kyl vaan valkoista
lapsethan tuo haikara.kuule,kuule niin mulle satukirjassa kerrottiin ja siihen on uskominen kun tarhatäti kertoi
Ekaks, oon aikaslailla samaa mieltä, ku "oma syyni".Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:No mä taas en nauttisi siinä valkoisessa puvussa. Ja voihan hunnun laittaa muunkin värisen puvun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja oma syyni:Mä laitoin valkoisen ihan sen takia, että se on mun mielestä ainoa tilaisuus elämässä, jolloin sellaista pitkää valkoista pukua + huntua voi käyttää, joten nautin koko rahan edestä. Ekaa ja toistaiseksi ainoaa kertaa siis menin naimisiin, jos joskus toinen kerta tulisi niin en kyllä enää valkoista laittaisi. Mutta tämäkin on tietysti mielipidekysymys.
No enhän mä olekaan mitään arvostellut, mutta jotkut ovat sitä mieltä että ihan vain perinteen vuoksi pitäisi kaikkien se valkoinen puku laittaa. Ja sen takia, että kerran saa vain olla valkoisessa puvussa.Alkuperäinen kirjoittaja hukki:Ekaks, oon aikaslailla samaa mieltä, ku "oma syyni".Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:No mä taas en nauttisi siinä valkoisessa puvussa. Ja voihan hunnun laittaa muunkin värisen puvun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja oma syyni:Mä laitoin valkoisen ihan sen takia, että se on mun mielestä ainoa tilaisuus elämässä, jolloin sellaista pitkää valkoista pukua + huntua voi käyttää, joten nautin koko rahan edestä. Ekaa ja toistaiseksi ainoaa kertaa siis menin naimisiin, jos joskus toinen kerta tulisi niin en kyllä enää valkoista laittaisi. Mutta tämäkin on tietysti mielipidekysymys.
Mutta scarlettille piti sanoa, että johan se on tullu selväksi, ettet viihdy valkoisessa puvussa, joten älä laita sitä. Toisekseen, luulen/uskon ettet oo neitsyt, joten sitä suuremmalla syyllä: älä laita valkoista. Äläkä varsinkaan huntua.
Kylläkin eräs tuttu mummo (neitsyt!) meni naimisiin, eikä laittanut valkoista/huntua, vaikka neitsyt olikin.
Mutta siis terotan lähinnä tätä: Älä laita valkoista jos et halua. Kukaan ei voi sua pakottaa. Kuitenkin kaikilla on vapaus kertoa mitä itse on päälleen pukenut, eikä sulla taas oo siihen mitään sanottavaa/arvosteltavaa.
Kukin taaplaa tyylillään.
Ei millään pahalla.