H
hjelppiä
Vieras
vahingossa unohdin työntää ruiskusta ylimääräiset ilmat pois ennen menopurin pistämistä
voi paskanpaska, onkohan tää nyt kuinka vaarallista?
voi paskanpaska, onkohan tää nyt kuinka vaarallista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Ei kai se ihon alla tai rasvakerroksessa niin, suonessa kai pahempi homma jos oon oikein katsonut sairaalasarjani...
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:Mihin tää legenda sit perustuu?
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:Mihin se ilma sitten menee sieltä suonista?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:oon ihan hermoheikkona täällä
koko ajan tutkiskelen, et sattuuko johonkin tms.. olin varma, että nyt kuolen, kun äsken tuli suonenveto jalkaan.
toivottavasti tosiaan ei haittaa mitään. ja eihän sitä ilmaa niin älyttömiä määriä ollut..
Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja ulla:Mihin se ilma sitten menee sieltä suonista?
sydän pysähtyy, ku "lyö" tyhjää
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja ulla:Mihin se ilma sitten menee sieltä suonista?
eikö toi ole aika vaarallista, tuo että sydän pysähtyy?
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja ulla:Mihin se ilma sitten menee sieltä suonista?
En mä nyt tätä tarkoittanut. Jos siis ilman pistäminen suoraan suoneen ei ole erityisen vaarallista, ellei sitä mene paljon, niin mistä ja mtien se ilma sieltä suonesta sitten poistuu? Ei kai se sinnekään jää?
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja ulla:Mihin se ilma sitten menee sieltä suonista?
En mä nyt tätä tarkoittanut. Jos siis ilman pistäminen suoraan suoneen ei ole erityisen vaarallista, ellei sitä mene paljon, niin mistä ja mtien se ilma sieltä suonesta sitten poistuu? Ei kai se sinnekään jää?