pistetäänpä MIELIKUVA-PINO :D eli, mielikuvia joita teille tulee eri nikeistä

Meritähti on kaunis vaalea punertavan rusehtava meritähti joka chillailee rennosti aution saaren hiekkarannalla ja ottaa aurinkoa kaiket päivät samalla kun viilentävä 35 asteinen merivesi pyyhkäisee välillä meritähden yli.
 
ok, laitetaas vielä LUNATIC

eli luna on pienikokoinen, laiha nainen jolla on vahvat yhteenkasvaneet kulmakarvat ja sulkeutunut, kyräilevä ilme aina kasvoillaan. paitsi silloin, kun kukaan ei näe ja luna katsoo sadannen kerran titaniccia kyyneleet silmissään. kaulassaan lunalla on puolikuun mallinen koru & jalassa kymmeneen kertaan korjatut maiharit
 
Pesky pixiestä tulee mieleen pöksypitsit :cool:
*muoks* :LOL:
Pöksypitsit ovatkin tosi viehkoja. Vaikka meilläkin puolison kanssa on välillä ollut hankaluuksia ja kahnauksia, välillä ihanasti sovittu taas asiat ja sitten taas kaikki ratkeaa - vaikka pöksypitsit. Mutta nyt. Vaikka on ollut "hyviä ystäviä", jotka ovat tärkeämpiä, on ollut harrastuksia, joille ei ole voinut sanoa "ei" parisuhteen kustannuksella - niin nyt sitten on tämä Koira. Ja se pitää olla kunnossa. Pestynä. Mokomakin Pesty Piski !

Koiraa vastaan minulla ei ole mitään, koira kuin koira. Mutta vain koira. Haluaisin olla enemmän kiireisen puolisoni kanssa, mutta onhan toki pitkän työpäivän jälkeen tärkeää huolehtia vastuullisesti lemmikin hyvinvoinnista ja lenkkeilysta niinkuin omasta sielunelämästäänkin. Minusta olisi ihanaa ottaa vaimoni kainalooni istumaan, silitellä hiljaa hänen hiuksiaan ja jutella päivän kuulumisia, ihan kaikessa rauhassa kaksistaan. Mutta romantiikka rapsahtaa, kun tuolloin koira huomaa sen, ja tulee joka väliin työntämään kuononsa ja nuolemaan korvantauksia. Eihän koiraa saa kieltää hellimästä, siitähän tulee traumoja, ja se tulee äkäiseksi. Niinpä koira on se, joka saa hyväilyt lakanoissakin. Pesty Piski.*

Kerrankin kun vahingossa kaadoin kahvin päydälle, alkoi kauhea sota, vaikka minä itse siivosin sotkuni! Kerrankin me kastattiin hyvää sapuskaa makkarin pöydälle elokuvailtaamme varten. No juuri kun kaikki majoneesit yms oli saatu sopivasti paikalle, rojautti koira tassunsa siihen ja kaatoi joka ikisen kipon. Siinä hajos kännykät, kaukosäätimet, mp-soitin. Mattokin meni pilalle.

Mutta mitä! Mun kulta rupeskin paijjaamaan piskiä, ja sanoi, että voi ressukkaa ettet sinä vaan satuttanu itseäsi. Voi kun oot ihan majoneesissa....Lähetääs pesulle!

Ja kun oli Pesty Piski, alkoikin riita siitä että miksi minä en ollut sillävälillä siivonnut olohuonetta.

:xmas: :p
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja mie tiiän;21924656:
SyysYö on haaveilija ja tunnelmoija, rakastunut
Pink Lilyllä on kotona 50-luvun sisustus, käyttää korkkareita
Heavyfreak on myöhäisangstinen sottapytty, kotona on kaikki hujan hajan, ihan hyvä jätkä
Huuhkajatar on tukevahko opettaja, punainen tukka
Mimoosa on aika neutraali, ei mielikuvaa
Metsänpeitto lukee paljon salatieteitä ja kotona on paljon kuivattuja yrttejä, asuu puutalossa lähellä kuusimetsää
Memphis tummaihoinen jazz-muusikko, käyttää ruskeaa pleiseriä :D
Hömpsähdys on iloinen mamma jolla 5 lasta ja rakastava mies
Myrkky ------kirjanpitäjä, vanhapiika
LiiLisänimetön kuvittaa lastenkirjoja
TrueBlood on kuin se sarjakuvan Nemi
Phoepsi harrastaa käsitöitä ja runoja
Trinsessa rakastaa tietysti vaatteita, meikkejä, peilejä ja prinssejä

:D Pakko kysyä, mistäs toi tuli? :D Mulla olohuoneen sisustus pyrkii (väri maailmaltaan)sinne 1700 luvulle itseasiassa :) :) Mut kyl mä korkkareita käytän :)))
 
Viimeksi muokattu:
Päätön on pieni harmaa poikanen joka viettää yönsä Suomi24:n chatissa ja toivoo joskus löytävänsä sen oman rakkaan joka tulee ja vie hänet mukanaan, pois vanhempien kellarista jossa 29-vuotias päätön edelleen asustelee vuodesohvalla rakkaan datariinansa vieressä nukkuen.
 

Yhteistyössä