takuu varma konsti! PYYDÄT kylään ja RUPEETTE sen naisen kanssa yhdessä siivoomaan, kyllä harvenee teille tulot... moppia käteen heti ovella..
Laitat profiileista kyseisen numeron menemään suoraan vastaajaan. Ja ennen sitä olet sanonut suoraan, että aina et halua täällä roikuttavan.Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:ei saa, mä oon yrittäny kylläAlkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:saaks sun kännykässäs niin että laitat sen numeron estoon, eli ei voi soittaa sullepäin..
NO MÄ OONKIN SANONU!! oon sanonu, että en jaksa kun on huono olo ja väsyttää. silti se vaan soittelee ja kyselee joka päivä. kun ei se vaan tajua!!Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:Mitäpä jos ihan suoraan vaan sanot että et jaksa joka välissä nähdä ja ei, kylään ei saa tulla. Piste.
se on yrittänyt tulla tänne siivoomaan mun kanssa, kun sanoin et menee koko päivä puunatessa. en mä halua tänne ketään sillon kun siivoonAlkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:takuu varma konsti! PYYDÄT kylään ja RUPEETTE sen naisen kanssa yhdessä siivoomaan, kyllä harvenee teille tulot... moppia käteen heti ovella..
näinhän se olis tehtävä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä, mitä jos sanot vain EI. Ei mitään selittelyjä siitä, kuinka sua väsyttää tai haluat olla miehen kanssa kahden. Kun hän kysyy, sanot Ei käy ja lopetat puhelun lyhyeen. Ota itseäsi niskasta ja ole suora.
Laita viesti, että sä olet sitten yhteydessä kun jaksat taas vieraita.Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Just äsken tuli viesti, et voidaanko tulla illalla.
Vastasin että ei käy ku olen niin väsynyt, että tuskin jaksan vieraita ihan vähään aikaan.
heti perään tuli viesti, et käviskö huomenna sitten. juu, en jaksa edes vastata :headwall: :headwall:
no voi kettu...luuri kii vaan ja silleen. jaksuja ja hermoja.. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:se on yrittänyt tulla tänne siivoomaan mun kanssa, kun sanoin et menee koko päivä puunatessa. en mä halua tänne ketään sillon kun siivoonAlkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:takuu varma konsti! PYYDÄT kylään ja RUPEETTE sen naisen kanssa yhdessä siivoomaan, kyllä harvenee teille tulot... moppia käteen heti ovella..
Tää on hyvä. Laita tosiaan viestiä, että olet itse sitten yhteydessä kun taas jaksat sosialisoida. Sitten jos ehdottelee vaan päiviä ja viikonloppuja, laita joka kerta vaan ihan sama viesti vastaukseksi.Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Laita viesti, että sä olet sitten yhteydessä kun jaksat taas vieraita.Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Just äsken tuli viesti, et voidaanko tulla illalla.
Vastasin että ei käy ku olen niin väsynyt, että tuskin jaksan vieraita ihan vähään aikaan.
heti perään tuli viesti, et käviskö huomenna sitten. juu, en jaksa edes vastata :headwall: :headwall:
ei kun mä otan nyt vaan sen linjan etten enää edes vastaile.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää on hyvä. Laita tosiaan viestiä, että olet itse sitten yhteydessä kun taas jaksat sosialisoida. Sitten jos ehdottelee vaan päiviä ja viikonloppuja, laita joka kerta vaan ihan sama viesti vastaukseksi.Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Laita viesti, että sä olet sitten yhteydessä kun jaksat taas vieraita.Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Just äsken tuli viesti, et voidaanko tulla illalla.
ei sitä niin paljon haittaa nuo kyläilyt, mutta ymmärtää kyllä, että mä en jaksa.Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:niin.. onhan se sinun mies samaa mieltä noista kyläilyistä?? Eikö hän voi sanoa sille kaverilleen?
Ota saunatakki esille ja jos on pakko mennä ovea avaamaan, laita se päällesi. Olit juuri suihkuun menossa.Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Sepä se, että vaikka mä kuinka olen sanonut että mulla on huono olo tai oon väsynyt tai et ihan vaan haluan olla miehen kanssa kahdelleen kotona, niin tollo ei tajuu :/ Ei vaikka miten soraan sanon. No tällä viikolla en vastaa sille ollenkaan niin katsotaan joskos se hieman asettuis.