Pitääkö trampoliini purkaa talveksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";27298382]Matto on ollut paikallaan talven yli, peitettynä. Lumet olen aina sateen jälkeen harjannut pois päältä.[/QUOTE]

Ja mitä se lumien harjaaminen muka auttaa :D
 

Yhteistyössä