PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Onpa kivaa kun joku tänne taas kirjottaa :attn:

Tässä olen itseäni niskasta kiinni ottanut.Krosrainerin sain pukilta lahjaksi ja n. puol tuntia päivässä treenannu joskus kauemminkin.
Puntariin en ole joulun jälkeen uskaltanut katotaan sitten tammikuun lopussa :whistle:

Meillä on tietokone huollossa enkä tiedä millon saadaan takasin toivottavasti pian! Onneksi joskus pääsen lainakoneella nettiin....

Tsemppiä kaikille!!!!!
 
Hyvin on menny! Viikonloppuna tuli vähän ylensyötyä,mutta maanantain aloitin nutripussilla enköhän saa pisteet kiinni.....
Harmi vaan kun mies iltavuorossa ja nuorimmainen vuoden ikäinen ei iltaisin kerkeä harrastaan :'( Enkä jaksakkaan!
No kyllä se tästä......
 
Aloitus 5.1: 87,1kg
12.1:85,9kg (- 1,2kg)
18.1:85,2kg (-700G)
Pudotus yht: 1,9kg

Kyllähän tämä aika takkuamista on, mutta onneksi alaspäin mennään:) vaikka en pisteitä aina noudatakkaan... liikuntaa en oo harrastanut lainkaan, onneksi yö on fyysistä niin saa edes jonkinmoista liikettä.. Tonalin unohtuu aika usein. Mutta tästä jatketaa ja takapakeista ei heti lannistuta!
Tsemiä!
 
Pisteillä on pysytty vaikka koville ottaa :kieh:
Liikuntaa ei ole tälläviikolla tullu muuta kun vatsat,kyykyt ja mitä nyt illalla voi lasten kanssa yhdessä tehdä.Punnerruksia jms.

Tekis miéli puntarissa käydä.....Vatsan seutu on kutistunu omasta mielestä paljon =)
Kevyttä viikonloppua kaikille!!!
 
Aloitus 5.1: 87,1kg
12.1:85,9kg (- 1,2kg)
18.1:85,2kg (-700G)
25.1.84,4kg (-800g)
Pudotus yht: 2,7kg

sainpas painoa alemmas vaikka tuntui että ei pisteistä hajuakaan :) yövuoro viikko on aika hankala mulle...
nyt alkaa vapaat ja aion ottaa nutreja muutamana päivänä..
 
Eipä ollu viikonlopussa kehuttavaa.Ristiäisissä käytiin syömässä voileipäkakut ja muut herkut.Sitten vielä sunnuntaina mies toi pizzaa josta en voinut kieltäytyä :kieh:

Veettää niin mahottomasti B)

Onneksi ma-ti pysyny jo pisteillä.Mitenkähän uskaltaisin sinne vaakalle nousta jotten kokisi kamalaa pettymystä...!Huomenna täytyy yrittää.
 
Hei

Lapsettomuushoito ja varhainen keskenmeno sekä tavoitepainon saavuttaminen lopettivat motivaationi pistelaskuun marraskuussa mutta nyt olen palannut ruotuun :). Nyt lähtöpaino (viime viikolla) 70,4kg ja tavoitepaino 65kg. Alkuperäinen lähtöpaino oli 82,2kg joten uskon kyllä pisteisiin :) .

Pistelasku siis taas alkanut ja mukana ollaan :). Mieskin innostui laskemaan kanssani omia pisteitään. Kivaa!
 
Heips Nancy!

Kiva että joku muukin pisteilee, rupesin jo menettämään toivoani pisteilykavereita etsiessäni!
Viime vuonna sain pisteillä pois 13kg, sitten tulin raskaaksi niin laihduttaminen jäi.. nyt siis kiloja yritetään saada pois! ja kyllä ne lähtee kun vaan tekee kaikkensa :)
Mulla lähtöpainoa nyt 108.1kg, tavoite on aluksi realistisesti alle 100kg, ja siitä sitten pikku hiljaa sinne 70kg.
Imetän vielä osittain, joten saapa nähdä kuinka kilot tippuu....

