pistetäänpä MIELIKUVA-PINO :D eli, mielikuvia joita teille tulee eri nikeistä

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21928201:
Ja nyt, aina, kun näet nikin persvakoonasana, näet myös tämän. Siis jos jokin nikki voi jotain tarkoittaa näin selvästi, niin kyllä persvakoonasana on nimenomaan se termi mitä tulisi käyttää tuosta
Siis aivan mahtavaa! Kiitos oikein paljon:cool:
Mun mielikuva sai ikäänkuin lihat, karvat sekä narun ympärilleen..aivan mahtavaa:xmas:
 
Jonsered Karhunkantaja on vakavailmeinen intiaani joka pitkän metsästysretken päätteeksi kantaa puolitonnisen karhun harteillaan kylään, laskee sen rojauttaen päällikön tiipiin eteen ja menee teroittamaan tomahawkiaan samalla kun vaimonsa laskee pitkää siimaa puroon ja hauduttaa hiljalleen nuotion päällä muhivassa padassa tukkasotkamuhennosta.
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21928284:
metsänpeitosta tulee jotain kuvan mukaista mieleen..

Kaunis kuva, mutta olen lukenut liian monena päivänä Fingerporia voidakseni vastata tähän oikeastaan yhtään mitään muuta. Koska tämä Rivo-Riitta-syndrooma menee ohi? :ashamed:
 
PuhuksääMulle on aina pihalla. Hän kulkee hämmentynyt, poissaoleva ilme kasvoillaan pitkin Helsingin katuja ja havahtuu välillä kysymään tamperelaisella murteellaan "Häh, puhuksää mulle?" jos kuvittelee jonkun katsoneen häneen hetkeäkään pidempään.
 
metsänpeitto
Chala. Oikeasti Chala on vain tavallinen, rasvaevällinen kala, mutta imagollisista syistä muuttanut nimensä kansainvälisemmäksi Chalaksi. Mikään ei ärsytä Chalaa yhtä paljon kuin se, että muut tulevat kerta toisensa jälkeen kysymään: "äännetääksun nimi niinku Khala vai Tsala vai Tshala?"
 
Metsänpeitto on kaunis, usvan ympäröimä vedenneito joka nousee kosteasta suomaasta houkuttelemaan pahaa-aavistamattomat uhrinsa silmäkkeeseen. Vuosituhansia on metsänpeitto suonsilmäkettään vartioinut ja kerännyt uhreja, ja vuosituhansia tulee vielä työtään jatkamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21928418:
Kaunis kuva, mutta olen lukenut liian monena päivänä Fingerporia voidakseni vastata tähän oikeastaan yhtään mitään muuta. Koska tämä Rivo-Riitta-syndrooma menee ohi? :ashamed:
mä liityin rivo-riitta-ryhmään fb:ssä, ja arvaa suoltaako se sovellus nyt niitä kuvia mun seinälle jatkuvalla syötöllä.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21928479:
Chala. Oikeasti Chala on vain tavallinen, rasvaevällinen kala, mutta imagollisista syistä muuttanut nimensä kansainvälisemmäksi Chalaksi. Mikään ei ärsytä Chalaa yhtä paljon kuin se, että muut tulevat kerta toisensa jälkeen kysymään: "äännetääksun nimi niinku Khala vai Tsala vai Tshala?"
Toi olis OIKEESTI ärsyttävää! En uskaltais tulla mihinkään palstatapaamiseen ihan vain tuon pelossa etten osaisi sanoa omaa nimeäni :LOL:
 
Metsänpeitto on kaunis, usvan ympäröimä vedenneito joka nousee kosteasta suomaasta houkuttelemaan pahaa-aavistamattomat uhrinsa silmäkkeeseen. Vuosituhansia on metsänpeitto suonsilmäkettään vartioinut ja kerännyt uhreja, ja vuosituhansia tulee vielä työtään jatkamaan.

heti tuli tämä mieleen.


mikä tuo rivoriitta juttu oikeen on ??
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21928479:
Chala. Oikeasti Chala on vain tavallinen, rasvaevällinen kala, mutta imagollisista syistä muuttanut nimensä kansainvälisemmäksi Chalaksi. Mikään ei ärsytä Chalaa yhtä paljon kuin se, että muut tulevat kerta toisensa jälkeen kysymään: "äännetääksun nimi niinku Khala vai Tsala vai Tshala?"
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle;21928396:
Nakkaanpa itseni ja nikkini tänne ja myöhemmin analysoin joitain itsekin kunhan tässä ehdin niihin ajan kanssa paneutua.... :popcorn:
Puhuksää mulle ei ole välttämättä mikään ehtoisa emäntä. Hän on paikoin suloisen pehmeä, kuten emäntien kuuluukin, mutta tömistää tannerta ja pieksee suuta jos on tarvis. Puhuksää mulle ei ole se nainen, jonka perään kannattaa huudella juoppojen huoraa tai jonka ahterin koosta kannattaa alkaa bussissa vierustoverin huomauttelemaan. Puhuksää mulle musertaa kanssakulkijansa juustot eltaannuttavalla katseellaan ja suunsa aukaistuaan suoltaa vaihtelevasti joko nerokkaan sarkastisia kommentteja tai sitten ihan rehellistä nalkutusta niin kauan, että ryppyilevä vastapeluri poistuu paikalta korvat punoittaen.
 
Puhuksäämulle on hieman huonokuuloinen vanha rouva, joka kuulotorveaan kohdistaen yrittää saada selvää kanssaihmisten keskusteluista. Yleensä siinä onnistumatta. Silloin harvoin kun hän onnistuu kuulemaan jotain hän ottaa iloisesti osaa keskusteluun ja saa olemuksellaan kaikki hyväntuulisiksi.
 
Jonseredissa on jotain utuneitomaista. Hän kävelee metsässä luonnon ääniä kuulostellen tukka sekaisin ja ekologisiin vaatteisiin pukeutuneena. Hän on osa luontoa ja luonto osa häntä, myös keijut, metsinkäiset ja muut maagiset olennot taitavat jutustella hänelle. Jos tarkkaan katsoo, saattaa nähdä pienen rupattavan keijun istuskelevan hänen hartioillaan. Jonseredissa on jotain hyvin hentoa ja miltei haurasta, kuitenkin hän on ruumiiltaan voimakas ja mieleltään vahva. Jonseredilla on pitkät varpaat.
 

Yhteistyössä