PISTÄKÄÄ kuvia omasta kodista ja sisustuksesta, on kiva katsoa......

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Turkoosiin alkaa varmaan kaikki jo tukahtua, mut kun vaan tykkään. :D Ei vaite... Ihme kyl, minulla ja miehelläni on tosi samanlainen väri- ja muototaju. :) Tykätään molemmat rauhoittavista, murretuista ja viileistä väreistä ja vanhoista huonekaluista.
 
Keittiönoita
[QUOTE="Hepsankeikka";25387573]Aika moni ei näköjään omaa värisilmää, eikä osaa sisustaa. Mutta kiva, kun itse viihdytte![/QUOTE]
Itseä vartenhan koti sisustetaan eikä niitä varten, joilla on värisilmää ja jotka osaavat sisustaa.
 
Pakko kiusata ap:ta ja muutamaa muutakin iskemällä näkyviin kuvia meidän oksettavan ällöttävän rumasta mörskästä, jossa kukaan normaali ihminen ei yksinkertaisesti voi asua ;).









Olen itse aina etsinyt tuollaista kirjasin(?)laatikkoa mikä tuossa olohuoneen seinällä on. :)

Samaa kontaktimuovipäällystystä itsekin harkitsin eka keittiön välitilan kaakeleille, mutta päällystinkin tasot tummapuukuviomuovilla kun ne oli mielestäni rumemmat kuin kaakelit.

 
Viimeksi muokattu:
"virtahepo"
WOW! Siis onko tuo Dynamiitin keittiötaso todella päällystetty kontaktimuovilla vai ymmärsinkö väärin? Miten se kestää käytössä? Jos vaikka veitsellä raapaisee, meneekö helposti rikki? Oliko helppo laittaa noin isolle alueelle ilman kupruja ja ryppyjä? :)
 
ok
[QUOTE="virtahepo";25388062]WOW! Siis onko tuo Dynamiitin keittiötaso todella päällystetty kontaktimuovilla vai ymmärsinkö väärin? Miten se kestää käytössä? Jos vaikka veitsellä raapaisee, meneekö helposti rikki? Oliko helppo laittaa noin isolle alueelle ilman kupruja ja ryppyjä? :)[/QUOTE]

Nosto, haluan näihin vastauksen myös.
 
Nosto, haluan näihin vastauksen myös.
On päällystetty ja tietty se naarmuuntuu siinä missä tavallinenkin melamiinipinnoitettu taso, mut voi ainakin uusia aina halvalla. :) Ja eihän sitä koskaan tason päällä veitsellä leikata. Kestää kyllä tavallista käyttöä ihan hyvin.

Niille, jotka kyseli mistä olen ostanut niin Tokmannilla oli vähän päälle kolmella eurolla per rulla samaa muovia mistä joutuu maksamaan yli 9€ joissain muissa kaupoissa.
 
"vieras"
No niin, täällähän ideat sinkoilee... voisin nimittäin tehdä pojankin huoneeseen jotain. Se on todellakin ankea. Ja jotenkin sen suhteen mun ajatuksia sekoittaa se, että kun poika kuitenkin menee jo ensi syksynä eskariin, niin pitäisi olla jo vähän ns. ison pojan otetta huoneessa - mutta ei liikaa. Lisäksi huone on noin luokkaa postimerkin kokoinen, niin että tarvitaan kekseliäisyyttä saada kaikki tarvittavat toiminnot sinne.
Semmonen puoliparvi jossa on kirjoituspöytä samassa ja sängyn alla on säilytystilat? Sit seinä jollain kivalla värillä ja jotkut pojan lempparihahmoverhot? :)
 

Yhteistyössä