Onko sulla joku punnituspäivä? Mulla keskiviikko :)
 
Heippa!

Vieläkö muistatte, ikuisen laihduttajan? Ihan vahingossa pitkästä, pitkästä aikaa tulin tännekin sivuille, ja kappas vaan, heti oli tuttuja :wave: Miiuliini, milloinkas teillä pieni syntyi, kumpi tuli? Onnea :heart: Meilläkin on nyt neljäs lapsi, poika syntyi kesäkuun alussa. Paino on jämätänyt siihen missä pomppi vuosi sittenkin ja kovasti olen MIETTINYT pisteilyä, mutta yksin ei ole huvittanut. Seli seli... Jospa nyt taas aloittaisin, paino nyt ehkä 76-77, sais olla kutosella alkava numero!!! Mä voisin sen verran ootella alotuksen kanssa, että ottasin punnauspäiväksi kanssa keskiviikon. Ehtis tässä ettimään pistevihkot jne ihan rauhassa.

Tsemppiä kaikille :hug:

-HP-
 
Moi herkkupeppu :) ja onnea teillekin perheenlisäyksestä :)

Meille syntyi maaliskuun alussa poika. Raskaus meni hyvin, eikä kilojakaan tullut kuin kymmenen, ja ne oikeastaan oli jo kadonnut kun tulin laitokselta kotiin... mutta sitten tässä uutta elämää pojan kanssa opetellessa lähti kilot taas nousemaan ylöspäin, joten melkein siinä vuoden takaisessa lähtöpainossa ollaan taas :( vaikka lupasin itselleni etten enää koskaan paina yli 100kg, niin kummasti siinä vain niin kävi. Joten nyt täytyy tälle asialle jotain tehdä!!!
Kiva kun tuut pisteilemään, tähän kun tarvii aina välillä sitä tsemppaamista joltakin joka myös noita pisteitä laskee.
Keskiviikkona saa sitten nähdä että mitä se puntari näyttää, olis nyt edes vähän laskenut niin olisin onnellinen :) nyt vain huomaa tuota pientä rakkauspakkausta hoitaessa ettei sitä ole niin paljoa aikaa miettiä ruoanlaittoa kuin ennen.. eli oman haasteensa tämä äitiys tähän pisteilyyn varmasti tekee.
 
Mulla oli sama homma, raskaus toi kymmenisen kiloa ja kaikki jäi laitokselle :saint: Mutta ne loput samat ylimääräiset on ja pysyy... :headwall: Jotenkin oon nyt sisuuntunut, että huomenna alkaa. Kamala flunssa iski, myös tyttöön ja tähän pienimpään. Saas nähdä millon repee. *asenneongelma* Mä tarviin kanssa tuota tsemppaamista muilta. Ihan kun itse oisin kirjottanu, tuon ruoanlaittohommelin. Ja kun me vielä rakennetaan taloa, niin sieltä kotiin syömään nopeesti ja vauhdilla ruokaa, siinä ei paljoa armoa anneta...

Miehelle en kauheasti vielä puhunut koko projektista, kun on niin täynnä rakentelua. Nyt sai vielä lomautuslappuja (hyvä raksan kannalta) niin se kiristää vielä hermoja lisää. Että sieltä saa tukea erittäin vähän, ainakin tällä hetkellä...

Näitten kiireitten vuoksi en pääse läheskään joka päivä koneelle, en ehdi/jaksa. Mutta yritän kovasti käydä ja osaltani tsempittää muita :hug: Kauankos sinä olet jo pisteillytkään? Tarkoitan tätä syksyä/kesää?

Huomenna katotaan paljon vaaka näyttää, jänskättää vähän B)
 
Äkkiä tuun painon ilmoittamaan, ollaan lähdössä syöttötuoliostoksille, joten...

