Pistäisinkö välit poikki kokonaan kaverin kanssa?

Suorat sanat
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
saaks sun kännykässäs niin että laitat sen numeron estoon, eli ei voi soittaa sullepäin..
ei saa, mä oon yrittäny kyllä :D
Laitat profiileista kyseisen numeron menemään suoraan vastaajaan. Ja ennen sitä olet sanonut suoraan, että aina et halua täällä roikuttavan.

vieras

Niinpä, mitä jos sanot vain EI. Ei mitään selittelyjä siitä, kuinka sua väsyttää tai haluat olla miehen kanssa kahden. Kun hän kysyy, sanot Ei käy ja lopetat puhelun lyhyeen. Ota itseäsi niskasta ja ole suora.

vieras
Älä vastaa puhelimeen, mutta joka kerta kun olet saanut 20 viestiä/soittoyritystä, laita takas viesti, että kyllä yhdestäkin viestistä näkee, että on ottanut yhteyttä, mutta et ole tarkoituksella ollut puhelimen tavoitettavissa.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Mitäpä jos ihan suoraan vaan sanot että et jaksa joka välissä nähdä ja ei, kylään ei saa tulla. Piste.
NO MÄ OONKIN SANONU!! oon sanonu, että en jaksa kun on huono olo ja väsyttää. silti se vaan soittelee ja kyselee joka päivä. kun ei se vaan tajua!!
mä oikeesti lakkaan kokonaan pitämästä siihen mitään yhteyttä nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
takuu varma konsti! PYYDÄT kylään ja RUPEETTE sen naisen kanssa yhdessä siivoomaan, kyllä harvenee teille tulot... moppia käteen heti ovella..
se on yrittänyt tulla tänne siivoomaan mun kanssa, kun sanoin et menee koko päivä puunatessa. en mä halua tänne ketään sillon kun siivoon :D

no hui kauhistus, kuulostaa ihan joltain elokuvan vaanijalta jolla pakkomielle sinusta! Parempi että ihan reippaasti välttelet viikon kaksi, jospa hän sitten alkaisi tajuta ettet halua hänen seuraansa jatkuvasti. Itselläni on kaveri jolle ei ikinä riitä mihinkään vastaukseksi etten vaan halua. Pakko keksiä aina kaikkia tekosyitä, montakohan mummoakin olen jo haudannut... rasittavaa.

Just äsken tuli viesti, et voidaanko tulla illalla.
Vastasin että ei käy ku olen niin väsynyt, että tuskin jaksan vieraita ihan vähään aikaan.
heti perään tuli viesti, et käviskö huomenna sitten. juu, en jaksa edes vastata :headwall: :headwall:

memmu
Vastasin että ei käy ku olen niin väsynyt, että tuskin jaksan vieraita ihan vähään aikaan.
heti perään tuli viesti, et käviskö huomenna sitten. juu, en jaksa edes vastata :headwall: :headwall:
Laita viesti, että sä olet sitten yhteydessä kun jaksat taas vieraita.

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
takuu varma konsti! PYYDÄT kylään ja RUPEETTE sen naisen kanssa yhdessä siivoomaan, kyllä harvenee teille tulot... moppia käteen heti ovella..
se on yrittänyt tulla tänne siivoomaan mun kanssa, kun sanoin et menee koko päivä puunatessa. en mä halua tänne ketään sillon kun siivoon :D
no voi kettu...luuri kii vaan ja silleen. jaksuja ja hermoja.. :hug:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Tää on hyvä. Laita tosiaan viestiä, että olet itse sitten yhteydessä kun taas jaksat sosialisoida. Sitten jos ehdottelee vaan päiviä ja viikonloppuja, laita joka kerta vaan ihan sama viesti vastaukseksi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Tää on hyvä. Laita tosiaan viestiä, että olet itse sitten yhteydessä kun taas jaksat sosialisoida. Sitten jos ehdottelee vaan päiviä ja viikonloppuja, laita joka kerta vaan ihan sama viesti vastaukseksi. :)
ei kun mä otan nyt vaan sen linjan etten enää edes vastaile.
kun ei tajuu, niin ei tajuu :headwall:

Ei oo totta!!!!

En ikimaailmassa kehtais tuppautua tolla tavalla! Laitat nyt vaan rohkeasti tuohon viimeiseen vastaukseksi juurikin että Otat sitten yhteyttä kun jaksat tavata.

Oksennustauti yms voi myös pitää vieraat kaukana...

Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
niin.. onhan se sinun mies samaa mieltä noista kyläilyistä?? Eikö hän voi sanoa sille kaverilleen?
ei sitä niin paljon haittaa nuo kyläilyt, mutta ymmärtää kyllä, että mä en jaksa.
on se sanonut sille miespuoliselle että mä oon väsynyt enkä jaksa joka päivä vieraita ja sille miehelle se onkin ihan ok, mutta se on se naikkonen, joka soittelee ja ilmeisesti se ei usko ukkoaankaan.
mä en olis ikinä voinu kuvitellakaan saavani jostakusta tuommoista maanvaivaa :LOL:

Mulla oli nuorempana kans tuollainen "kaveri", joka ei jättänyt millään rauhaan vaan oli koko ajan soittelemassa ja tuppautumassa. Tutustuttuamme ihmetelin, miksei hänellä ole kavereita, kun on niin mukava tyyppi... Läheisriippuvuutta kai se olikin?

Loppujen lopuksi minun oli oman mielenrauhan takia pakko laittaa välit poikki kokonaan, alkoi ahdistaa jo pelkkä olemuksensa niin paljon :snotty:

harmaa
Valehtelet ihan suoraan että teillä on jo muuta tekemistä illaksi. Keksit viikon ajan joka illalle "tekemistä/menemistä", että nämä eivät voi tulla teille. Ja et vastaile niihin puheluihin ja viesteihin kun vasta tuntien päästä ja valitat niissä ettet ehtinyt vastaamaan kun olitte siellä ja täällä jne. Lähtekää miehen kanssa illalla vaikka lenkille/ulos syömään tai jonnekin että saavat pimpotella ovikelloa turhaan (jos ovat niin idiootteja että pamahtavat oven taakse kun ette vastaa puhelimeen).

puuh
Minä kysysin kyllä ihan suoraan, että "etkö sä nyt ymmärrä kun koitan sulle sievästi tätä sanoa, että nyt en jaksa enkä halua vieraita". Ja varmaan lisäisin siihen vielä, että tällainen jatkuva soittelu ja viestittely ei ole mukavaa eikä suotavaa kun haluat levätä. Kysyisin sitten perään, että laitetaanko paketillinen rautalankaa tulemaan vai riittääkö piirrustusvälineen.

Sepä se, että vaikka mä kuinka olen sanonut että mulla on huono olo tai oon väsynyt tai et ihan vaan haluan olla miehen kanssa kahdelleen kotona, niin tollo ei tajuu :/ Ei vaikka miten soraan sanon. No tällä viikolla en vastaa sille ollenkaan niin katsotaan joskos se hieman asettuis.
Ota saunatakki esille ja jos on pakko mennä ovea avaamaan, laita se päällesi. Olit juuri suihkuun menossa.

missäköhän asut.. ihan ku puhisit yhestä mun tuntemasta tyypistä B) ja pitää muuten viel kysyy, et onko tää nainen suomalainen.. ku mullaki on eri kulttuureista kavereita ja joillekkin se ystävyys tarkottaa sitä, et sit pitää olla ku paita ja peppu

mulla on kans yks tollanen kaveri :headwall:

aikanaan se alko seurustelee yhden mun miespuoleisen ystävän kanssa ja sen kautta sit tutustuttii ja voi vittampoo minkä riesan siitä sain |O

"voinko tulla kahville, koska voin tulla kahville,ai en tänää? no entä huomena? no entä ylihuomena? mitä teet viikonloppuna? keitäkkö kahvit?......." aluks olin hyvää hyvyyttäni et tuu vaan jne, mut sit alko tympii ja aloin sanoo et EI. mutta ei mitää vaikutusta.

se saatto soittaa illalla kympiltä et voiko tulla kahville ja mä sanoin et ei voi kun just sain pojan sänkyyn ja mieskin menee nukkuun,niin tää vastas et "no ei se häntä haittaa" :xmas:

juu ei varmaan,mut mua haittaa..

näitä esimerkkejä olis miljoona, mut en jaksa ees kirjottaa ku alkaa ahdistaa..

sit en pariin kuukauteen vastaillu sille mihinkää ja sit oliki melki puol vuotta hiljaiseloo ku sit näin se jossain missä en voinu välttyä ja taas sama rumba alko alusta :headwall:

ja kun käviskin vaik kerran viikkoon tunnin, mut olsi tuppaamassa joka päivä moneks tunniks :headwall:

"ei voi tulla kun ollaan raksalla" "no mä tuun sit sinne.." :headwall: |O

clivia
Just ton takia mulla on ystävät lähinnä miespuolisia,ämmät on semmosia riippakiviä ettei niitä kestä itte perkelekkään.Pitäis kaffetella vähintään kolmena iltana viikossa ja aina koko ehtoo,mä en ainakaan jaksa,mulla on omat kotihommat ja mä tykkään olla kotonani rauhassa.

Yhteistyössä