Pistäisinkö välit poikki kokonaan kaverin kanssa?

Ninni
Jotenkin tuli epäilys ettei tällä naisella ole "kaikki kunnossa" siis onko hiemna yksinkertainen tai jotain?Ja kyllä sekin viestittää jos kämppä on ihan karseessa kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Jotenkin tuli epäilys ettei tällä naisella ole "kaikki kunnossa" siis onko hiemna yksinkertainen tai jotain?Ja kyllä sekin viestittää jos kämppä on ihan karseessa kunnossa.
No ei pelkästään kämppä oo sekaisian, vaan joskus tää muija tuoksahtaa itsekin hielle...
ensin luulin et mun kissa on kussu johonkin ja se haisee, mutta mieskin sano et hänen mielestä se nainen haisee pahalle.
en mä silleen oo ajatellu, et se mitenkään tyhmä olis(muuten ku tossa kyläilyjutussa). mut nyt kun ajattelee, niin joo. voihan se olla et se ei oo ihan ok.

hui kamala... voiko ihan terve ihminen ripustautua ¨noin, en mie kehtaisi ainakaan tuolleen soitella... sanoisin varmaan kanssa tosi jyrkästi että ei käy ja jos tulisivat avaisin oven ja sanoisin että ei käy, kuuntele kun sinulle sanotaan että ei, ja laittaisin sitten oven kiinni...
uskon kyllä että olet kaikkesi yrittänyt mutta että ei ole normaalia ettei tajua pysyä poissa...
itse kyllä jo tossa kohdin ottaisin sen riskin että menetän sen miehenkin ystävyyden sillä tuollaista en jaksaisi.. tsemppiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
no hui kauhistus, kuulostaa ihan joltain elokuvan vaanijalta jolla pakkomielle sinusta! Parempi että ihan reippaasti välttelet viikon kaksi, jospa hän sitten alkaisi tajuta ettet halua hänen seuraansa jatkuvasti. Itselläni on kaveri jolle ei ikinä riitä mihinkään vastaukseksi etten vaan halua. Pakko keksiä aina kaikkia tekosyitä, montakohan mummoakin olen jo haudannut... rasittavaa.
:LOL: :LOL:

Yhteistyössä