mitä ajattelisitte? (seksistä ja parisuhteesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loukkaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loukkaantunut

Vieras
Miehelläni on erektio- ja orgasmivaikeuksia, joiden vuoksi on käynyt lääkärissäkin. Olen ollut erittäin kärsivällinen ja hienotunteinen. Nyt alkaa oma mieleni pahottua, kun mies:a. Valittaa, kunorgasmini ei tule äkkiä (mikä vie tunnelman tehokkaasti ja takaa, ettei onnistu), b. Puhuu erektiostaan tai eturauhasestaan kesken yhdynnän ;( ja c. Eilen arveli, että minun pitäisi juoda "pari alkoholiannosta" ennen seksiä (syytä en ymmärrä, olen aina ennen nauttinut seksistä enkä ole mitenkään kireä saati estynyt. Loukkaantuisitteko / turhautuisitteko? Minä pahoitan mieleni, mitä mies ei ollenkaan ymmärrä. Muuten hyvä mies on!

No, ehkä se ajatteli, että se alkoholi rentouttais sua entisestään ja tulisit nopeammin? Jos siis on huolissaan, ettet ehdi tulemaan kun hän on suorituskunnossa?

Noista puheista, sun pitää vaan sanoa, että et halua aktin aikana kuunnella moisia.
Mutta tuntuu, että miehelläs on tarve (ymmärettävästi) arkipäiväistää ongelmansa, saada siitä puhuttua luontevasti. Mutta jos löytäisitte niille vähän sopivamman ajankohdan?

Yhteistyössä