Pitäisikö huolestua?

Yritämme kolmatta lasta. Kaksi aikaisempaa lasta saivat alkunsa heti ensi yrityksestä.
Nyt olemme yrittäneet 4kiertoa enkä ole raskautunut. Lopetin yhdistelmäpillerit heinäkuussa. Käytin yhdistelmäpillereitä 1,5-vuotta. Ennen sitä minipillereitä 3-vuotta. Kuukautiset ovat olleet säännölliset heti kun lopetin pillerit. Kiertoni on 31pvää. Olen myös löytänyt ovulaation kahdesta kierrosta ovulaatiotestin avulla. Ovulaatio oireita minulla ei ole. Yhdyntää on ollut ennen ovulaatiota, ovulaation aikaa ja sen jälkeen. Olen 30v ja mies 38v. Olemme molemmat terveitä ja omaamme terveelliset elämäntavat. En tiedä pitäisikö vielä huolestua? Tuntuu niin oudolta että en ole vieläkään raskautunut. Pyydän anteeksi jos joku loukkaantuu tästä kun kirjoitan tänne, emme ehkä ihan vielä täytä lapsettomuuden kriteerejä.
 
Mielestäni tuossa vaiheessa ei kannata vielä huolestua, eihän neljä kiertoa vielä mikään mahdottoman pitkä aika ole :). Jaksatte vain yrittää niin se maailman paras palkinto tulee lopulta sieltä!
 

Yhteistyössä