Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaali:ihan tottako teillä meihet pystyy pumppaa taukoamatta 20min-puol tuntia? esileikki erikseen. mä kyl varmaan ehtisin nukahtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaali:ihan tottako teillä meihet pystyy pumppaa taukoamatta 20min-puol tuntia? esileikki erikseen. mä kyl varmaan ehtisin nukahtaa.
Mistä tuo aika aletaan laskemaan ja milloin se lopetetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Kolme minuuttia tosiaan keskiarvo. Luin muuten josktain joskus että se kolme minuuttia on ihmisten yleisesti, ei suomalaisten.
Mä en kyllä koskaan ole kellosta aikaa katsonut, välillä pitkiä sessioita ja välillä pikapanoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mistä tuo aika aletaan laskemaan ja milloin se lopetetaan?
Siis yhdyntä eli ihan siitä sisäänmenosta ja loppumiseen eli yleensä siihen kun mies laukeaa :xmas:
Musta tulis loistava seksiterapeutti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:Meillä kestää minuutin-otan aina ajan munakellolla... Joskus juhlapäivinä (lähinnä joulu ja juhannus) villiinnymme, ja aktissa saattaa kestää jopa 2 min 5 sek. Joten osaltamme tämä tärkeä tutkimus ei ole pätevä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mistä tuo aika aletaan laskemaan ja milloin se lopetetaan?
Siis yhdyntä eli ihan siitä sisäänmenosta ja loppumiseen eli yleensä siihen kun mies laukeaa :xmas:
Eli jos puoli tuntia tuhraa naamallaan rouvan jalkovälissä niin sitä ei lasketa ollenkaan?Aika epistä!
Alkuperäinen kirjoittaja kaali:ollaan oltu yhdessä 10 vuotta, välillä kiihkeämpää ja välillä ei. ja seksi on aina mukavaa, mut puolen tunnin rynkytys(tahdilla tai ilman)? millaista teillä on sitten esileikki? harrastetaan seksi 4-6kertaa viikossa ja jos esileikin päälle pitäis noi kauan jumputtaa niin eihän me ehdittäis lapsia hoitaa olenkaan tai telkkaria katsoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mistä tuo aika aletaan laskemaan ja milloin se lopetetaan?
Eli jos puoli tuntia tuhraa naamallaan rouvan jalkovälissä niin sitä ei lasketa ollenkaan?Aika epistä!
Ei kolmen minuutin munaa naamalla tuhraamisetkaan pelasta :x
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:3 minsaa?
Siinä tapauksessa olen erittäin iloinen, että meillä ei harrasteta suomalaista yhdyntää, vaan suomalais-turkkilaista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Keskimäärin varmaan noin tai ehkä vähän pitempään. Jos lyhyimmillään tuon kolme minuuttia, normaalisti n. 10min? ja joskus harvoin puolituntia tai kauemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja kaali:ollaan oltu yhdessä 10 vuotta, välillä kiihkeämpää ja välillä ei. ja seksi on aina mukavaa, mut puolen tunnin rynkytys(tahdilla tai ilman)? millaista teillä on sitten esileikki? harrastetaan seksi 4-6kertaa viikossa ja jos esileikin päälle pitäis noi kauan jumputtaa niin eihän me ehdittäis lapsia hoitaa olenkaan tai telkkaria katsoa![]()