Eli lähtöpaino viime viikon keskiviikolta oli 108.1kg. Tänään paino 107.0kg :) ihan huipputunne kun on lähtenyt jo siis 1.1kg viikossa, vaikka saan sen 5pistettä lisää tuon osittaisimetyksen takia.
Nyt täytyy mennä, tuun myöhemmin kirjoittamaan lisää! :)
 
Nyt jatkan vähän kirjoitusta :)
Oon siis pisteillyt puolitoista viikkoa, eli viime viikon maanantaista lähtien. Punnitsin itseni vasta kumminkin keskiviikkona, kun halusin keskiviikon punnituspäiväksi. Tykkään siitä että jos viikonloppuna syö vähän enemmän/muutaman pisteen yli, niin on silti aikaa tsempata keskiviikkoon asti ennen puntarissa käymistä.

Lauantaina nyt sitten onkin ensimmäinen koetus tähän pisteilyyn, on nimittäin rakkaan ystävän häät :heart: saas nähdä kuinka mun käy, toki pitäs yrittää säästää pisteitä lauantaille muutama, niin sais hyvällä omalla tunnolla syödä kakkua :) ne makeat herkut kun on mun mieleen. Toki sitä täytyy oppia taas että keksejä voi syödä vain sen yhden tai kaksi, ei koko pakettia kuten joskus on saattanut mennä... :(

Meillä mies pisteilee myös, ei nyt merkkaa paperille ylös mutta päässänsä kummiskin laskeskelee :) hän on reilussa viikossa laihtunut 3kg, liikkunut niin paljon :) ylpeä siis olen hänestäkin!

Teille tuo talonrakennus HP varmasti tuo lisähaastetta pisteilyyn... sulla riittää muutenkin tekemistä kun teillä lapsia monta :) hyvä puoli varmasti on se, että kun lapsille täytyy laittaa ruokaa säännöllisesti, niin tulee itsekin varmasti syötyä suht säännöllisesti, sen mitä rakennukselta ehditte :) Minkäs ikäisiä lapsia sulla on pikkuisen lisäksi?

En itsekään ehdi täällä varmaan joka päivä käydä, pieni mies työllistää... varsinkin kun yöt on mitä on; pieni miehenalku on tuon tissin kanssa niin naimisissa :LOL: heräillään siis usein kun ei osata nukahtaa ilman.....

Tsemppiä pisteilyyn!!!
 
Täällä taas... Flunssaa ja muuta pientä kivaa, niin neljän seinän sisälle tässä muutamaksi päiväksi jouduin :headwall: Arvaa tekiskö mieli syödä kaappi tyhjäksi??? Hyvin menee jo nyt siis. Pöh. Eilen tiukasti pisteillä, onneks täysimetän vielä, niin saan minäkin extrapojoja, hiphiphurraa :D :saint:

Meidän muut lapset on lähes 7 (apua, synttärit kohta ja taas herkkuja pöydässä...), 5 ja 3. Aika menee hyvin joo, mutta varsinkin iltaisin jos jaksaa valvoa kauemmin kuin muksut (siis yli yhdeksään) tekee mieli käydä kaapilla koko ajan. Jotenkin se vaan vetää, oisko mitään herkkua kaapissa tms. Mulle tuntuu kelpaavan kaikki, suolaset ja makeat.

Hieno pudotus sulla viikossa :hug: Jatka samaan malliin! Mulla eiliseen eroa -100 g, aamulla oli pakko käydä vaakalla (kuten joka ikinen aamu muutenkin). Ihan kun tää niin nopesti alkais putoomaan... Toiveajattelua?

