pistetäänpä MIELIKUVA-PINO :D eli, mielikuvia joita teille tulee eri nikeistä

Huuhkajatar: brunette, hieman pulleahko, arvostettu ja tuntee oman arvonsa, mukava ja sosiaalinen tyyppi:)

Lilii lisänimetön: iloinen, hillytty ja rauhallinen, hyvä ideoija ja mukaansatempaava

kimalle: bilettäjätyyppi, tummat pitkät hiukset
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21927823:
ton paremman näköstä vannetta ei ole tehtykkään ja kiitos huomattavasta nuorentamisesta:D
muu ei sitten pitänykkään paikkaansa.
mikä muuten on datariina?
Tietokone tietenkin. Ai niin ja Katherine Wheel ei ole kromattu vaan ihan harjattua alua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21927823:
ton paremman näköstä vannetta ei ole tehtykkään ja kiitos huomattavasta nuorentamisesta:D
muu ei sitten pitänykkään paikkaansa.
mikä muuten on datariina?
Hah hah :D Minä valitsin meidän autoon maailman makeimmat vanteet ja ne eivät olleet nuo. Olet väärässä siis.
 
IceRoyal edelleen vihainen
Pesky pixie,pieni intiaanityttö.Hyvin vilkas ja iloinen.Hänellä on (Samanlainen kuin Milou on Tintillä) valkoinen karkeakarvainen kettuterrieri, joka seuraa häntä kaikkialle :)
 
Pöksypitsit ovatkin tosi viehkoja. Vaikka meilläkin puolison kanssa on välillä ollut hankaluuksia ja kahnauksia, välillä ihanasti sovittu taas asiat ja sitten taas kaikki ratkeaa - vaikka pöksypitsit. Mutta nyt. Vaikka on ollut "hyviä ystäviä", jotka ovat tärkeämpiä, on ollut harrastuksia, joille ei ole voinut sanoa "ei" parisuhteen kustannuksella - niin nyt sitten on tämä Koira. Ja se pitää olla kunnossa. Pestynä. Mokomakin Pesty Piski !

Koiraa vastaan minulla ei ole mitään, koira kuin koira. Mutta vain koira. Haluaisin olla enemmän kiireisen puolisoni kanssa, mutta onhan toki pitkän työpäivän jälkeen tärkeää huolehtia vastuullisesti lemmikin hyvinvoinnista ja lenkkeilysta niinkuin omasta sielunelämästäänkin. Minusta olisi ihanaa ottaa vaimoni kainalooni istumaan, silitellä hiljaa hänen hiuksiaan ja jutella päivän kuulumisia, ihan kaikessa rauhassa kaksistaan. Mutta romantiikka rapsahtaa, kun tuolloin koira huomaa sen, ja tulee joka väliin työntämään kuononsa ja nuolemaan korvantauksia. Eihän koiraa saa kieltää hellimästä, siitähän tulee traumoja, ja se tulee äkäiseksi. Niinpä koira on se, joka saa hyväilyt lakanoissakin. Pesty Piski.*

Kerrankin kun vahingossa kaadoin kahvin päydälle, alkoi kauhea sota, vaikka minä itse siivosin sotkuni! Kerrankin me kastattiin hyvää sapuskaa makkarin pöydälle elokuvailtaamme varten. No juuri kun kaikki majoneesit yms oli saatu sopivasti paikalle, rojautti koira tassunsa siihen ja kaatoi joka ikisen kipon. Siinä hajos kännykät, kaukosäätimet, mp-soitin. Mattokin meni pilalle.

Mutta mitä! Mun kulta rupeskin paijjaamaan piskiä, ja sanoi, että voi ressukkaa ettet sinä vaan satuttanu itseäsi. Voi kun oot ihan majoneesissa....Lähetääs pesulle!

Ja kun oli Pesty Piski, alkoikin riita siitä että miksi minä en ollut sillävälillä siivonnut olohuonetta.

:xmas: :p

No jopas oli monimuotoinen pohdinta. :D Enkä oikeastaan ole varma liittyikö se sittenkään mitenkään minuun vai ainoastaan pestyihin piskeihin ja pöksypitseihin...: rolleyes:
 

Yhteistyössä