lahti, orimattila kouvola suunnalAlkuperäinen kirjoittaja aksu:missä se on?=)Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:artjärvi....täält ei kai kukaa
lahti, orimattila kouvola suunnalAlkuperäinen kirjoittaja aksu:missä se on?=)Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:artjärvi....täält ei kai kukaa
Itte asunu KAusalassa?? Tuttu nimi............Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:artjärvi....täält ei kai kukaa
onko tunnusta? en mielelläni spostiosotetta täällä ilmottele :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Uusimaa:TreMamma3 olisi kiva saada spostia, koska oma kolmenkoplani on samoilla vuosimalleilla
Itäpuolella Uusimaata asutaan, joten Artjärvikin sijainniltaan tutuhko.
Ikäloppu tosin olen eli reilusti yli kolmekymppiä mittarissa
:attn: on toki!! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja onko täällä:Kokkolasta ketään...?
Minoon oikeelta PohojanmaaltaAlkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Pohojammaalta Siis pohjois-pohjanmaalta =) Ketää muita täältä ei sitte vissiin olekkaan :/Alkuperäinen kirjoittaja miimu:no mistä itse olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Kaikki ootte eteläsuomesta
Täälä kans yksi pohjanmaalta, Vaasan kupeestaAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Minoon oikeelta PohojanmaaltaAlkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Pohojammaalta Siis pohjois-pohjanmaalta =) Ketää muita täältä ei sitte vissiin olekkaan :/Alkuperäinen kirjoittaja miimu:no mistä itse olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Kaikki ootte eteläsuomesta
Tervajoelta mäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Täälä kans yksi pohjanmaalta, Vaasan kupeestaAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Minoon oikeelta PohojanmaaltaAlkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Pohojammaalta Siis pohjois-pohjanmaalta =) Ketää muita täältä ei sitte vissiin olekkaan :/Alkuperäinen kirjoittaja miimu:no mistä itse olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Kaikki ootte eteläsuomesta
Vähästäkyröstä minäAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Tervajoelta mäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Täälä kans yksi pohjanmaalta, Vaasan kupeestaAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Minoon oikeelta PohojanmaaltaAlkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Pohojammaalta Siis pohjois-pohjanmaalta =) Ketää muita täältä ei sitte vissiin olekkaan :/Alkuperäinen kirjoittaja miimu:no mistä itse olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Kaikki ootte eteläsuomesta