pistetäänpä MIELIKUVA-PINO :D eli, mielikuvia joita teille tulee eri nikeistä

IceRoyalin olen kuvaillut joskus aikaisemminkin tähän tyyliin: hän on jäätävä kaunotar, jolla on pysähdyttävät silmät ja katse joka voisi tappaa. Hän on pitkäraajainen ja käyttää mielellään korkokenkiä. Nahka-asut eivät myöskään kaapissa homehdu vaan IceRoyal vetää ne uljaasti kauniin vartalonsa kuoreksi ja lähtee liikenteeseen letkeällä ja kopisevalla askelluksellaan. Suunsa avatessaan IceRoyalin ääni on kuitenkin yllättävän pehmeä ja hänen herkkä amorinkaarensa houkuttelee suutelemaan...
 
tytsi tietää alun, ja tietää lopun, siksi tykkääkin miettiä runsaasti kaikkea siltä väliltä. Vaikka onkin harvoin she is still around...

[video=youtube;EqBQeXG3EkE]http://www.youtube.com/watch?v=EqBQeXG3EkE[/video]
 
Viimeksi muokattu:
IceRoyalin olen kuvaillut joskus aikaisemminkin tähän tyyliin: hän on jäätävä kaunotar, jolla on pysähdyttävät silmät ja katse joka voisi tappaa. Hän on pitkäraajainen ja käyttää mielellään korkokenkiä. Nahka-asut eivät myöskään kaapissa homehdu vaan IceRoyal vetää ne uljaasti kauniin vartalonsa kuoreksi ja lähtee liikenteeseen letkeällä ja kopisevalla askelluksellaan. Suunsa avatessaan IceRoyalin ääni on kuitenkin yllättävän pehmeä ja hänen herkkä amorinkaarensa houkuttelee suutelemaan...
hmmm...kuullostaa hyvältä :p

Pesky Pixiestä mulla ei tuu mitään mieleen. :snotty:
 
IceRoyal vihaisena harmaana
IceRoyal on kaunis, harmaa, aatelinen kaunotar joka asuu kolkossa kartanossa miehensä kanssa jota tapaa kerran päivässä illallisella kun hovimestari kattaa hopeat ja posliinit suuren salin pitkän pöydän ääreen.
Tahtoisin olla kaunis ja harmaa.En tosin vielä.Tahtoisin asua kartanossa mutta en kolkossa.Tahtoisin syödä mieheni kanssa hopeisista aterimista mutta useammin kuin kerran päivässä :)
 
Tukka Tötteröllä on mustanutturainen kirjastotätimäinen nuori nainen jolla roikkuu lukulasit homssuisesti nenällä ja silmien ympärillä alkaa olla arvokkaita hymyillessä näkyviä juonteita.
 
Viimeksi muokattu:
IceRoyal vihaisena harmaana
IceRoyalin olen kuvaillut joskus aikaisemminkin tähän tyyliin: hän on jäätävä kaunotar, jolla on pysähdyttävät silmät ja katse joka voisi tappaa. Hän on pitkäraajainen ja käyttää mielellään korkokenkiä. Nahka-asut eivät myöskään kaapissa homehdu vaan IceRoyal vetää ne uljaasti kauniin vartalonsa kuoreksi ja lähtee liikenteeseen letkeällä ja kopisevalla askelluksellaan. Suunsa avatessaan IceRoyalin ääni on kuitenkin yllättävän pehmeä ja hänen herkkä amorinkaarensa houkuttelee suutelemaan...
Kumpa olisinkin :D Kivasti kuvailtu...

Silmistä on kerrottu toi ihan irl ja koipea riittää sekä korkkareita että nahka-asusteita ;) tosin en vedä niitä enää päälleni kun vartalo on kaikkea muuta kuin kaunis :D
 
Non compos mentis
Olen pieni väärinymmärretty menninkäinen, vaihdokas jostain mörrimöykkyjen maasta. Olen pyrkinyt omaksumaan tämän maailman lait ja tavat siinä täysin onnistumatta. Koti-ikävä vaivaa ajoittain, mutta minulla on täällä tehtävä...
 
Ummelwalad on seesteinen suolampi, maisema joka aukeaa synkän havumetsän keskellä kun sitä vähiten odottaa. Sen yläpuolella leijailee utu joka saa ihmisen tarkkaavaiseksi, ei kuitenkaan ihan pelkäämään, ja kun sieltä lähtee, ei sitä löydä enää koskaan.
 

Yhteistyössä