Pisteillään kovasti, HP :wave:
 
Katoin sun profiilia, niin siellähän se asuinpaikkakin oli. Enpä tajunnu aikasemmin :ashamed:

Täällä edelleen flunssassa, varsinkin pienimmäinen. Houkutuksista huolimatta olen pysynyt pisteissä, mistä olen erittäin tyytyväinen. Miehelleen ole vielä mitään sanonut, jos kertois sitten kun on jo pari kiloo puonnut, tai sitten kun alkaa aukoo päätään mun painosta (ei pahalla, vaan semikettuilua) :kieh:
 
Joo Etelä-Pohjanmaaltahan minä olen :)

Nyt on häissä käyty, ja yllättäen hyvin meni!!! :) oli nimittäin oikein pisteystävällinen ruoka! salaattia oli paljon, ja sitten makaronilaatikkoa ja perunoita ja palapaistia :) eli ruuasta mulla meni sellainen 6pistettä vain. Herkkuja tuli sitten syötyä, oli tosi makeaa täytekakkua ja kuivakakkua. Joten yhteensä häissä syönnit oli varmasti noin 20pistettä. Aamusta söinkin puuron ja yhden leivän, joten vaikka en virallisesti tänään pisteilekään, kun en noita ihan tarkkoja pisteitä tiedä, niin pisteet riittivät silti vaikka olikin juhlissa :)
Nyt nimittäin ei vieläkään oo nälkä, ja taidan mennä pojan seuraksi nukkumaankin kohta.

Kävin taas tänäaamuna puntarissa, jotain lisämotivaatiota hakemassa; paino oli tippunut keskiviikosta 600g :) just mietin että jos hyvin käy niin oon marraskuun lopussa kaverin häissä 10kiloa kevyempi :) töitä siis riittää, ja tällähetkellä motivaatiotakin on!!!

Kiva että oot pysynyt pisteissä :) jotenkin musta tuntuu ainakin että pisteissä pysyminen on helpompaa kun saa noita lisäpisteitä imetyksestä ;) vaikkakin vain 5, mutta kumminkin!

Huomiseksi pitäis jotain ruokaa kehitellä, tuntuu että päivät menee aivan piloille jos ei sitä kunnon ruokaa syö :(

Poika heräsi, joten nyt on taas mentävä.

Aivan jo odotan taas keskiviikkoa, viimeistään silloin palaan taas! :wave:
 
Onpa sulla hyvä tsemppi päällä, hyvä! =) Mulla meni lauantai vähän plörinäksi, olin jo syönyt kaikki pisteeni kun mies tuli kotiin ja ehdotti grillailua... Se on niin harvinaista herkkua nykyään, ja jos vielä saadaan olla vähän aikaa kahdestaan, että kaikki lapset nukkuvat, niin en voinut kieltäytyä (tosin lapset grillailivat meidän kanssa, mutta sen jälkeen menivät nukkumaan)... Seliseli. Eilinen meni yllättävän hyvin, en ihan perillä ollut pisteistä, mutta suurinpiirtein meni kaikki. Tuntuu jotenkin isolta määrältä tuo 32, kun yleensä on saanut syödä 20-22 pistettä/päivä. Jospa tää nyt antais hyvän lähtöpotkun persuksille, kun saa syödä vähän enemmän ja välillä pystyy jopa herkuttelemaan!!!

Mäkin odotan jo keskiviikkoa, vaikka joka aamu käyn vaakaa morjestamassa, mitä ei ehkä pitäisi tehdä. Edelleenkin on miinusta, eiliseksi oli vähän noussut, mutta se onneksi oli vain väliaikaista... :kieh:

Mä oon kanssa alkanut noita salaatteja enemmän tekemään, isompi määrä kun ehtii, niin sitten on valmiina kun pitää pikaisesti saada ruokaa. Nyt edelleenkin ollaan kotona, pienin sai jo antibioottikuurin, kun hengitys rohisee ja on se flunssa vieläkin. Toivottavasti menee ohi jo, alkaa riittämään...

