pistää itkettämään oma tyhmyys :( helpotti jo :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
mulle äitienpäivä on aina ollut tosi tärkeä juhla.
Meidän piti tänään vaihtaa autoa, ja saada siitä rahaa joten kävin aamipäivällä ostamassa lapsille vaatteita, tarkoituksena käydä myöhemmin vielä uudestaan kaupoilla ostamassa äidille ja anopille lahjat.
Autokaupat menikin sitten pieleen, joten ei saatu rahaa.
Eli en saanut sitten ostettua lahjoja, ja se harmittaa älyttömästi, olis pitänyt jättää ne lastenvaate ostokset ensiviikkoon.
Hävettää niin että itkettää, kun ei ole mitään lahjaa antaa, edes pientä kukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jos vaikka...:
leivo jotain lahjaksi?

Olin just ehdottamassa samaa :) Ja onhan kukkakaupat varmaan suurimmaksi osaksi huomennakin auki :flower: Niin joo, jos sitä rahaa ei tosiaan ollut :ashamed: Kerää lasten kanssa valkovuokkoja kimput tms.

Hei...tuli tossa mieleen että pitääkö se lahja aina olla ostettu? Askartele lastesi kanssa pahvista kukka :) teette vaikka taulun siitä tms. Saattas olla paljon tykätympikin omatekele

Kukkia saa kerättyä metsästä, vaikka valkovuokkoja. Eikä se voi olla lahjoista kiinni,annat vaikka äidillesi haluksen. Varmasti lämmittää mieltä ennemmän kun joku lahja!

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mulle äitienpäivä on aina ollut tosi tärkeä juhla.
Meidän piti tänään vaihtaa autoa, ja saada siitä rahaa joten kävin aamipäivällä ostamassa lapsille vaatteita, tarkoituksena käydä myöhemmin vielä uudestaan kaupoilla ostamassa äidille ja anopille lahjat.
Autokaupat menikin sitten pieleen, joten ei saatu rahaa.
Eli en saanut sitten ostettua lahjoja, ja se harmittaa älyttömästi, olis pitänyt jättää ne lastenvaate ostokset ensiviikkoon.
Hävettää niin että itkettää, kun ei ole mitään lahjaa antaa, edes pientä kukkaa.

Onko teillä printti? tai jollain tutulla? Minä teen anopille ja äidille taulut; lapsen kuva ja paperikukista kehys ympärille. :) Meilläkin on rahat tiukilla, niin on pakko tehdä tällaisia rahansäästöratkaisuja.

Tehkää lasten kanssa jotain lahjaksi! Vaikka paperikukkia silkkipaperista, pieni kirja lasten piirustuksista, jotain itse tehtyä siis. Tänä iltana ehtii vielä, ja huomenna aamulla voi jatkaa.

Täältä vinkkejä:http://www.google.fi/search?q=mothers+day+gifts+to+make&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

No positiivistahan on, että opit tästä, että etukäteen ei kuluteta rahoja. Ja onneksi ihmisiä voi muistaa muillakin kuin kaupan tarjoamalla materialla. Minä arvostaisin paljon enemmän itse tehtyä lahjaa, josta näkyy luovuus, kuin jotain kaupan massatuotetta.

mä tiedän ettei lahjat oo tärkeintä vaan se muistaminen.
leipomis tarvikkeita ei ole, eikä edes askartelu tarvikkeita :headwall:
ja molemmat kyllä varmasti ymmärtävät tilanteen, mutta silti.

pitikin olla niin tyhmä, että luottaa siihen, että autokaupat varmasti onnistuu ja saadaan siitä sitten rahaa.

pitikin olla niin tyhmä, että luottaa siihen, että autokaupat varmasti onnistuu ja saadaan siitä sitten rahaa.

ei paperia ja värikyniä?
lapsiperheessä?
(millä te leikitte?)
ei munia, jauhoja, margariinia?
(mitä te syötte?)

mä en enää usko tätä koko hommaa?
taidat tehdä elämästä vaikeaa itsellesi?

Tee kaunis kortti, jolla saa lunastaa itselleen äitienpäivä-yllärin vaikka ensi viikonloppuna. Ja jos ei ikinä luottaisi mihinkään, olisi aika ikävää sekin... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja täh:

ei paperia ja värikyniä?
lapsiperheessä?
(millä te leikitte?)
ei munia, jauhoja, margariinia?
(mitä te syötte?)

mä en enää usko tätä koko hommaa?
taidat tehdä elämästä vaikeaa itsellesi?

viimiset munat ja jauhot meni just anopin tekemiin lettuihin.

ja nyt sattuu olemaan loppu paperit ja muut askartelutarvikkeet.

Eikä muka mitään askartelutarvikkeita? erivärisiä servettejä joista leikata kukkia? miehellä ehkä puu- tai pikaliimaa...? sanomalehtien tekstiosistakin tulee hauskoja kukkia tai kortteja, kun ne repii ja liimaa sikin sokin. ompele vahnasta t-paidasta pieni sydän...?

No onneksi tajuat itse tyhmyytesi. Jotkut eivät tajua sitäkään, koska ovat olleet tyhmiä. Sitä on sitten jatkossa vaan samojen asioiden kanssa tyhmä.

Jos mitään ei ole tehtävissä, koska teidän asunto on täydellisen tyhjä kaikesta, mistä vaan voisi rakentaa jotain lasten kanssa, niin silloin sinä vain joudut kärsimään omasta tyhmyydestäsi. Onneksi kaksplus on kuitenkin kuuntelemassa, ettei oma pää räjähdä.

ja noissa omatekoisissa jutuissa on se juttu, etten mä vaikka olis mitä välineitä, osais tehdä mitään järkevää. tiedän, että eleenä nuo arvoistais molemmat itsetehtyä, mutta nisitä tulis vaan turhaa kaapintäytettä.

tarkoitus oli ostaa molemmille jotain, mitä he oikeasti haluavat, mutta eivät raaski itseensä tuhlata.

Mutta oonko mä ihan idiootti kun mua tälläinen asia pistää itkettää?

Yhteistyössä