Se selviää tuolta aiemmista kirjoituksista.
ups, niipäs olikin.. Mutta voisihan se työntää vauvan vaunuilla johonkin puistoon ja istua sielä sitten vaikka jädellä tai kirjan kanssa sen aikaa kun vauva nukkuu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se selviää tuolta aiemmista kirjoituksista.
ups, niipäs olikin.. Mutta voisihan se työntää vauvan vaunuilla johonkin puistoon ja istua sielä sitten vaikka jädellä tai kirjan kanssa sen aikaa kun vauva nukkuu
Näin, en mäkään oleta että maailma hiljenee ja pysähtyy kun meidän pienin nukkuu, mutta täytyy sanoa että pidän hiukan outona sitä että naapurin into leikata ruohoa ilmenee useimmiten juuri silloin..
En tosiaan ymmärrä miksi opettaa lapsi siihen että nukutaan totaalisessa hiljaisuudessa ina ja oletetaan että maailma pysähtyy ja hiljenee unien aikaan. No me poistutaan pihalta nyt sisään ruokaa laittamaan ja syömään, nukkukoot NuppuTuutikki missä tahansa.
En tosiaan ymmärrä miksi opettaa lapsi siihen että nukutaan totaalisessa hiljaisuudessa ina ja oletetaan että maailma pysähtyy ja hiljenee unien aikaan. No me poistutaan pihalta nyt sisään ruokaa laittamaan ja syömään, nukkukoot NuppuTuutikki missä tahansa.
Näin, en mäkään oleta että maailma hiljenee ja pysähtyy kun meidän pienin nukkuu, mutta täytyy sanoa että pidän hiukan outona sitä että naapurin into leikata ruohoa ilmenee useimmiten juuri silloin..
Alkuperäinen kirjoittaja Myös 2:Naapurille tulee lisää vaivaa, jos ei saa vauvaa ulos nukkumaan kun naapurin lapset ilakoi äänekkäästi. Jos sun pitäs mennä sisälle lasten kans vaikka ne haluaa ulos, tulisi sulle "Lisävaivaa".
Jokainen punnitsee tykönään, haluaako lisävaivaa nähdä naapurin vuoksi. Se vaan pitää muistaa, että jos itse keskittyy pitämään tiukasti kiinni omista oikeuksistaan, on turha odottaa että naapurikaan toimisi toisin.
Mä en kyllä aikanaan miettinyt naapurin äidin tunnelmia, vaan ajattelin tekeväni palveluksen sille vauvalle, joka olisi äkillisestä melusta herännyt. Ei ollut kiva ajatella, että pieni viaton ihminen säikähtää ja herää itkemään. Tätä kai kutsutaan empatiaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja hormoonihirviö naapuri;28659454:En kyllä tajua että miksi NuppuTuutikin perhe asuu rivitalossa? (kirjoituksestasi päätellen)
Ei naapuri nyt millään voi alkaa vaatimaan koska ja monelta teidän lapset saa olla ulkona leikkimässä kun on NuppuTuutikin päiväuniaika, jos ei sopeudu meteliin niin laittakoot sisälle nukkumaan, äänieristelevyt on hyvä myös kyseiseen NuppuTuutikin huoneeseen hyvä hankkia ettei vaan kukaan vahingossa häiritte.
Menkööt naapurisopu tai ei mutta näin sanoisin ja toimisin siis itse.
Ja en kyllä tiedä yhtään lasta joka ei liikkuvissa kärreissä nuku, taitaa NuppuTutikin mamma olla vaan niin laiska lähteä kävelylle.
Toki ainahan hän voi nukuttaa tenavansa myös autossa, auton tasaiseen hurinaan lapsi kuin lapsi nukahtaa
Kyllä tässä naapurisopua on joku ihan muu hormoonipäissään rikkomassa ihan itse kuin naapurit![]()
Mutta kten yllä jo mainittu aina mahtuu joukkoon niitä ketkä ruuuvaa ovikellon pois, laittaa puhelimet kiinne tai äänettömälle, ja vastaa tekstarilla mitä asiaa kun kullinnuppu nukkuu ei voi puhua ja hyppii seinille jos vahingossa seinänaapuri alkaa esimerkiksi imuroimaan
p.s Enemminkin tiedän lapsia jotka EI NUKU liikkumattomissa kärreissä![]()
se kuka sano etä ei tiedä muksua joka EI nukahtaisi vaunuihin,tervetuloa vaunuilemaan meidän neidin kanssaei ole kun jossain 5kk ikävaihees pari kertaa nukahtanut,ei siis nuku liikkuvissa tai paikallaa olevis vaunuissa. metelitasoihin;meillä pystyy imuroimaa ku toi nukkuu
. naapureista.. ei hyvää päivää... vaikka mekin asutaan okt ja suht isolla tontilla niin kyllä tänne kuuluu mopo pojat,naapurin sirkkelit yms. en kehtais pyytää naapureita olee hiljaa ellei siis hiljaisuutta rikottias
Jokainen punnitsee tykönään, haluaako lisävaivaa nähdä naapurin vuoksi. Se vaan pitää muistaa, että jos itse keskittyy pitämään tiukasti kiinni omista oikeuksistaan, on turha odottaa että naapurikaan toimisi toisin.
Mä en kyllä aikanaan miettinyt naapurin äidin tunnelmia, vaan ajattelin tekeväni palveluksen sille vauvalle, joka olisi äkillisestä melusta herännyt. Ei ollut kiva ajatella, että pieni viaton ihminen säikähtää ja herää itkemään. Tätä kai kutsutaan empatiaksi...