V
vieras
Vieras
Useimmiten joo voi tuon verran mennä...mutta tietty jos harvemmin seksiä harrastetaan niin eihän sitä voi enempää vaatiakkaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaali:Ei rakastelu ole rynkytystä
ääh...eikö? multa on nyt jotain jäänny väliin tai kaikille muille on opettu jotain salaista joka multa on menny ohi. rakastan mun miestä ja nautin seksistä, mut kyl se useimmiten on panemista ja rynkytystä. ja mä pidän siitä. mut mitä ihme seksiguruja kaikki oikein on ku ne noi arkenakin sekstaa? lurpsuttaa jalkojen väliä puoltuntia ja tahdittaen rakastelee kunnes villinä laukeamme.
meillä kakarat pyörii jaloissa (jaöisin nukkuu meidän vieressä) joten jos himo käy niin me livahdetaan vessaan tai pusikkoon ja rynksrynks...se on pano ja kestää 3min(ilman ajanottoa)
Alkuperäinen kirjoittaja kaali:pidän toki koskettelusta, mutta sehän kuuluu enemmissä määrin esileikkiin, jota ei lasketa tohon hommaan (3min)mukaan. kyllähän mies sillä naisen ilosauvalla pyrkii myös itsensä tyydyttämään ja laukeamaan, siksi siis heiluttelee sitä ylös-alas. kysy olikin sen vaiheen kestosta (en sano rynkytys-koska se kuulostaa kovin naisen tarpeita loukkaavalta).
ihailen vaan miten teillä muilla se seksi on niin taidokasta ja hekumaalllista.
olen aina luullu et meillä se menee hyvin ku ollaan extempore tyyppejä ja usein pupuillaan. tarkoitus ei ole nyt sohia teitä, vaan ihan ihmettelen. ja otan niitä vinkkejä vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kaali:ihan tottako teillä meihet pystyy pumppaa taukoamatta 20min-puol tuntia? esileikki erikseen. mä kyl varmaan ehtisin nukahtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Pikapano piristää, mutta 3minsaa on kyllä tosi pikapikapano![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Onko sillä kestolla mitään väliä koska ainoa tarkoitushan on lisääntyminen?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Onko sillä kestolla mitään väliä koska ainoa tarkoitushan on lisääntyminen?
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Onko sillä kestolla mitään väliä koska ainoa tarkoitushan on lisääntyminen?
ei se ole ainoa tarkoitus, sika!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Onko sillä kestolla mitään väliä koska ainoa tarkoitushan on lisääntyminen?
ei se ole ainoa tarkoitus, sika!!!![]()
No siksikö se rouva laitatti sen kierukan?No sitten sillä hommalla ei ole senkään vertaa hänelle iloa!