Pistäkää kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8337009.jpg

• Tykkää
Reactions: idunnor
Mun kärsivällisyys ei riitä, kun yksi on valmis, mielessä on jo uus idea joka on toteutettava, eniten mulla on vasemman käden sormikkaita ja lapasia :D

Mä taas en voi lopettaa enen kuin saan valmiiksi vaikka ne molemmat. En kestä keskeneräisiä töitä vaikka niitä on paljon joita teen samaan aikaan.

Mistä tuommosen ristin saa, vai onko omatekoinen?

Neljä vuotta sitten piirsin ko. ristin 21-vuotiaana kuolleelle pikkuveljelleni. En halunnut nähdä hänen nimeään hautakivessä suurin kultaisin kirjaimin kaukaa. Pieni kivi ristin juuressa on lapsuutemme kodin pihasta mukaan otettu, jonka halusin antaa veljelleni viimeisenä lahjana.
Itse ristin valmisti eräs vanha seppä.

[QUOTE="hoplaa";24975039]Neljä vuotta sitten piirsin ko. ristin 21-vuotiaana kuolleelle pikkuveljelleni. En halunnut nähdä hänen nimeään hautakivessä suurin kultaisin kirjaimin kaukaa. Pieni kivi ristin juuressa on lapsuutemme kodin pihasta mukaan otettu, jonka halusin antaa veljelleni viimeisenä lahjana.
Itse ristin valmisti eräs vanha seppä.[/QUOTE]

Tuo on kyllä kaunis.
Haluaisin exanoppini haudalle jonkun vastaavan. Oikeen hävettää, ettei anopin siskot tai edes exukkoni saa sen verran aikaan, että joku muistomerkki olis haudalla pienen puuristin sijaan.

Tuo on kyllä kaunis.
Haluaisin exanoppini haudalle jonkun vastaavan. Oikeen hävettää, ettei anopin siskot tai edes exukkoni saa sen verran aikaan, että joku muistomerkki olis haudalla pienen puuristin sijaan.

Kiitos,

siihen kiteytyy monia kauniita yhteisiä muistoja.

Toivottavasti sinunkin exanoppisi saa muistomerkkinsä. Vaikka olennaisintahan on ne muistot, jotka säilyvät sydämessä.

Yhteistyössä