Pistetääns sitten niitä meseosoitteita pinoon.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Hmm... kuinka sitä uskaltaa meseossun laittaa tähän koko kansan nähtäväksi... tiedä vaikka mörökölli sen nappais. No tosin, saisinhan sitten edes jonkun meseeni.
mörökölli :eek: :|
Niin, mörökölli.. ne voi olla komerossa, sängyn alla tai mesessä.. mistä sitä voi tietää? eikö sinua koskaan pelota ne? Laitan oman meseosoitteeni hirsipuuversiona:

_ _ _ _ _ _ _ _ @Hotmail.com
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
multa saa meseosoitteen vain yv:nä kun en viitti yleiseen levitykseen laittaa sitä, tuli tässä kerran vähän harmia kun oli profiilissa mun osoite niin joku jätkä oli ottanut sen sieltä ja yrittänyt jotain ihmejuttua mutta jäi yritykseksi kun tajusin mitä se halusi niin poistin mun meseosoitteen profiilista mutta jos jotain kiinnostaa niin pistää yv mulle niin sitte saa mun meseoson.
valehtelematta maailman pisin lause ilman välimerkkejä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Niin, mörökölli.. ne voi olla komerossa, sängyn alla tai mesessä.. mistä sitä voi tietää? eikö sinua koskaan pelota ne? Laitan oman meseosoitteeni hirsipuuversiona:

_ _ _ _ _ _ _ _ @Hotmail.com
hui saakeli :eek: *lukitsee komerot, poistaa mesen, MUT MITÄ VITTUA MÄ TEEN TOLLE SÄNGYLLE, JOS SIEL ALLA ON JOTAI???* :eek: |O :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Niin, mörökölli.. ne voi olla komerossa, sängyn alla tai mesessä.. mistä sitä voi tietää? eikö sinua koskaan pelota ne? Laitan oman meseosoitteeni hirsipuuversiona:

_ _ _ _ _ _ _ _ @Hotmail.com
hui saakeli :eek: *lukitsee komerot, poistaa mesen, MUT MITÄ VITTUA MÄ TEEN TOLLE SÄNGYLLE, JOS SIEL ALLA ON JOTAI???* :eek: |O :'(
No siihen on konsti, pulttaa sänky kattoon kiinni niin jos mörökölli yrittää sen alle nii putoo sitten korkeelta ja ehkä taittaa niskansa! Mutta jos et halua sängyn paikkaa muuttaa niin laita jos löytyy, ukko sinne niin saa se painia siellä sen kanssa kun sinä nukut. Mua alkoi nyt oikeasti pelottaa, tulisko joku pitää mua kädestä ja lukemaan iltasadun että saan unen päästä kiinni?
 

Yhteistyössä