ap
Mulla on työharjoittelu, ja huomena täytyis jonkinlainen toimintatuokio pitää, päiväpiiri. Lapset eivät vielä ole kovin hyvin puhu,joten ei mitään kovin vaikeaa. Pää lyö kyllä ihan tyhjää! ?
Ihanaa kun joku tietää noin hyvin, kiitos tästä!Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Olet väärälle alalle aikomassa ap, jos et edes noin yksinkertaisia asioita osaa, kuin keksiä tekemista muksuille ??
Pitikö sun lainata mun tekstiä...? Mä olen päiväkodissa töissäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Ihanaa kun joku tietää noin hyvin, kiitos tästä!Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Olet väärälle alalle aikomassa ap, jos et edes noin yksinkertaisia asioita osaa, kuin keksiä tekemista muksuille ??
Ei mitään kummempaa teemaa ole..
Joo tää olis hyvä...siinähän on säkeistöjäkin vaikka muille jakaa. Ota vaikka pehmoeläimet ja esitä niillä ne "vaari se hoiteli lampaitansa..." jne.Alkuperäinen kirjoittaja mie:piippolan vaarilla oli talo.....
Uppoo loistavasti ainakin meidän 2,5veehen ja hänen kavereihin
Saahan sitä vinkkejä kysyä ja tietoja etsiä..sekin on sitä oppimista = osata hakea tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja Halipupu:Ootko siis ollu siinä ryhmässä harjoittelemassa, luulisin? Kyllä sun sitten pitäisi ihan itse miettiä mitä lasten kanssa voi tehdä ja mikä on liian vaikeaa. Olishan se kiva, jos netissä olisi palvelu johon voisi syöttää lasten tiedot, tavoitteet, yms... ja se sitten kertoisi mitä tehdään. Luultavasti ei kyllä toimisi käytännössä ainakaan ihan soveltamatta. Voisin vaikka sellaisen perustaa sitten kun en enää itse jaksa olla päiväkodissa töissä, mutta eläkkeellekään ei vielä pääse.
Miten olisi jänis istui maassa-leikki, karhu nukkuu leikki, yksi pieni elefantti-leikki jne...
Sen paremmin en aloittajan tapauksesta tiedä, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että myös ne jotka aikovat vanhusten hoitoon tai jopa hammashoitoon suuntautua lähihoitajakoulutuksessaan, joutuvat tuon saman työharjoittelun lasten päiväkodissa tekemään ja saman toimintatuokion suunnittelemaan. Että joskus joutuu tekemään myös "väärän" alan hommia, päästäkseen tavoitteeseensa..Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Olet väärälle alalle aikomassa ap, jos et edes noin yksinkertaisia asioita osaa, kuin keksiä tekemista muksuille ??
Ei se niin helppoa ole keksiä. Itsekin olen tilanteessa ollut ja kaikenlaista pähkäilin, lapset isompia ja askartelimme. Mielestäni meillä arvostettiin sitä, että osasi itse arvioidda kuinka toimintatuokio sujui ja jos oli jotakin parannettavaa. Es. mulla oli hieman liian vaikea askartelu, kun oli hyvin eri ikäisiä lapsia. JA silti sain hyvät arvostelut harjoittelujaksosta.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Olet väärälle alalle aikomassa ap, jos et edes noin yksinkertaisia asioita osaa, kuin keksiä tekemista muksuille ??
Ei kaksplussasta kyseleminen ole mun mielestä kyllä mikään osoitus kyvystä hakea tietoa...Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Saahan sitä vinkkejä kysyä ja tietoja etsiä..sekin on sitä oppimista = osata hakea tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja Halipupu:Ootko siis ollu siinä ryhmässä harjoittelemassa, luulisin? Kyllä sun sitten pitäisi ihan itse miettiä mitä lasten kanssa voi tehdä ja mikä on liian vaikeaa. Olishan se kiva, jos netissä olisi palvelu johon voisi syöttää lasten tiedot, tavoitteet, yms... ja se sitten kertoisi mitä tehdään. Luultavasti ei kyllä toimisi käytännössä ainakaan ihan soveltamatta. Voisin vaikka sellaisen perustaa sitten kun en enää itse jaksa olla päiväkodissa töissä, mutta eläkkeellekään ei vielä pääse.
Miten olisi jänis istui maassa-leikki, karhu nukkuu leikki, yksi pieni elefantti-leikki jne...
=)
Ai miksei?Alkuperäinen kirjoittaja just:Ei kaksplussasta kyseleminen ole mun mielestä kyllä mikään osoitus kyvystä hakea tietoa...Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Saahan sitä vinkkejä kysyä ja tietoja etsiä..sekin on sitä oppimista = osata hakea tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja Halipupu:Ootko siis ollu siinä ryhmässä harjoittelemassa, luulisin? Kyllä sun sitten pitäisi ihan itse miettiä mitä lasten kanssa voi tehdä ja mikä on liian vaikeaa. Olishan se kiva, jos netissä olisi palvelu johon voisi syöttää lasten tiedot, tavoitteet, yms... ja se sitten kertoisi mitä tehdään. Luultavasti ei kyllä toimisi käytännössä ainakaan ihan soveltamatta. Voisin vaikka sellaisen perustaa sitten kun en enää itse jaksa olla päiväkodissa töissä, mutta eläkkeellekään ei vielä pääse.
=)