Turkoosiin alkaa varmaan kaikki jo tukahtua, mut kun vaan tykkään. Ei vaite... Ihme kyl, minulla ja miehelläni on tosi samanlainen väri- ja muototaju. Tykätään molemmat rauhoittavista, murretuista ja viileistä väreistä ja vanhoista huonekaluista.
Ne sopii hyvin yhteenTurkoosiin alkaa varmaan kaikki jo tukahtua, mut kun vaan tykkään. Ei vaite... Ihme kyl, minulla ja miehelläni on tosi samanlainen väri- ja muototaju. Tykätään molemmat rauhoittavista, murretuista ja viileistä väreistä ja vanhoista huonekaluista.
Meit vaivaa sama tauti vissiin kun meil on kans kamala kaaos...Meil on niin kaaos ja kamalaa tällä hetkellä ja minnuu laiskottaa niin etten jaksa siivota niin en varmaan laita
Mutta laittakaa te muut lisää, mä kerään inspiraatiota.
Olen itse aina etsinyt tuollaista kirjasin(?)laatikkoa mikä tuossa olohuoneen seinällä on.
Mistä tuollaista saa??? Aivan ihana, meilläkin olisi käyttöä - remppaa oli sen verran ettei tasojen vaihto nyt onnistunut.Samaa kontaktimuovipäällystystä itsekin harkitsin eka keittiön välitilan kaakeleille, mutta päällystinkin tasot tummapuukuviomuovilla kun ne oli mielestäni rumemmat kuin kaakelit.
Bauhausista ainakin, meil on joskus ollut kansMistä tuollaista saa??? Aivan ihana, meilläkin olisi käyttöä - remppaa oli sen verran ettei tasojen vaihto nyt onnistunut.
Itse tiedän, että ainakin Sinooperista ja Etolasta saa, niin ja Kodin Terrassa näkyi olevan myös. Ehkä Dynamiitilla on muitakin paikkoja tiedossa.Mistä tuollaista saa??? Aivan ihana, meilläkin olisi käyttöä - remppaa oli sen verran ettei tasojen vaihto nyt onnistunut.
Mulla oli joskus tuollaista ja kyllä se sen aikaa kun sitä jaksoi katsella (puolisen vuotta) ainakin hyvin kesti, en kyllä suoraan tason päällä veistä käyttänyt.Nosto, haluan näihin vastauksen myös.
On päällystetty ja tietty se naarmuuntuu siinä missä tavallinenkin melamiinipinnoitettu taso, mut voi ainakin uusia aina halvalla. Ja eihän sitä koskaan tason päällä veitsellä leikata. Kestää kyllä tavallista käyttöä ihan hyvin.Nosto, haluan näihin vastauksen myös.
hannan huonedynamiitti! oon hukannu sun blogiosoitteen ja se oli mun yks suosikkiblogeista ! JOs annat osoitteen niin olisi erittäin kiitollinen
Onpas kodikkaan näköinen nurkkaus!
Semmonen puoliparvi jossa on kirjoituspöytä samassa ja sängyn alla on säilytystilat? Sit seinä jollain kivalla värillä ja jotkut pojan lempparihahmoverhot?No niin, täällähän ideat sinkoilee... voisin nimittäin tehdä pojankin huoneeseen jotain. Se on todellakin ankea. Ja jotenkin sen suhteen mun ajatuksia sekoittaa se, että kun poika kuitenkin menee jo ensi syksynä eskariin, niin pitäisi olla jo vähän ns. ison pojan otetta huoneessa - mutta ei liikaa. Lisäksi huone on noin luokkaa postimerkin kokoinen, niin että tarvitaan kekseliäisyyttä saada kaikki tarvittavat toiminnot sinne.