Pitääkö tämä tilastollisuus teillä paikkansa!? *makuuhuone*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Suomalainen yhdyntä kestää keskimäärin kolme minuuttia.

Luin taannoin iltalehden höpöhöpö-Sofian sohvaa ja nainen valitti, kun yhdyntä kestää vain neljä minuuttia. Tämä "ammattilainen" vastasi, että naisen pitäisi vaan riemuita siitä kun mies kestää niinkin kauan :o

Tasa-arvoa?? Ei ihme ettei naiset yleensä saa orgasmeja..

no mä en oo ikinä kellolla mitannut, mutta meillä varmaan se yhdyntä on jotakin tuollaista luokkaa. harvemmin pitemmän kaavan mukaan . ja ollaan molemmat varsin tyytyväisiä seksielämäämme. siihen sisältyy muutakin kuin munan uittoa B)

Ei pidä, jos minä en ota kelloa ja käske miestä tulemaan 3:ssa minuutissa. Mies jaksaisi varmaan aamuun asti, mä taas olisin joskus - edes joskus, pikapanojen kannalla.

Mä tapailin entisessä elämässä miestä, joka ei sit saanu millään. Pantiin niin kauan, että liha meni vereslihalle ja sit vedin siltä niin kauan käteen ku jaksoin ja usein sittekin jäi saamatta. Kummassa oli vika? Se oli ihan kauheeta, yöks, onneks nykynen mies on normaali, vaikka kyllä meillä sentäs tuota 3min pidempään yleensä touhutaan.

siis oikeesti mua ihmetyttää kuinka kauan te sit olette sekstaillessa niin, että mies on sisällä, joa kolme minuuttia on jo ihan naurettavan vähän. puoli tuntia ? tunti?
meillä ainakin vaihtelee ja itse yhdyntä harvoin on se pisin tapahtuma. lähinnä se on kliimaksi.

No ei, 20 min-puoli tuntia vois olla lähempänä totuutta ainakin meillä. Tietty tarpeen mukaan myös nopeemmin. Luin itse myös tuon sofian sohvan tekstin ja vähän ihmettelin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis oikeesti mua ihmetyttää kuinka kauan te sit olette sekstaillessa niin, että mies on sisällä, joa kolme minuuttia on jo ihan naurettavan vähän. puoli tuntia ? tunti?
meillä ainakin vaihtelee ja itse yhdyntä harvoin on se pisin tapahtuma. lähinnä se on kliimaksi.

Siitä on kiva nauttia pitempään eikä samantien laueta. 10-30min väliin taitaa osua yleensä.

Joku 3min kuulostaa siltä että ehtii ajatella vasta että tuntuupas kivalta ja sitten TSIP.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mä tapailin entisessä elämässä miestä, joka ei sit saanu millään. Pantiin niin kauan, että liha meni vereslihalle ja sit vedin siltä niin kauan käteen ku jaksoin ja usein sittekin jäi saamatta. Kummassa oli vika? Se oli ihan kauheeta, yöks, onneks nykynen mies on normaali, vaikka kyllä meillä sentäs tuota 3min pidempään yleensä touhutaan.

Mulla oli myös samanmoinen exä, ihan hirveetä touhua oli..Vika oli siinä se että oli ympärileikattu ja vehkeessä sen takia vähempi tuntoaistia

Yhteistyössä