Snif, pastafarit suljetaan määritelmän ulkopuolelle. Te ette vain ole vielä tunteneet Hänen Nuudelimaisen Lisäkkeensä kosketusta sydämessänne.
Olen buddhalainen, uskon sielunvaellukseen.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mihin uskot?Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Mä sovin avauksen määritelmään, mutten tuohon jäljempänä tulevaan tarkennukseen.
silloin kuulut tähän ketjuunAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Olen buddhalainen, uskon sielunvaellukseen.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mihin uskot?Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Mä sovin avauksen määritelmään, mutten tuohon jäljempänä tulevaan tarkennukseen.
Pastafari täälläkinAlkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:Snif, pastafarit suljetaan määritelmän ulkopuolelle. Te ette vain ole vielä tunteneet Hänen Nuudelimaisen Lisäkkeensä kosketusta sydämessänne.
tervetuloaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Minä en varsinaisesti ole "uskossa" tai "uskovainen", shamaani-maailmankatsomuksellinen.
Olipa hieno määritelmä.
Apua, olen määritelmällisesti uskis.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:silloin kuulut tähän ketjuunAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Olen buddhalainen, uskon sielunvaellukseen.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mihin uskot?Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Mä sovin avauksen määritelmään, mutten tuohon jäljempänä tulevaan tarkennukseen.
TottakaiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:täällä yksi helluntailainen palstailee melkein päivittäin... pitäs varmaan joskus rekisteröityä
Älä hukkaa sitä!Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Etsikkoaika menossa.... :wave: :saint:
Ehkä se on niinkin....Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:Onko nimimerkin takaa helpompi mainostaa olevansa "uskomaton" kuin että harjoittaa jotain uskontoa? Aika paljon harmaita tässä ketjussa. Ja en siis syytä ketään mistään..
Se on todella hurjaa tiedän....Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Apua, olen määritelmällisesti uskis.
Vaan tottahan se on, en ole ateisti, skeptikko tahi agnostikko, vaan mulla on uskonnollinen maailmankatsomus. Hurjaa tajuta tällaisia asioita itsestään näin torstain kunniaksi. =)
Kerros tarkemmin...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Eklektinen suomenuskoinen :wave:
Laitan tän ketjun suosikeihin, niin vastaan sitten, kun olen päässyt toimistolta kotiin. Työ ja ennenkaikkea työkaverit estävät tehokkaan palstailunAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kerros tarkemmin...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Eklektinen suomenuskoinen :wave:
Toi on kurjaa, kun työ haittaa (palsta)elämää.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Laitan tän ketjun suosikeihin, niin vastaan sitten, kun olen päässyt toimistolta kotiin. Työ ja ennenkaikkea työkaverit estävät tehokkaan palstailunAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kerros tarkemmin...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Eklektinen suomenuskoinen :wave:
peesi tähän. Olen kyllä rekisteröitynyt, mutta en jaksa koskaan kirjautua sisään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:täällä yksi helluntailainen palstailee melkein päivittäin... pitäs varmaan joskus rekisteröityä
Meillä on pieni meditointialttari olkkarin nurkassa, jossa buddhapatsas, kynttilä, vuorikristalli ja viherkasveja. Me meditoidaan miehen kanssa yhdessä (nyt tosin on mennyt luvattoman kauan edellisestä kerrasta). Luen jonkin verran aiheeseen liittyvää kirjallisuutta elämäntapaoppaista kirkkohistoriaan, mua kiinnostaa hengellisyys muissakin muodoissaan. Tässä nämä varmaan näkyvimmät asiat, enimmäkseen tämä on mielensisäistä harjoitusta, pyrkimystä tyyneyteen, mielentyhjentämiseen ja egojen nitistämiseen.Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:Kertokaapa miten uskonto näkyy teidän elämässä?