Pitääkö tämä tilastollisuus teillä paikkansa!? *makuuhuone*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kaali:
ihan tottako teillä meihet pystyy pumppaa taukoamatta 20min-puol tuntia? esileikki erikseen. mä kyl varmaan ehtisin nukahtaa.

Kyllä mun mies ainaki, mut kyllä hän tarvittaessa nopeemminki. Säätelee rytmiä silleen että ei tuu ihan heti. Kuinka kukaan voi nukahtaa seksin aikana??Ei kuulosta kyl kovin kaksiselta touhulta sillon

Kolme minuuttia tosiaan keskiarvo. Luin muuten josktain joskus että se kolme minuuttia on ihmisten yleisesti, ei suomalaisten.
Mä en kyllä koskaan ole kellosta aikaa katsonut, välillä pitkiä sessioita ja välillä pikapanoja.

Meillä kestää minuutin-otan aina ajan munakellolla... Joskus juhlapäivinä (lähinnä joulu ja juhannus) villiinnymme, ja aktissa saattaa kestää jopa 2 min 5 sek. Joten osaltamme tämä tärkeä tutkimus ei ole pätevä :(

Meillä kestää minuutin-otan aina ajan munakellolla... Joskus juhlapäivinä (lähinnä joulu ja juhannus) villiinnymme, ja aktissa saattaa kestää jopa 2 min 5 sek. Joten osaltamme tämä tärkeä tutkimus ei ole pätevä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Kolme minuuttia tosiaan keskiarvo. Luin muuten josktain joskus että se kolme minuuttia on ihmisten yleisesti, ei suomalaisten.
Mä en kyllä koskaan ole kellosta aikaa katsonut, välillä pitkiä sessioita ja välillä pikapanoja.

Näin juuri. Välillä 3 min ja välillä 3 h.

ihan tottako teillä meihet pystyy pumppaa taukoamatta 20min-puol tuntia? esileikki erikseen. mä kyl varmaan ehtisin nukahtaa.

Ei siinä kuule nukahda vaan saa orgasmeja ihan sarjassa. Jotkut miehet vaan on niin kiihkeitä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mistä tuo aika aletaan laskemaan ja milloin se lopetetaan?

Siis yhdyntä eli ihan siitä sisäänmenosta ja loppumiseen eli yleensä siihen kun mies laukeaa :xmas:

Musta tulis loistava seksiterapeutti :D

Eli jos puoli tuntia tuhraa naamallaan rouvan jalkovälissä niin sitä ei lasketa ollenkaan?Aika epistä!

Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:

:laugh:

ollaan oltu yhdessä 10 vuotta, välillä kiihkeämpää ja välillä ei. ja seksi on aina mukavaa, mut puolen tunnin rynkytys(tahdilla tai ilman)? millaista teillä on sitten esileikki? harrastetaan seksi 4-6kertaa viikossa ja jos esileikin päälle pitäis noi kauan jumputtaa niin eihän me ehdittäis lapsia hoitaa olenkaan tai telkkaria katsoa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Siis yhdyntä eli ihan siitä sisäänmenosta ja loppumiseen eli yleensä siihen kun mies laukeaa :xmas:

Eli jos puoli tuntia tuhraa naamallaan rouvan jalkovälissä niin sitä ei lasketa ollenkaan?Aika epistä!

Ei kolmen minuutin munaa naamalla tuhraamisetkaan pelasta :x

ollaan oltu yhdessä 10 vuotta, välillä kiihkeämpää ja välillä ei. ja seksi on aina mukavaa, mut puolen tunnin rynkytys(tahdilla tai ilman)? millaista teillä on sitten esileikki? harrastetaan seksi 4-6kertaa viikossa ja jos esileikin päälle pitäis noi kauan jumputtaa niin eihän me ehdittäis lapsia hoitaa olenkaan tai telkkaria katsoa ;)

Ei rakastelu ole rynkytystä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Ei kolmen minuutin munaa naamalla tuhraamisetkaan pelasta :x

Eikö edes siinä tapauksessa vaikka olisi rouva jo saanut?

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
3 minsaa?
Siinä tapauksessa olen erittäin iloinen, että meillä ei harrasteta suomalaista yhdyntää, vaan suomalais-turkkilaista :whistle:

Kattoin sun profiilia ja ihastelin niiiiiin ihanan kauniita lapsia :heart: Tässä siis selitys =)
Omat on tietenkiin maaaaailman kauneimmat,sun melkein yhtä kauniit :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Keskimäärin varmaan noin tai ehkä vähän pitempään. Jos lyhyimmillään tuon kolme minuuttia, normaalisti n. 10min? ja joskus harvoin puolituntia tai kauemmin.

Aika lailla näin meilläkin.
En mä jaksaiskaan kauaa enempää. Esileikeissä menee monta kertaa kauemmin,,,

No ei se aina koko ajan mitään kauheeta rynkytystä oo, välillä nopeempaa ja välillä hitaampaa. Kyllä meillä ihan kunnon esileikit on. Onko teillä se lastenhoito kiinni sit siitä meneekö seksissä puoli tuntia kauemmin vai ei?

Ei rakastelu ole rynkytystä

ääh...eikö? multa on nyt jotain jäänny väliin tai kaikille muille on opettu jotain salaista joka multa on menny ohi. rakastan mun miestä ja nautin seksistä, mut kyl se useimmiten on panemista ja rynkytystä. ja mä pidän siitä. mut mitä ihme seksiguruja kaikki oikein on ku ne noi arkenakin sekstaa? lurpsuttaa jalkojen väliä puoltuntia ja tahdittaen rakastelee kunnes villinä laukeamme.
meillä kakarat pyörii jaloissa (jaöisin nukkuu meidän vieressä) joten jos himo käy niin me livahdetaan vessaan tai pusikkoon ja rynksrynks...se on pano ja kestää 3min(ilman ajanottoa)

Aikas nopealta kuulostaa tuollainen kyllä..Itse muistelen että ns.keskiverto, vai oliko se sittenkin "sopivin, mieluisin" kesto olisi joku 12-15min.. Enpäs sanokaan tuohon mitään varmaa?

Eipä ole tullut omaa kiihdytystä kelloteltua, mutta varmaan jossakin 15-30min. välillä yleisimmin pyöritään aktin osalta.

Meillä mies kerran pumppas 4h putkeen, että mietippä siittä, onnesi ei ottanut tavaksi :whistle:

No joo oli siinä muutakin pientä kivaa välissä, mutta kumminkin.

Yhteistyössä