No et. Sitä paitsi kotiäidillä pitäisi olla Kuoma-jalkineet myös. Eli no chance. Sulla ei ole mitään saumaa. Sori. :/Alkuperäinen kirjoittaja gy:hitsi. mulla ei oo raitapaitaa. enkö mä nyt oo pesunkestävä kotiäiti?
Ei oo jos se on tarpeeksi pieni =)Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Marimekon raitapaita on ainakin muodoton teltta. Toivottavasti yksikään kotiäiti ei sellaista päälleen laita. Polarn O Pyretin vastaavaa en ole edes nähnyt.
Niitä on kuule monta mallia, löytyy jokaiselle oman mallisensa.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Marimekon raitapaita on ainakin muodoton teltta. Toivottavasti yksikään kotiäiti ei sellaista päälleen laita. Polarn O Pyretin vastaavaa en ole edes nähnyt.
Se pienin kokokin on teltta. Nähty on. Paitsi jos ei osta lasten puolelta (onko niitä edes lapsille?) ja silloinkin taitaa jäädä pituudesta vajaaksi. Ja lasten paidoissa leikkauksetkin on yleensä erilaisia, ts. ei istu aikuiselle.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei oo jos se on tarpeeksi pieni =)Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Marimekon raitapaita on ainakin muodoton teltta. Toivottavasti yksikään kotiäiti ei sellaista päälleen laita. Polarn O Pyretin vastaavaa en ole edes nähnyt.
Voi ei, miksei kukaan kertonut?? Kenet voin pistää vastuuseen tästä???Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:No et. Sitä paitsi kotiäidillä pitäisi olla Kuoma-jalkineet myös. Eli no chance. Sulla ei ole mitään saumaa. Sori. :/Alkuperäinen kirjoittaja gy:hitsi. mulla ei oo raitapaitaa. enkö mä nyt oo pesunkestävä kotiäiti?
Voi ei, olen _huono_ äiti.Alkuperäinen kirjoittaja kotimamma isolla K:lla:Tietysti pitää, ja Marimekon Ihme juttuja täälläkin kysellään, kyllä nuo asiat pitäisi osata ottaa selville jo ennen lasten hankintaa. Et taida olla valmis äidiksi jos tuollaisia pitää kysellä muilta. Kyllä minä ainakin ostin raitapaitani jo hyvissä ajoin ennen lapsen tuloa, mutta ikävä kyllä on niitäkin tapauksia, jotka eivät edes omista raitapaitaa:/
Koskahan olet viimeksi katsonut marimekon paitoja, vuonna kuokka ja jussi?Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Se pienin kokokin on teltta. Nähty on. Paitsi jos ei osta lasten puolelta (onko niitä edes lapsille?) ja silloinkin taitaa jäädä pituudesta vajaaksi. Ja lasten paidoissa leikkauksetkin on yleensä erilaisia, ts. ei istu aikuiselle.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei oo jos se on tarpeeksi pieni =)Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Marimekon raitapaita on ainakin muodoton teltta. Toivottavasti yksikään kotiäiti ei sellaista päälleen laita. Polarn O Pyretin vastaavaa en ole edes nähnyt.
Onko sitä perinteistä raitapaitaa esim. jonain lady fit-mallisena? Joo, en ole tosiaan viime aikoina näitä ko. paitoja läheltä pällistellyt, tätini käytti niitä joskus 90-luvulla ja olivat jo silloinkin mielestäni karmeita. Kuviona raita ei natsaa ja väriyhdistelmätkin mitä noissa raitapaidoissa olen nähnyt, on pääsääntöisesti järkkyjä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koskahan olet viimeksi katsonut marimekon paitoja, vuonna kuokka ja jussi?Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Se pienin kokokin on teltta. Nähty on. Paitsi jos ei osta lasten puolelta (onko niitä edes lapsille?) ja silloinkin taitaa jäädä pituudesta vajaaksi. Ja lasten paidoissa leikkauksetkin on yleensä erilaisia, ts. ei istu aikuiselle.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei oo jos se on tarpeeksi pieni =)Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Marimekon raitapaita on ainakin muodoton teltta. Toivottavasti yksikään kotiäiti ei sellaista päälleen laita. Polarn O Pyretin vastaavaa en ole edes nähnyt.
Tämän takia mä ostin ekan raitapaitani puoli vuotta sitten kirppikseltä. Ihan aito Marimekko ja on hieno. Musta tuli heti parempi äiti.Alkuperäinen kirjoittaja fgf:Voi ei, olen _huono_ äiti.Alkuperäinen kirjoittaja kotimamma isolla K:lla:Tietysti pitää, ja Marimekon Ihme juttuja täälläkin kysellään, kyllä nuo asiat pitäisi osata ottaa selville jo ennen lasten hankintaa. Et taida olla valmis äidiksi jos tuollaisia pitää kysellä muilta. Kyllä minä ainakin ostin raitapaitani jo hyvissä ajoin ennen lapsen tuloa, mutta ikävä kyllä on niitäkin tapauksia, jotka eivät edes omista raitapaitaa:/
Joo seliseli. Sä olet vaan tollanen wannebe-kotiäiti. Kunnon äiti olisi ostanut sen jo ennen ekan muksun syntymää.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Tämän takia mä ostin ekan raitapaitani puoli vuotta sitten kirppikseltä. Ihan aito Marimekko ja on hieno. Musta tuli heti parempi äiti.Alkuperäinen kirjoittaja fgf:Voi ei, olen _huono_ äiti.Alkuperäinen kirjoittaja kotimamma isolla K:lla:Tietysti pitää, ja Marimekon Ihme juttuja täälläkin kysellään, kyllä nuo asiat pitäisi osata ottaa selville jo ennen lasten hankintaa. Et taida olla valmis äidiksi jos tuollaisia pitää kysellä muilta. Kyllä minä ainakin ostin raitapaitani jo hyvissä ajoin ennen lapsen tuloa, mutta ikävä kyllä on niitäkin tapauksia, jotka eivät edes omista raitapaitaa:/
Siis mikä tähän sitten auttaa Onko pakko tehdä vaan toinen lapsi ja toivoa sen kanssa parasta? Vai ostaa kaapit täyteen uusia raitapaitoja? Auttakaa |OAlkuperäinen kirjoittaja Lode84:Joo seliseli. Sä olet vaan tollanen wannebe-kotiäiti. Kunnon äiti olisi ostanut sen jo ennen ekan muksun syntymää.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Tämän takia mä ostin ekan raitapaitani puoli vuotta sitten kirppikseltä. Ihan aito Marimekko ja on hieno. Musta tuli heti parempi äiti.Alkuperäinen kirjoittaja fgf:Voi ei, olen _huono_ äiti.Alkuperäinen kirjoittaja kotimamma isolla K:lla:Tietysti pitää, ja Marimekon Ihme juttuja täälläkin kysellään, kyllä nuo asiat pitäisi osata ottaa selville jo ennen lasten hankintaa. Et taida olla valmis äidiksi jos tuollaisia pitää kysellä muilta. Kyllä minä ainakin ostin raitapaitani jo hyvissä ajoin ennen lapsen tuloa, mutta ikävä kyllä on niitäkin tapauksia, jotka eivät edes omista raitapaitaa:/