Miksi tanskalaisilla? Sehän on ruotsalainen merkki...Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Kyllä ! Suomalaisilla tietysti Marimekko, tanskalaisilla Polarn O. Pyret.
70-luvulla ihmiset oli laihempia.Alkuperäinen kirjoittaja Laatikoita:Ne Marimekon raitapaidat on laatikon muotoisia. On isoja laatikoita, joihin hukkuu, ja vähän pienempiä laatikoita, joissa näkyy napa.
Kirpparilta olen löytänyt 70-luvun marimekkoa, joka on vähän slimmimpää.
Mulla on ihan perusmallisia lasten 150cm raitapaitoja ja hyvin pyyhkii =) Just sopiva, istuva, mutte nakki.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Se pienin kokokin on teltta. Nähty on. Paitsi jos ei osta lasten puolelta (onko niitä edes lapsille?) ja silloinkin taitaa jäädä pituudesta vajaaksi. Ja lasten paidoissa leikkauksetkin on yleensä erilaisia, ts. ei istu aikuiselle.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei oo jos se on tarpeeksi pieni =)Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Marimekon raitapaita on ainakin muodoton teltta. Toivottavasti yksikään kotiäiti ei sellaista päälleen laita. Polarn O Pyretin vastaavaa en ole edes nähnyt.
Mä olen joskus testannut äitini Marimekon raitapaitaa, mikä oli lasten kokoa. Pituus oli ihan passeli, mutta muuten oli kamalan löysä. Sopivalla kireydellä olisi taas liian lyhyt.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mulla on ihan perusmallisia lasten 150cm raitapaitoja ja hyvin pyyhkii =) Just sopiva, istuva, mutte nakki.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Se pienin kokokin on teltta. Nähty on. Paitsi jos ei osta lasten puolelta (onko niitä edes lapsille?) ja silloinkin taitaa jäädä pituudesta vajaaksi. Ja lasten paidoissa leikkauksetkin on yleensä erilaisia, ts. ei istu aikuiselle.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei oo jos se on tarpeeksi pieni =)Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Marimekon raitapaita on ainakin muodoton teltta. Toivottavasti yksikään kotiäiti ei sellaista päälleen laita. Polarn O Pyretin vastaavaa en ole edes nähnyt.
Mulla on aika lyhyt selkä, ehkä se selittää...mutta mulle ne on just passeleita. Tulee siis lantiolle asti =) Olen kropaltani hoikka. Mut ehkä sä olet vielä pikkaraisempi =) Ja 160cm vastaa mielestäni jo melkei aikuisten s-kokoa.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Mä olen joskus testannut äitini Marimekon raitapaitaa, mikä oli lasten kokoa. Pituus oli ihan passeli, mutta muuten oli kamalan löysä. Sopivalla kireydellä olisi taas liian lyhyt.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mulla on ihan perusmallisia lasten 150cm raitapaitoja ja hyvin pyyhkii =) Just sopiva, istuva, mutte nakki.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Se pienin kokokin on teltta. Nähty on. Paitsi jos ei osta lasten puolelta (onko niitä edes lapsille?) ja silloinkin taitaa jäädä pituudesta vajaaksi. Ja lasten paidoissa leikkauksetkin on yleensä erilaisia, ts. ei istu aikuiselle.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei oo jos se on tarpeeksi pieni =)Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Marimekon raitapaita on ainakin muodoton teltta. Toivottavasti yksikään kotiäiti ei sellaista päälleen laita. Polarn O Pyretin vastaavaa en ole edes nähnyt.