V
vieras
Vieras
Kuinka moni teistä käskisi omaa miespuolista ystäväänsä suksimaan muualle vastaavassa tilanteessa? Varmasti aika harva. Eräs ystäväni ei suostunut lopettamaan kaveruuttaan edes siihen, että suuteli kaveriaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päivi:mitäpä jos istutat sen miehesi eteesi ja kerrot sille kauniisti mille sinulle tuntuu, muista kertos myös että asia on sinulle tärkeä ja aiheuttaa paljon pahaa mieltä.
Olen kertonut ja on tosiaan mun takiani tarjoutunut välit katkasemaan. Mutta epäilen vanhan ystävän menettämisen aiheuttavan miehelle pahaa mieltä. Enkä sitäkään halua.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ahaa... nyt mie ymmärrän.. ripustautuu siun mieheen sen takia koska haluaa normaalia parisuhetta ja ystäviinhän sitä ensin ihastutaan tuommosessa prosessissa. ystäviin, työkavereihin, ystävien miehiin... koska on vaan semmonen pakottava tarve saada jostain turvallisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:En nyt ketjusta löytänyt... häiritseekö miestäsi tuo tilanne?
Tai ilmeisesti ei jos ei ole asian eteen tehnyt mitään. Mutta luulisi että työssäkäyvällä pienen lapsen isällä olisi vapaa-ajallaan muutakin tekemistä kuin kuunnella moisia kotkotuksia, VARSINKIN ÖISIN.
Ja tapojeni mukaisesti, itse vähintäänkin teurastaisin kaikki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ja voi pistää kännykän yöksi äänettömälle tai jopa pois päältä...
Tälle peesi! Sillä pääsee hyvin alkuun, kun ei enää öisin vastata tahi olla tavoitettavissa!
Ja kuten joku sanoikin, ekaksi ihastutaan kaverit, työkaverit... Joten taitaisi olla palaverin paikka, mä soittaisin ite ko. naiselle, ja kertoisin, että ystävyys ihan ok, mutta kun vauva talossa jne, miehen täytyisi saada rauhoittua oman perheen parissa...![]()
...mä en kyllä koskaan kehtaisi![]()
"sori, mutta kun toi mun mies on itsekin varmaan vähän kiinnostunut susta, niin voitko jättää sen rauhaan, kiitos" - semmosen kuvan siitä saa.
Tai...
"Toi mun mies ei ole ihan aikuinen eikä täysvaltainen. Mun tarttee olla noitten muksujen lisäksi sillekin äitinä, kun se ei ihan vielä osaa pitää ite asioistaan huolta. Jos se olisi vähän isompi, niin se olis ite sulle kertonut, että 'äiti' tarvii sitä kotona ja pitää siitä täällä huolta."
:kieh: Nimenomaan.
Mä kuolisin häpeästä jo näppäillessäni numeroa. Kukin toki tyylillään.
Sano ap sille tossukalle, että hoitaa nyt jumalauta asiansa itse, ja toimii teidän suhteenne parhaaksi. Koittaa käyttäytyä kuin Mies.
Alkuperäinen kirjoittaja pikuinen:Ap.oletkos ajatellut asiaa niin,kun miehs ystävä pyytää enemmän kuin kuuntelijaa.Tekeekö miehesi sen mitä häneltä pyydetään,ettei vaan pahoita ystävänsä mieltä?!
Eli ei tästä tarinasta selviä mitenkään,etti johonkin sattuisi.Eikös tän ystävän tarkoitus ole miehes saada itelleen?!Eli valinnan miehes joutuu tekeen,jos et sitten hyväksy miehelles toista naista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies on tän naisen kanssa ollut vaihtelevasti tekemisissä n. 15 v eli teinistä asti.
Selvästi tää asia painaa sua,joten keskustelua miehes kanssa.Ja on muuten törkeetä soitella keskellä yötä miehelles.eikö miehes osaa ajatella sun tunteitas ollenkaan?!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pikuinen:Ap.oletkos ajatellut asiaa niin,kun miehs ystävä pyytää enemmän kuin kuuntelijaa.Tekeekö miehesi sen mitä häneltä pyydetään,ettei vaan pahoita ystävänsä mieltä?!
Eli ei tästä tarinasta selviä mitenkään,etti johonkin sattuisi.Eikös tän ystävän tarkoitus ole miehes saada itelleen?!Eli valinnan miehes joutuu tekeen,jos et sitten hyväksy miehelles toista naista.
Käyhän tämä valitettavasti mielessä välillä. Ja sitten meillä huudetaan...
Todelisuudessa kylä siinä asiassa luotan mieheen. Ja toisaalta näkevät harvoin ja silloinkin yleensä jossain kahvilassa tai joskus harvoin meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:En nyt ketjusta löytänyt... häiritseekö miestäsi tuo tilanne?
Tai ilmeisesti ei jos ei ole asian eteen tehnyt mitään. Mutta luulisi että työssäkäyvällä pienen lapsen isällä olisi vapaa-ajallaan muutakin tekemistä kuin kuunnella moisia kotkotuksia, VARSINKIN ÖISIN.
Tuntee olonsa kyllä vähän vaivautuneeksi. Ei kuitenkaan ilmeisesti riittävän.
Eikä tosiaan öisin puhelimessa ääntä yleensä pidä. Joskus unohtuu ja välillä taas huomaa puhelun vauvaa syöttäessä yöllä. Ja soittaa sitten varmistuakseen ettei ole hätä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:En nyt ketjusta löytänyt... häiritseekö miestäsi tuo tilanne?
Tuntee olonsa kyllä vähän vaivautuneeksi. Ei kuitenkaan ilmeisesti riittävän.
Eikä tosiaan öisin puhelimessa ääntä yleensä pidä. Joskus unohtuu ja välillä taas huomaa puhelun vauvaa syöttäessä yöllä. Ja soittaa sitten varmistuakseen ettei ole hätä.
Alkuperäinen kirjoittaja kotikissa:... kyllä tämä touhu loukkaa mua jo pahasti.....
En vaan tajua, et mitä mä voin tehdä???
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty::hug: Koitahan jaksella! Ja ihan oikein teet kun puhut asiasta ja tunteistasi "avoimesti", etkä jätä hautumaan. Ei kannata pelätä rikkovansa kotirauhaa sillä että ottaa asian puheeksi, pidemmällä tähtäimellä tuommoisen hautumaan jättäminen tai välinpitämättömyys voi olla.. noh, kohtalokasta.
Ei sillä että tarkoittaisin tuolla nyt sitä ettäkö miehesi sinua pettäisi, vaan lähinnä sitä että pysyyhän siun pää kasassa. Neljän seinän sisällä tulee mietittyä pienempiäkin murheita itsekseen ihan liikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja sweet baby J:Jos meille kävis noin niin minä kyllä tekisin sille emännälle selväksi että etsii toisen olkapään mihin vikistä. Puhuttelisin kyllä vähän miestäkin..
Alkuperäinen kirjoittaja Omaan:Miehesi antaa hänelle koko ajan signaalia siitä, ettei tämä nainen ole ihan yksin tunteittensa kanssa, koskei kerran sano suoraan, ettei hän halua tästä naisesta kaveria enempää. Ei se nainen siitä välttämättä ajan kuluessa rauhoitu, jollei mies anna hänelle syytä tehdä sitä eli sano, ettei heillä ole yhteistä tulevaisuutta.