?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meille riitti normaalipesu, mut täydellisille mammoille tuskin riittää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meille riitti normaalipesu, mut täydellisille mammoille tuskin riittää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Kyllä me keitetään ihan joka kerran jälkeen. Enkä ole mikään täydellinen mamma vaan ihminen jolla on järkeä päässä. Vesijohtovesi kun sisältää paljon kaikkia bakteereja jolle en halua altistaa vielä vauvaani.
Jotkut on vaan näköjään niin laiskoja etteivät viitsi pestä..
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meille riitti normaalipesu, mut täydellisille mammoille tuskin riittää![]()
Toi täydellisyyslässytys on taas aivan turhaa kun on kyseessä pienen vauvan hyvinvointi ja terveys. Keittämiselle on syynsä, mutta et taida niitä tietää. Kipasehan kirjastoon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mut eikö ole ristiriitaista että rintakumia ei tarvitse keittää joka käytön jälkeen? Sairaalassakin käytin samaa kumia monta päivää, neuvottiin vain huuhtomaan kylmällä vedellä käytön jälkeen ja palauttamaan lähtiessä (ja sama ohje taitaa olla rintakumin pakkauksessakin). Entä jos tuttipullotkin vain huuhtoisi kylmällä vedellä heti käytön jälkeen?
Alkuperäinen kirjoittaja nasu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mut eikö ole ristiriitaista että rintakumia ei tarvitse keittää joka käytön jälkeen? Sairaalassakin käytin samaa kumia monta päivää, neuvottiin vain huuhtomaan kylmällä vedellä käytön jälkeen ja palauttamaan lähtiessä (ja sama ohje taitaa olla rintakumin pakkauksessakin). Entä jos tuttipullotkin vain huuhtoisi kylmällä vedellä heti käytön jälkeen?
mä otin sen rintakumin mukaan..ei mulle sanottu et se pitää palauttaa..ja käytän sitä vieläki vauva 4kk..hyvin pelaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja nasu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mut eikö ole ristiriitaista että rintakumia ei tarvitse keittää joka käytön jälkeen? Sairaalassakin käytin samaa kumia monta päivää, neuvottiin vain huuhtomaan kylmällä vedellä käytön jälkeen ja palauttamaan lähtiessä (ja sama ohje taitaa olla rintakumin pakkauksessakin). Entä jos tuttipullotkin vain huuhtoisi kylmällä vedellä heti käytön jälkeen?
mä otin sen rintakumin mukaan..ei mulle sanottu et se pitää palauttaa..ja käytän sitä vieläki vauva 4kk..hyvin pelaa!
No kai sä sen siinä välissä olet keittänyt?![]()
Meille ei TYKSissä sanottu mitään että kuinka usein pitää keittää tms. mutta itse aina päivittäin palautin ja pyysin puhtaan tilalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Kyllä me keitetään ihan joka kerran jälkeen. Enkä ole mikään täydellinen mamma vaan ihminen jolla on järkeä päässä. Vesijohtovesi kun sisältää paljon kaikkia bakteereja jolle en halua altistaa vielä vauvaani.
no onpa kiva, meillä on tutit huuhdottu esim lattialle tippumisen jälkeen aina vesijohtovedellä ja lykätty suoraan mukulan suuhun.