoojat eikä korkeastikoulutetut sitä tajua ja sitten ivaillaan, kun nämä kaksi "yhdistää". Uskon, että siivoova maisteri arvostaa siivoojia senkin jälkeen kun lähtee ehkä "omiin töihinsä".