Pitääkö kahvi olla jääkaapissa vai termarissa?

• Viestiketjun aloittaja "uusavuton"
  • Ensimmäinen viesti
"uusavuton"
Myönnän, olen uusavuton! En osaa keittää kahvia ja huomenna tulee kaveri kahville. Mies lupasi keittää aamulla valmiiksi ja ajattelin huomenna lämmittää pannun keittimellä. Pitääkö kahvi olla jääkaapissa vai termarissa? Vai keittimessä?

hehh
hoh hoijaa... oletko tosissasi? Kysy mieheltäsi ohjeet miten kahvi keitetään ja voitte tänään vaikka yhdessä harjoitella sitä. Tai jos on tosi vaikeaa, niin käske miehen ladata se valmiiksi ja painat huomenna virran päälle, kun kaveri tulee. Tää oli kyllä provojen provo.

"uusavuton"
[QUOTE="viivi";25122550]Entäs jos mies laittaa keittimen valmiiksi että sinun pitää vain napsauttaa päälle kun kaveri saapuu. Kahvi jos seisoo kauan jossain niin maistuu pahalle ja uudelleen lämmitettynä todella pahaa.[/QUOTE]

Hei toihan oli mahtava idea! Eipä tullut mieleen miehelläkään. :D Kyllä mä nyt osaan nappia painaa. Täytyy sanoa sille että laittaa kaikki valmiiksi niin että mä vaan napsautan keittimen päälle. :)

vier
Et vissiin ite juo kahvia? Olen kans tavannut aikuisen joka ei osaa keittää kahvia kun ei itse juo. Kannattaa pyytää miestä opettamaan joskus, se ei ole kovin vaikeaa. Ja on hyödyllinen taito :D

Yhteistyössä