Pitääkö kotiäidillä olla raitapaita?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kyllä musta hyvän kotiäidin tunnistaa siitä, että sillä on marimekon tai polarin raitapaita, jonka se on itse tuunannu imetyspaidaksi. Puistossa sitten pakkasella tarjoaa koko katraalleen, myös sille 5-vuotiaalle huikat mukavan lämpöstä tissimaitoa ennenku lähtee kotiin syöttämään mussukoille kotitekosta hyvin haudutettua luomuruokaa. Nih.

Laatikoita
Ne Marimekon raitapaidat on laatikon muotoisia. On isoja laatikoita, joihin hukkuu, ja vähän pienempiä laatikoita, joissa näkyy napa.

Kirpparilta olen löytänyt 70-luvun marimekkoa, joka on vähän slimmimpää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Laatikoita:
Ne Marimekon raitapaidat on laatikon muotoisia. On isoja laatikoita, joihin hukkuu, ja vähän pienempiä laatikoita, joissa näkyy napa.

Kirpparilta olen löytänyt 70-luvun marimekkoa, joka on vähän slimmimpää.
70-luvulla ihmiset oli laihempia.

..
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Marimekon raitapaita on ainakin muodoton teltta. Toivottavasti yksikään kotiäiti ei sellaista päälleen laita. Polarn O Pyretin vastaavaa en ole edes nähnyt.
Ei oo jos se on tarpeeksi pieni =)
Se pienin kokokin on teltta. Nähty on. Paitsi jos ei osta lasten puolelta (onko niitä edes lapsille?) ja silloinkin taitaa jäädä pituudesta vajaaksi. Ja lasten paidoissa leikkauksetkin on yleensä erilaisia, ts. ei istu aikuiselle.
Mulla on ihan perusmallisia lasten 150cm raitapaitoja ja hyvin pyyhkii =) Just sopiva, istuva, mutte nakki.

Marimekon raitapaita on ainakin muodoton teltta. Toivottavasti yksikään kotiäiti ei sellaista päälleen laita. Polarn O Pyretin vastaavaa en ole edes nähnyt.
Se pienin kokokin on teltta. Nähty on. Paitsi jos ei osta lasten puolelta (onko niitä edes lapsille?) ja silloinkin taitaa jäädä pituudesta vajaaksi. Ja lasten paidoissa leikkauksetkin on yleensä erilaisia, ts. ei istu aikuiselle.
Mulla on ihan perusmallisia lasten 150cm raitapaitoja ja hyvin pyyhkii =) Just sopiva, istuva, mutte nakki.
Mä olen joskus testannut äitini Marimekon raitapaitaa, mikä oli lasten kokoa. Pituus oli ihan passeli, mutta muuten oli kamalan löysä. Sopivalla kireydellä olisi taas liian lyhyt.

..
Mä olen joskus testannut äitini Marimekon raitapaitaa, mikä oli lasten kokoa. Pituus oli ihan passeli, mutta muuten oli kamalan löysä. Sopivalla kireydellä olisi taas liian lyhyt.
Mulla on aika lyhyt selkä, ehkä se selittää...mutta mulle ne on just passeleita. Tulee siis lantiolle asti =) Olen kropaltani hoikka. Mut ehkä sä olet vielä pikkaraisempi =) Ja 160cm vastaa mielestäni jo melkei aikuisten s-kokoa.

Yhteistyössä