Pistettäskö taas se kaveripino? :P Näin lauantainkunniaksi ;)

Jyväskylä :wave: Yksäriä saapi laitella, vastailen aina kun koneelle kerkiän. Lapset jo hiukan isompia, mutta pienempienkin lasten kanssa tullaan toimeen :D Eli meidän lapset 14v, 13v, 11v ja 5v..ja elukkarakas perhe ollaan eli muutama lemmikkikin löytyy.
 
jukuri
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison:
:wave: :wave: B) jos mikkelin seudulta löytyy kettään, niin saapi nakata viestillä
Mikkeli kuittaa... =) en oo kyl etes mustana täällä, joten vaikeeta laittaa viestiä... ootko mistä suunnalta Mikkeliä?
 
No siis tarkotin ihan yleisiä asioita. mulla on kavereita mutta ne esim tykkää bilettää pilkkuun asti baarissa vaik onkin lapsia, kun mä taas en juurikaan juo. Mä tykkään aivan erilaisesta musiikista kuin mun kaverit, eli mm rock'n' rollista, kuuntelen toki muutakin. en näytä rockarilta eikä mua enää lapsien myötä voi sellaseks sanoakaan kun en jaksa kiinnittää tohon ulkokuoreen niin huomioo. Mulla on vakava sydänsairaus ja olen vielä toipumisvaiheessa niin kavereiden on vaikea sitä ymmärtää ja tuntuu että jotkut sitten jopa välttää mua kun en jaksa samalla tavalla kuin ennen. No tossa nyt jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja olds:
No siis tarkotin ihan yleisiä asioita. mulla on kavereita mutta ne esim tykkää bilettää pilkkuun asti baarissa vaik onkin lapsia, kun mä taas en juurikaan juo. Mä tykkään aivan erilaisesta musiikista kuin mun kaverit, eli mm rock'n' rollista, kuuntelen toki muutakin. en näytä rockarilta eikä mua enää lapsien myötä voi sellaseks sanoakaan kun en jaksa kiinnittää tohon ulkokuoreen niin huomioo. Mulla on vakava sydänsairaus ja olen vielä toipumisvaiheessa niin kavereiden on vaikea sitä ymmärtää ja tuntuu että jotkut sitten jopa välttää mua kun en jaksa samalla tavalla kuin ennen. No tossa nyt jotain.
:eek: Saako nyt aika pikkusen kritisoida kavereita jotka hylkää tollaisen syyn takia?! Tuntuu tosi julmalta :(

Laitoin sulle yksäriä ennenkuin huomasin nää lukea :)
 

Yhteistyössä