miulla kansAlkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Emmä viitti kun on etunimi_sukunimi...
oho... miepä kahonAlkuperäinen kirjoittaja Pastori:Lahtelaisia voisi vaikka lisäillä, en tunne sieltä juuri ketään ja syksyllä olisi muutto näillä näkymin sille seudulle . hihkaiskaa JOS saa lisätä .. Nyynä.. Laitoin sulle sähkistä :snif:
ihana poika teillä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:tuikku79@hotmail.com
Lisätköön ken tahtoo ( jos sellaisia löytyy edes mulle :ashamed: )
Kiitos että edes yksi löytyi Ja kiitos kommenteistaAlkuperäinen kirjoittaja niko06:25v. äippä ja ja 2v. poju etsii uusia tuttavuuksia ympäri suomee
nikoantero06@hotmail.com
laittele yveetä ensin =)
Mä lisään sut illalla. En viitti laittaa omaa osoitetta tähän kun on etunim.sukunimi... B)Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:essi8181@hotmail.com
Jos joku tahtoo jutella :wave:
no tottahan toki. tissit on livenä camin eessä JOKA IKINEN ILTAAlkuperäinen kirjoittaja käsityöläismies:Onhan kaikilla myös camit?!!!1!!! *keräilee osoitteita talteen*
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no tottahan toki. tissit on livenä camin eessä JOKA IKINEN ILTAAlkuperäinen kirjoittaja käsityöläismies:Onhan kaikilla myös camit?!!!1!!! *keräilee osoitteita talteen*
ja joskus saattaapi jopa tuheroki vilahtaa
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:jos kavereita sinne haluatte..
lellu_3@hotmail.com :wave:
no tottakai. en kai mie valehtelis! :saint: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no tottahan toki. tissit on livenä camin eessä JOKA IKINEN ILTAAlkuperäinen kirjoittaja käsityöläismies:Onhan kaikilla myös camit?!!!1!!! *keräilee osoitteita talteen*
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no tottakai. en kai mie valehtelis! :saint: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no tottahan toki. tissit on livenä camin eessä JOKA IKINEN ILTAAlkuperäinen kirjoittaja käsityöläismies:Onhan kaikilla myös camit?!!!1!!! *keräilee osoitteita talteen*
wau... haluakko camin kanssa vaiko iliman B)Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:mä haluun ainaskin Nyynän meseeni. :xmas:
camin kanssa tietty :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:wau... haluakko camin kanssa vaiko iliman B)
ehottomasti :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:camin kanssa tietty :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:wau... haluakko camin kanssa vaiko iliman B)
Joo Lisää VaanAlkuperäinen kirjoittaja DixieChick:Mä lisään sut illalla. En viitti laittaa omaa osoitetta tähän kun on etunim.sukunimi... B)Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:essi8181@hotmail.com
Jos joku tahtoo jutella :wave: