Torniosta :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pääskynen:täällä 1 pojan äippä Torniosta. Onko muita lapista?
pohjanmaa ja pohjois-pohjanmaa ei oo sama asiaAlkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Pohojammaalta Siis pohjois-pohjanmaalta =) Ketää muita täältä ei sitte vissiin olekkaan :/Alkuperäinen kirjoittaja miimu:no mistä itse olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Kaikki ootte eteläsuomesta
uskallatko kertoo nimes? Mun mies on sielt kotosin ja saman ikänen ku sinä,nii varmaan tietäis sut,siellähän kaikki tuntee/tietää toisensa!!Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:artjärvi....täält ei kai kukaa
Mikkeli kuittaa... =) en oo kyl etes mustana täällä, joten vaikeeta laittaa viestiä... ootko mistä suunnalta Mikkeliä?Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison::wave: :wave: B) jos mikkelin seudulta löytyy kettään, niin saapi nakata viestillä
se on venäläisten asuttama pikkukylä orimattilan kupeessa,josta kaikki jotka älyävät haluavat pois=)Alkuperäinen kirjoittaja aksu:missä se on?=)Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:artjärvi....täält ei kai kukaa
samaa vuosimallia oon ja muksut 07 09Alkuperäinen kirjoittaja olds:Espoosta, lapset 08 ja 09, mä -81. mun on vaikee löytää kavereita joiden kaa olis samanlaisia ajatuksia. :/
Mitäs tarkoitat? Musta tuntuu usein samalta. Täällä vantaa ja lapsi 09.Alkuperäinen kirjoittaja olds:Espoosta, lapset 08 ja 09, mä -81. mun on vaikee löytää kavereita joiden kaa olis samanlaisia ajatuksia. :/
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Nöösi:Kaakkois-Suomi.. susiraja? Tuskin ketään
=) jahas...tuttuja sit kai...ei tänne nimiä mut moi..tunnistat varmaa joistain txteistAlkuperäinen kirjoittaja mä:uskallatko kertoo nimes? Mun mies on sielt kotosin ja saman ikänen ku sinä,nii varmaan tietäis sut,siellähän kaikki tuntee/tietää toisensa!!Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:artjärvi....täält ei kai kukaa
Saako nyt aika pikkusen kritisoida kavereita jotka hylkää tollaisen syyn takia?! Tuntuu tosi julmaltaAlkuperäinen kirjoittaja olds:No siis tarkotin ihan yleisiä asioita. mulla on kavereita mutta ne esim tykkää bilettää pilkkuun asti baarissa vaik onkin lapsia, kun mä taas en juurikaan juo. Mä tykkään aivan erilaisesta musiikista kuin mun kaverit, eli mm rock'n' rollista, kuuntelen toki muutakin. en näytä rockarilta eikä mua enää lapsien myötä voi sellaseks sanoakaan kun en jaksa kiinnittää tohon ulkokuoreen niin huomioo. Mulla on vakava sydänsairaus ja olen vielä toipumisvaiheessa niin kavereiden on vaikea sitä ymmärtää ja tuntuu että jotkut sitten jopa välttää mua kun en jaksa samalla tavalla kuin ennen. No tossa nyt jotain.
Samoin. Kaksi lasta 4- ja 2-vuotiaat, itse olen hiukan päälle 30... =)Alkuperäinen kirjoittaja Ökki Kökkiäinen:Hyvinkää kuittaa.
Lapset 5, 3 ja 5kk. Itse olen 31. Laitathan yv:tä, en jää tänne roikkumaan vaan nautiskelen elokuvan.