Pitääkö tätä sietää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotikissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotikissa

Vieras
Mun miehellä on naispuolinen kaveri, joka on mieheeni ihastunut. Meilailee, tekstailee tai soittelee vähintään pariin kertaan päivässä. Tää nainen kerjää jatkuvasti huomiota ja kehuja ulkonäöstään ja kiehnää miehen kyljessä tavattaessa. Nyt on eroamassa miehestään ja kaipaa tukea ja lohdutusta mun mieheltä, mitä merkillisempiin vuorokauden aikoihin. Keskellä yötä saattaa puhelin soida, kun nainen tarvii juttuseuraa.

Ei mua siis häiritsisi se yhteyden pito niin kovasti (paitsi noi yöpuhelut), jossei siinä tulis niin selkeesti esille se, että se toivoo eronsa jälkeen saavansa mun miehestä itelleen uuden. Suunnittelee tulevaisuutta tyyliin; sit ku ero on selvä ja pääsen muuttamaan niin lähdetään yhdessä käymään siellä sun täällä ja tehdään vaikka mitä. Mieskin on aika hämmentyny näistä jutuista, mut ei halua toista loukata, kun on muutenkin vaikeeta. Mies on kyllä yrittänyt tälle naiselle tehdä selväks, että on ja pysyy mun kanssa. Ei sille vaan tunnu viesti menevän perille. Sillon harvoin, kun tapaan häntä, kohtelee mua jotenkin alentuvasti ja vähätellen.

Mä en haluais asettaa miestä minkään valinnan eteen, mut kyllä tämä touhu loukkaa mua jo pahasti. Vaikee ymmärtää et miks olla kiinteesti tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei selvästikään kunnioita meidän parisuhdetta, vaan elää omaa tulevaisuuden haavettaan, eikä tosiaan tunnu tajuavan, ettei mies oo mua jättämässä.

En vaan tajua, et mitä mä voin tehdä???

onhan se kieltämättä vähän outoa, jos yölläkin "tukea" kaipailee mieheltäsi, joka elää sun kans parisuhteessa... Onko teillä lapsia?

Ja kieltämättä kyl mua ainaki alkaisi häiritä jatkuva yhteydenpito... eikö naisella ole muka muita "kavereita" elämässään, kuin miehesi? jos ei muu auta, niin numeronvaihto voisi olla paikallaan...
:xmas:

Jos sun miestäs se naikkonen ei hiukkaakaan kiinnosta,niin hän sanoo kunnolla asian ilmi tälle naikkoselle eikä jätä mitään arvailujen varaan,että ei kiinnosta ja mihinkään ei olla yhdessä menossa jollei oma naiseni/perhe lähde mukaan.
Tyhmähän on naikkonen jollei selvää suomen kieltä ja rukkasia ymmärrä.
Tuleehan vaimo ja oma liitto edelle hyvääkin ystävyyttä!?

Ei tuollaista tarvitse sietää. Miehesi yrittäminen ei selkeästikään ole tehonnut. Hänen täytyisi tehdä asia kerralla aukottomasti selväksi: ei vaan sanoa että en ole naistani jättämässä, vaan pyytää että tämä kunnioittaisi teidän suhdetta (johon kuuluu se, ettei heti ole miehesi kimpussa, soittele outoihin kellon aikoihin). Tuohon sun pitäisi miestäsi kannustaa, ja jos hän itse haluaa samaa, niin eikö sen pitäisi sujua helposti? Painostus ei kannata, mutta olisi hyvä keskustella hänen kanssaan naisen käytöksestä ja miltä se miehestä tuntuu. Jos nainen ei selkeistä "pelisäännöistä" huolimatta palaa ruotuun, niin ei ole myöskään kohtuutonta vaatia miestäsi valinnan eteen.

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
onhan se kieltämättä vähän outoa, jos yölläkin "tukea" kaipailee mieheltäsi, joka elää sun kans parisuhteessa... Onko teillä lapsia?

Ja kieltämättä kyl mua ainaki alkaisi häiritä jatkuva yhteydenpito... eikö naisella ole muka muita "kavereita" elämässään, kuin miehesi? jos ei muu auta, niin numeronvaihto voisi olla paikallaan...
:xmas:

3kk vauva talossa. Siitäkin on saanut aiheen huomautella miten "lapset lihottaa" ja muuta pientä piikkiä mun suuntaan... :(

On sillä muitakin kavereita, mutta mun mieheen se nyt on ripustautunut.

Kyllä miehes pitäisi pistää rajat sille naikkoselle. Yöllä ei soitella ja suunnitelmat yhteisistä tekemisistä ilman sua pitäisi tyrmätä täysin, ei se muuten usko . Voi olla että alussa loukkaantuu mutta jos kyse pelkästä ystävyydestä niin kyllä ymmärtää. Ja jos ei niin parasta on ettei pidetä yhteyksiä. Muuten on miehes kohta "kahden naisen loukussa".

Jeps... turpaan sais multa!! Ja en antas isännälle armoa jos osottaa pikkastakaan myötätuntoa kauaa. Kun ei kerta hyvällä usko. Minun mies ei kylläkään jaksaisi kuunnella yöllisiä ruikutuksia, muutakuin sisaruksiltaan. Ja pitäs miehesi jo tajuta lopettaa "kaveraaminen"... kait!?!?

Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Painostus ei kannata, mutta olisi hyvä keskustella hänen kanssaan naisen käytöksestä ja miltä se miehestä tuntuu. Jos nainen ei selkeistä "pelisäännöistä" huolimatta palaa ruotuun, niin ei ole myöskään kohtuutonta vaatia miestäsi valinnan eteen.

