pistetäänpä MIELIKUVA-PINO :D eli, mielikuvia joita teille tulee eri nikeistä

BootyPeppi, mulla tulee ekana mieleen Betty Boop ja siksi myös rokkari muija jolla punaset hiukset, kynähame tai tollai kapeamallinen mekko jossa avoin kaula-aukko. isot rinnat ja isohko takamus. Polttaa tupakkaa sillä jatkokappaleella tai mikä onkaan (en itse polta ni en oo perehtyny asiaan) hanskat kädessä... no sit mulla tuli mielikuva Jessica Rabbitistä!! No rokkaava animaatiohahmo!!!! :LOL:
:LOL: holkki
 
Narikka83 on tomera keski-ikäinen maatalon emäntä jolla on lannetta vaikka muille jakaa ja justiinamainen ote asioihin. Rempseä täti laukoo asiat kuten ne ovat mutta on niin aito ja rehellinen ettei hänelle voi kommenteistaan edes suuttua.
 
Lunatic - kuu, joka tiktiktiktikittää
BootyPeppi - Ei ole osattu päättää, otetaanko nikiksi Booty vai Peppi, kah yhdistetään ne sitten: kaksi intohimoa, bootsit ja Peppi Pitkätossu.
Lode - laatikko, loora
Katherine Wheel: naispuolinen kilpa-autoilija
 
Nellustiina on pieni räsyinen nalle jolla on hymyilevät mustat nappisilmät ja joka on maailman tärkein tyyppi 2-vuotiaalle pikkutytölle, joka on saanut Nellustiina-nallen omalta äidiltään syntyessään. Nellustiina oli myös pikkutytön äidin lempinallukka ja se on nähnyt vaikka ja mitä. Nellustiina täytyy aina saada nukkumaanmennessä kainaloon tai yö on pilalla.
 
BootyPeppi on Peppi Pitkätossua muistuttava räsynukke jolla on iso perse ja kiitettävästi rintavarustusta sinisen mekkonsa alla. Peppi on saparotukkainen Lotta-nimisen taideopiskelijan luomus joka joutui toteutetuksi kun Lotan sisko Leena näki piirustukset BootyPeppi -nukesta.
 
En tiedä miks mutta sun nikistä tulee tiiru aina sellainen fiilis että haluais rutistaa sua oikein kovaa ja sanoa että kaikki kyllä menee hyvin, älä huoli. Tulee sellanen äidillinen olo, eikä sun kuvien näkeminen paranna asiaa yhtään :D
 

Yhteistyössä