Pistetäänkö keittiöistä kuvia??

  • Viestiketjun aloittaja "Mirka"
  • Ensimmäinen viesti
Keittiöremppaaja
Voin laittaa kuvan illemmalla uudestaan, jos ehdin koneelle, niin pääsette tekin kauhistelemaan ;)
No mä olisin halunnu nähdä sen vuoksi että kun haen just semmosta uutta keittiötyyliä missä ei mikään ole missään tasoilla ja haluaisin kaikki saada kaappeihin ja laatikostoihin piiloon.

Mulla ärsyttää ihan täysillä se, että jokainen vedenkeitin ja leivänpaahdin yms. on aina esillä!

Harmi vaan että mä en sitten illalla pääse kyllä kattomaan enää :(
 
[QUOTE="eee";24716689]Uusimmasta blogitekstistäsi.[/QUOTE]


No, siitä ehkä saa sen käsityksen ja mitäpä se vikka nukuttais eri huoneissa.Siihen on kyllä useita syitä olemassa, esim. kuorsausta, erialiset vuorokausirytmit, ts. toinen iltauninen, toinen aamuvirkku, toinen äärettömän huonouninen, vaativa työ joka vaatii kuitenkin kunnon yöunet jne. Tulikohan kaikki.

Ja ei, uusin päivitys oli kyllä suklaakiisseli aiheinen...
 
"Neith"
[QUOTE="jokunen vaan";24716002]Neith, mäkin laittaisin sulle jonkun dramaattisen tapetin tolle ikkunaseinälle![/QUOTE]

mä en ole vielä löytänyt mieluista, väreistä on kokeiltu harmaata, turkoosia,harmaata marjapuuroa ja nyt tuota vaalean vihreää
jotenkin kaipaisin siihen voimakasta väriä mutta silti vaaleutta :D
katsoo nyt miten verhot muuttaa tuota ilmettä
 
tässä hetken
Meidän keittiö <3
http://www.aijaa.com/v.php?i=006268770619.jpg

Ja juu, ei oo uutta eikä modernia, mutta vanhassa talossa omanlaisensa keittiö. Haaveilen kyllä rempasta, mutta saa nähdä koska aika on kypsä sen toteutumiselle (= on rahaa).
 
"eee"
No, siitä ehkä saa sen käsityksen ja mitäpä se vikka nukuttais eri huoneissa.Siihen on kyllä useita syitä olemassa, esim. kuorsausta, erialiset vuorokausirytmit, ts. toinen iltauninen, toinen aamuvirkku, toinen äärettömän huonouninen, vaativa työ joka vaatii kuitenkin kunnon yöunet jne. Tulikohan kaikki.

Ja ei, uusin päivitys oli kyllä suklaakiisseli aiheinen...
Ai, no siis tarkoitin tuota linkittämääsi tekstiä. Pisti vaan silmään, kun kutsut tuota yhtä huonetta omaksi huoneeksesi.
 
rva ja äiti
Tuoho Sinisen Satutaren juttuun viitaten, me kans nukutaan miehen kans eri huoneissa ja toista huonetta kutsutaan miehen huoneeksi. Itse nukun olohuoneessa. Miehen tietokone yms. tavarat ovat hänen huoneessaan, ja hän valvoo paljon myöhempään yöhön siellä, kuin minä, joka herään aikaisin aamulla töihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rva ja äiti;24717224:
Tuoho Sinisen Satutaren juttuun viitaten, me kans nukutaan miehen kans eri huoneissa ja toista huonetta kutsutaan miehen huoneeksi. Itse nukun olohuoneessa. Miehen tietokone yms. tavarat ovat hänen huoneessaan, ja hän valvoo paljon myöhempään yöhön siellä, kuin minä, joka herään aikaisin aamulla töihin.
Juu, jotenkin sitä vaan tulee kutsuttua "mun" huoneeks... minkäs sille tekee...
 
syklis harmaana
Tuossa meiän keittiötä. Työtason yläpuolella oleva verho on menossa vaihtoon ja mun tekis mieli valkoista pöytää :D

http://aijaa.com/v.php?i=002658772491.jpg
http://aijaa.com/v.php?i=000028772492.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: misStar
"vieras"
Tuossa meiän keittiötä. Työtason yläpuolella oleva verho on menossa vaihtoon ja mun tekis mieli valkoista pöytää :D

Aijaa.com - 8772491.jpg
Aijaa.com - 8772492.jpg
Tosi ihana keittiö! Tuollaisen voisin ottaa meillekin milloin vaan :D


As ifin keittiö maitolasiovisilla kaapeilla on just eikä melkein sellainen kuin olisin halunnut rakennettavan meidän asuntoon. Meillä ei siis aluksi ollut keittiötä kun rempattiin miehen vanhempien asuttamasta talosta itsellemme toinen puoli. Mies ja appi halusivat silti yhteen toiseen huoneeseen keittiön ihan välttämättä, ihan tyhmä ratkaisu, vaikkakin helppo putkien ym. kannalta :D
 
eiiiih
Meillä on keittiö, ruokailutila ja olkkari kaikki samaa tilaa, noista lasikaapeista en tykkää yhtään ja suunnitelmana olis tuunata ne sellaisella maitolasimaisella kontaktimuovilla.



Maitolasi on varmaan hirveintä mitä tiedän, noihan on nyt ihan kauniit, sulla on vaan liikaa kamaa siellä... :D
Muuten kiva köökki, tykkään valkoisista kaapeista ja tummasta tasosta.
 

Yhteistyössä