Pitää kysyä,miten voidaan tehdä valitus,päivystyksestä?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mä oikeasti haluan että se hirviö vielä maksaa :kieh: Kun Ambulannsi tuli,lapsi oli ihan vihanes ja häntä olisi pitänyt heti viedä osastoon,lääkäri sanoi jos mä olisin jäätänyt lasta kotiin,hänen kanssa olisi voinut tapahtua mitä vaan,vaikka aivonkalvontulehdus,koska hän oli tosi huonossa kunnossa ja pari päivä sairaalassa hän oli vain tiputuksessa ja nyt kotona lääkitys päällä,on toki vielä kuumetta mutta se laskee lääkellä ja hän edes jotain jaksa nyt,kun kuume laskee

Potilasasiamiehen mäkin olisin sanonut oikeaksi osoitteeksi valitukselle.

Muakin niin sapettaa nuo tiskin takana istuvat sairaanhoitajat, jotka tietää ilman lääkärin tutkintoa, että kuka tarvitsee pääsyn lääkärille ja kuka ei. Nimimerkillä ruusu melkein silmässä, joka oli tiskin takana olevan hoitsun mielestä vaan patti, joka ei ole niin vakavaa ja lääkäri sitä mieltä, että näön menetyskin olisi voinut olla lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Kiitoksia!Ongelmana vielä on se että en tiedä hänen nimeä?Mistä sen saa tietä,jos soitan päivystykseen ja sanon kello ajan milloin olttiin sielä niin saanko mä tietoa hänestä?

ei ne sulle päivystyksessä välttis sano mutta kun teet ilmoituksen sille potilasasiamiehelle ja asiaa ruvetaan setvimään niin varmasti niiden kirjoista tms näkee kuka on vastannut

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Kiitoksia!Ongelmana vielä on se että en tiedä hänen nimeä?Mistä sen saa tietä,jos soitan päivystykseen ja sanon kello ajan milloin olttiin sielä niin saanko mä tietoa hänestä?

Kyllä ne sielä selvittää kuka siellä siihen aikaan on ollu, juu. Mutta pakko sanoa, että tuskin siitä sen isommin mitään tulee sille hoitsulle, saa pienimuotoisen huomautuksen asiasta ja se unohdetaan jo seuraavalla kahvitauolla :( valitettavasti :/

Ihan kaikelle ystävyydellä.. Voithan sä tehdä valituksen, mutta oikeassahan se täti tiskin takana oli. Kyseessä ei ollut päivystysasia, koska pystyit vielä koko seuraavan päivän palstailemaan ja seuraamaan lasta kotona ja vasta illalla tilasit ambulanssin. Tarvittaessa olisit varmasti saanut seuraavana päivänä/aamuna ajan terveyskeskukseen tai olisit voinut mennä yksityisellekin halutessasi. Toki olisi se nainen voinut ilmaista asiansa ystävällisemmin, mutta ihmisiähän me kaikki ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ihan kaikelle ystävyydellä.. Voithan sä tehdä valituksen, mutta oikeassahan se täti tiskin takana oli. Kyseessä ei ollut päivystysasia, koska pystyit vielä koko seuraavan päivän palstailemaan ja seuraamaan lasta kotona ja vasta illalla tilasit ambulanssin. Tarvittaessa olisit varmasti saanut seuraavana päivänä/aamuna ajan terveyskeskukseen tai olisit voinut mennä yksityisellekin halutessasi. Toki olisi se nainen voinut ilmaista asiansa ystävällisemmin, mutta ihmisiähän me kaikki ollaan.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

No, mitä? Eikö se nainen siellä päivystyksessä ollut sanonut, että menee aamulla terv. keskukseen? Mä oon ainakin saanut lapselle ajan samalle päivälle omalääkärille, vaikkei ollut yhtään noin vakavasta asiasta kysymys. Olisin ainakin itse siltikin, vaikka lapsen tila näytti paremmalta, vienyt aamulla lääkärille jos kerran yöllä olo oli niin huono, että päivystykseen piti mennä.

Ja tää on siis vaan mun mielipide, ei mitään v***uilua tms..

Yhteistyössä