Pitääkö seksistä puhua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja zzxxdd:
Mikähän siinä seksissä on niin vastenmielistä että siitä ei voi puhua ? Oliko se lapsikin vahinko ?????

no kyl mä ymmärrän apta että ei halua hokea koko ajan et "panettaa" tai jotain tuommosta, varsinki kun se vauva on siinä nyt kaikkein tärkein.
kunhan se ukko ei painosta seksiin kiukuttelullaan liian aikaisin niin kaikki ok =)
se paneminen on aloitettava vasta silloin kun nainenkin on valmis siihen. pari tai neljäkin kuukautta on lyhyt aika ja voi olla ilman ;)

tottahan siitä pitää pystyä puhumaan.. kaikki sitä ajattelee lähes kaikki tekee niin onko se muka tabu puheessa?? se miten asiat esitetään on tietysti harkinnan paikka mut parasta on et pystyy kertomaan mitä haluaa ja ilmaista mitä ei halua. yleensä kun seksi menee pieleen tai tulee joitain huonoja fiiliksiä niin ollaan tuppisuuna sitten alkaa joko riita tai mökötys ja jostain muusta asiasta.ja perimmäinen syy jää taustalle kummittelemaan...
et parempi avata se sanainen arkku ja kertoa asiat niiden oikeilla nimillä opetelkaa se hyvät ihmiset nautitte paljon enemmän toisistanne ja siitä mitä teette...

Kyllä seksi on yksi isoin asia puhumisen ja luottamuksen lisäksi parisuhteessa. Ymmärrän, että aina ei tee heti samalla sekunnilla mieli harrastaa seksiä kun mies sitä ehdottaa, mutta kun on vauhtiin päässyt alkaakin yleensä mieli muuttua. Olen todella harvoin kieltäytynyt mieheni ehdotuksesta harrastaa seksiä, koska ajattelen aina sitä että haluan antaa miehelleni tyydytyksen ja hyvän mielen. Ottamista ja antamista, kumpaakin tasapuolisesti, eikö? Kannattaa käyttää synnytyksen jälkeen kondomia ja liukuvoidetta. Kondomi ehkäisee myös tulehduksia. Sen vuoksi nämä nykyään aitiyspakkauksestakin löytyy,

Puhuminen on mukavaa. Ei välttämättä sellainen, että suunnitellaan tarkkaan minä päivänä ja monelta akti käynnistyy. Mutta sellainen, että puhutaan niistä omista haaveista ja siitä, mistä tykkää sillä saralla. Eihän se oikein voi onnistua hyvin ilman, että jotain suullistakin palautetta joskus saa.

Puhuminen on tärkeää ja kyllä oman kumppanin kanssa pitää uskaltaa puhua seksistä ja tunteista avoimesti.Ei tosiaan mitään suunnitelmia ja lupauksia kahden viikon päähän,mut silleen yleisesti et mitlä musta tuntuu ja miltä susta tuntuu ja voitaisko me tehdä yhdessä asialle jotain et molemmilla olis hyvä olla.Avointa keskustelua seksistä,harva meistä on ajatuksenlukija sentään ;)

Minä en ole oikein koskaan osannut puhua luontevasti seksistä, kenenkään kanssa. Minulle ei ole sillä tavalla tärkeä puheenaihe. Mutta enhän minä yksin tässä suhteessa ole, joten seksistäkin joskus puhutaan :)

Kai se riippuu ihmisestä.

Toinen haluaa, toinen ei.

Mä haluan ihan vain siksi, että niin seksistäkin saa parempaa. Yhteisymmärrys on aika mukava juttu. (olettaen tietty että se on puhelun lopputulos :/ )

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Kai se riippuu ihmisestä.

Toinen haluaa, toinen ei.

Mä haluan ihan vain siksi, että niin seksistäkin saa parempaa. Yhteisymmärrys on aika mukava juttu. (olettaen tietty että se on puhelun lopputulos :/ )

Minulle ei ole luontevaa, että oikein istutaan pöydän ääreen ja ns. nostetaan kissa pöydälle, ruoditaan sitä seksielämää, mutta silloin,kun sitä läheisyyttä on, siinä on luontevaa kertoa puolin ja toisin, mitä toivoisi ja mistä pitää ja etenkin, jos ei pidä jostain. :)

Yhteistyössä