No ei pelkästään kämppä oo sekaisian, vaan joskus tää muija tuoksahtaa itsekin hielle...Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Jotenkin tuli epäilys ettei tällä naisella ole "kaikki kunnossa" siis onko hiemna yksinkertainen tai jotain?Ja kyllä sekin viestittää jos kämppä on ihan karseessa kunnossa.
no en mä viitsi tarkasti. täällä suht pohjoisessa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voitko sanoo missä asuu..kuulostaa turhankin tutulta?
juu no ei sit..näit kai on ympäri suomee..Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:no en mä viitsi tarkasti. täällä suht pohjoisessa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voitko sanoo missä asuu..kuulostaa turhankin tutulta?
Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:no hui kauhistus, kuulostaa ihan joltain elokuvan vaanijalta jolla pakkomielle sinusta! Parempi että ihan reippaasti välttelet viikon kaksi, jospa hän sitten alkaisi tajuta ettet halua hänen seuraansa jatkuvasti. Itselläni on kaveri jolle ei ikinä riitä mihinkään vastaukseksi etten vaan halua. Pakko keksiä aina kaikkia tekosyitä, montakohan mummoakin olen jo haudannut... rasittavaa.