Mun täytyy kanssa mennä, kiitos vielä kun olet virtuaalitukenani :hug: :wave:
 
Heippa,
saankos hypätä remmiin kans??
Tänään aloin pisteilemään ja nyt ois tarkoitus vihdoinkin saada se 10kiloo veks! eikä haittaa jos lähtis enemmänki ;)
Aloituspaino tänään: 86.9kg :kieh: (Pituutta huimat 172cm)

Aamulla kävin lenkin heittämässä, kun vein lapset hoitoon, 2km sivunsa, mennessä työnsin rattaita/seisomalautaa painoo kyydissä vajaa 30kg ja tullessa oli kaks kauppakassia painona osan matkaa(n6kg) ;) iltapäivällä menen pyörällä hakemaan(jötän sen anoppilaan) ja työnnän taas sen 30kg kotimatkan:)

Kaikkein vaikeinta mulla on edelleen nuo herkut!! tilasinkin paikkareilta kauheen satsin herkkuja ;)

pisteitä taitaa mulla olla käytössä 22 ellen väärin muista.

Mukavaa päivän jatkoa ja paljon miinuskiloja!!
 
Heips tirppis :) mukaan mahtuu kyllä! joten tervetuloa pisteilemään meidän kanssa :flower:

Jännittää kovasti huominen, tuntuu että oon jotenkin syönyt liikaa, vaikka pisteissä on pysyttykin... Joten siis huomenna kirjoittelen lisää :)
 
Moi tirppis, vanha kamu :wave: Kiva saada lisää porukkaa mukaan!!!

Tänään eka punnauspäivä... Lauantain sekoilusta huolimatta;

Lähtöpaino 26.8 76,2 kg
Paino 2.9 75,0 kg, muutos -1,2 kg :D

Tuntuupa hyvältä! Kun jaksaisi muistaa tän tunteen aina, kun tekee mieli herkkuja :kieh: Me ollaan tirppis melkein saman pitusia, mä oon 170 cm, sä oot vähän pidempi. Mites Miiuliini? Tirppis muuten, kysyn nyt sultakin, mistä päin olitkaan? (sori laho pää enkä muista, enkä jaksa kelata pinoa taaksepäin :ashamed: )

Mies jää taas lomautuksille parin päivän päästä, joten mun syömiset "vaikeutuu". Ollaan enemmän raksalla (nyt tosin oltu kotona kun kipeinä viikon ja ylikin) niin ei ole paljoa aikaa laitella ruokaa, kun kaikki on niin nälkäsiä... Katotaan miten muijan käy :xmas:
 
Punnitus suoritettu, ja hyvä mieli tuli =)

Lähtöpaino 108.1kg
paino nyt 105.9kg
pudotusta viikossa 1,1kg

eli saman verran putosi tälläkin viikolla :) tyytyväinen siis olen, kun tuntuu että on tullut syötyä liikaa ja kun oli ne häätkin ja.....
Pituutta mulla on se 170cm, joten ylipainoa mulla riittää :( mutta kyllä se tästä.

Kuinka paljon te liikutte yleensä?
Mulla on tuo liikunta tällähetkellä aika satunnaista, vaunuttelua silloin tällöin. Pitäis ilmoittautua johonkin jumppaan kun ne nyt pian alkavat, jos sit sais pudotukseen vauhtia ja muutenkin pääsisi säännöllisen liikunnan pariin :) ainut ongelma noissa jumpissa on se, kun ne ovat niin "myöhään" illalla. Useimmat 19-20. Ja meillä poika menee siihen aikaan nukkumaan, ja ainut keino millä hänet tällä hetkellä nukkumaan saa, on nukuttaa viereen tissi suussa.... :eek: joten pitää etsiskellä josko täällä olisi joku jumppa joka olisi aikaisemmin, että ehtisi kotiin pojan nukkumaanmenoa varten...
Miestä yritin houkutella tanssikurssille, jossa olis ihan noi perinteiset tanssit, kun eipä niitä oikein osata.. valssi nyt menee jotenkuten, mutta häävalssissakaan meidän askeleet ei oikein mennyt yhteen :LOL: mutta eipä tuota miestä taida oikein kiinnostaa :(

Tsemppiä pisteilyyn, kyllä ne kilot lähtee! ja yritä hp vaik ottaa jotain hedelmiä raksalle mukaan, niin ei oo sit sudennälkä kun pääsette kotiin!
 

Yhteistyössä