On tästä keskusteltu. Mies ei vaan oikeen tunnu kunnolla ymmärtävän naisen touhuja. On sitä mieltä, että se on erostaan vähän sekaisin ja kyllä se siitä rauhoittuu.

Ehkä kannaisi sanoa miehelle, ettet siedä sitä, että hänen kaverinsa (sukupuolesta riippumatta - voisivathan ne olla miespuolisia kännikalojakin) soittelevat öisin. Jollei mies saa kavereitaan (näiden sukupuolesta riippumatta) kuriin, niin uhkaa pistää sika pihalle!

En mäkään tollasta kauaa kattelis, sanoisin sille ämmälle jo suorat sanat ja jukoliste ukko sais oman osuutensa kun ei kerran pysty sille muijalle sanomaan suoraan miten asiat ovat. Ei muuta kuin vaihdatte puhelinnumeron ja pistätte sen salaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kotikissa:
Mä en haluais asettaa miestä minkään valinnan eteen, mut kyllä tämä touhu loukkaa mua jo pahasti. Vaikee ymmärtää et miks olla kiinteesti tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei selvästikään kunnioita meidän parisuhdetta, vaan elää omaa tulevaisuuden haavettaan, eikä tosiaan tunnu tajuavan, ettei mies oo mua jättämässä.

En vaan tajua, et mitä mä voin tehdä???

ei siun piäkkään laittaa miestäs valinnan etteen. kunnon mies tekkee sen valinnan iliman pakottamista ja valittee siut.

kyllä tuossa tilanteessa pitää miehestä löytyä sen verta munaa että sanoo sille toiselle että tuen sinnuu erossa YSTÄVÄNÄ, mutta rakasta et miusta itelles saa joten ne haaveet saat haudata heti.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Meillä oli aikoinaan tollanen tilanne ja soitin sille muijalle ja pistin pelin poikki,eipä ole sen koommin meitä häirinnyt :whistle:

mie olen ollu täsmälleen samanlaisessa tilanteessa :o

Jos minä oisin ap:n tilanteessa, niin sille miehelleni mä rääkyisin kuin syötävä - että eikö se tossukka nyt saatana tajua, miten sen tulee toimia, mikäli meinaa pitää omaa suhdettaan kasassa. Tosin, mä hajoaisin, jos mulla olisi niin tumpelo mies ettei se hiffaisi asiaa ihan itsekin ja toimisi sen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiltin miehen ex-vaimo:
Mieheltäsi pitäisi löytyä nyt 'munaa' sanoa tälle naiselle miten asia on. Sun mies taitaa olla liian kiltti?

Ihan liian kiltti. Mut siks mä sitä rakastankin. :)

Miehellä ei vaan oo sydäntä sanoa pahasti tälle kaverille. On eroamassa väkivaltaisesta miehestään ja ymmärrettävästi ihan rikki. Mies ei saa suoraan töksäytettyä, ettei sitä kiinnosta, vaan on puhunut naiselle siitä, miten onnellisia me ollaan yhdessä ja miten haluaa mun kanssa elämänsä elää. Ja sanonut toivovansa naisenkin vielä löytävän rinnallensa Sen Oikean.
Tuntuu vaan että tämä nainen pistää tossa kohtaa korvansa kiinni ja elää sitä omaa haave-elämäänsä. Kai se on jonkin sortin läheisriippuvainen ja hakee tukea lähdölleen kuvittelemalla saavansa mun miehen sit rinnalleen.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Jos sun miestäs se naikkonen ei hiukkaakaan kiinnosta,niin hän sanoo kunnolla asian ilmi tälle naikkoselle eikä jätä mitään arvailujen varaan,että ei kiinnosta ja mihinkään ei olla yhdessä menossa jollei oma naiseni/perhe lähde mukaan.
Tyhmähän on naikkonen jollei selvää suomen kieltä ja rukkasia ymmärrä.
Tuleehan vaimo ja oma liitto edelle hyvääkin ystävyyttä!?

näinpä

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
En mäkään tollasta kauaa kattelis, sanoisin sille ämmälle jo suorat sanat ja jukoliste ukko sais oman osuutensa kun ei kerran pysty sille muijalle sanomaan suoraan miten asiat ovat. Ei muuta kuin vaihdatte puhelinnumeron ja pistätte sen salaiseksi.

Mä en kattelisi niin munatonta miestä, joka ei pystyisi hoitamaan suhteita kavereihinsa ilman vaimonsa apua!

Ja jos mulla olisi miespuolinen kaveri, joka ei sanoisi mielipiteitään suoraan mulle, vaan käyttäisi vaimoaan puhemiehenään, olisin äärimmäisen loukkaantunut.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Jos minä oisin ap:n tilanteessa, niin sille miehelleni mä rääkyisin kuin syötävä - että eikö se tossukka nyt saatana tajua, miten sen tulee toimia, mikäli meinaa pitää omaa suhdettaan kasassa. Tosin, mä hajoaisin, jos mulla olisi niin tumpelo mies ettei se hiffaisi asiaa ihan itsekin ja toimisi sen mukaan.

Muutaman kerran olen rääkynytkin. :)
Mut ei se oo mikään tumpelo, liian kiltti vaan. Aina sitä kiltteyttäkään vaan ei jaksais.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

mie en rupeis rääkymään. kerta riitti miulle. jos ei mies tajua tuommosessa tilanteessa ihan ite sitä pesäeroa toiseen tehä niin se on sitte voi voi ja ei tarvi soitella enää. nih. :snotty:

Yhteistyössä