Pistetäänkö keittiöistä kuvia??

  • Viestiketjun aloittaja "Mirka"
  • Ensimmäinen viesti
Ajattelin tämän värisiä kaappeja (sellainen sinertävä, vanha valkoinen):



Kaappeihin valuraudan väriset vetimet, tummat tasot ja vaalea laattalattia. Jääkaapista tulee limenvihreä, pöydäksi tulee 70-lukulainen pyöreä valkoisine muovituoleineen ja verhot on valkoista pellavaa, ilmavat, kauniit. Välitilaan tulee joku kaunis tapetti ja lasi päälle. Gorenjen tyylikkäät, mustat kodinkoneet mahdollisuuksien mukaan integroituna ja uuni ja astianpesukoneet korkeammalle.

Sellaista suunnittelin. Nykyisestä hirvityksestä ei ole kuvaa.
 
Ei pysty. Mulla on juuri meneillään keittiön tuunaus ja siellä on aikalailla...hmmm...sekaista :D Jos kaikki menee hyvin (tuskin menee) niin illalla mun uusi keittiö on valmis. Sitten voin kuvata ja laittaa sen osittain :)
 
Aino*
Turkilmas! Tuo teidän lattia on kertakaikkisen IHANA:heart: Tuommosen minäkin haluan kun lattiat menee vaihtoon:D nyt meillä on "halpa" tumma laminaattilattia, joka on suoraan sanottuna perseestä kun on lapsia, mutta halpa kun oli niin eipä harmita sitten vaihtaa....:D
 
exkommunikaattori
Örp, meillä myös sähkömies tuossa virittelee viimeisiä valoja, ja ehkä huomenissa uusi keittiömme on vihdoin valmis! Made in omasta päästä. Ja loppuu tämä kaaoskin joskus...
 
exkommunikaattori
Mun mielestä maalaisomanttiset tms muka-niin kodikkaat keittiöt on ihan horroria. Lisäksi vihaan myös sitä, kun työtasoilla on roinaa.
Tässä siis meidän monen-mielestä-aivan-liian-kylmä, mutta meille juurikin täydellinen keittiö:
Aijaa.com - 8768344.jpg
Hitto, en oo kyllä eläessään nähnyt noin karua meininkiä.. tyylikästä ehkä, mutta viimeistelemätöntä. Laittaisin itse edes pari värikästä patalappua esille, etten vaikuttaisi ihan niin neuroottiselta..
 
"vieras"
ihanan puhdasta
[QUOTE="vieras";24714682]Tyylikkäät kaapit, mutta kuva on kuin asunto esitteestä. Mitään elämisen jälkiä ei näy.[/QUOTE]

Jos se "elämisen jälki" näkyykin asukkaissa;)
Mä meinaan olisin mustelmilla noin terävillä kulmilla varustetussa keittiössä.

Kiva keittiö kuitenkin, tulee elävästi mieleen koulun köksätunnit:)
Saattaisin siis jopa viihtyä.
 
"vieras"

Yhteistyössä