Pissalla

  • Viestiketjun aloittaja KipakkaK
  • Ensimmäinen viesti
KipakkaK
Olimme kahden tuttavapariskunnan kanssa mökillä. Lauantai-iltana kuljimme saunan ja mökin väliä. Olin vilkuillut kivaa naapurin miestä pitkin iltaa. Me naiset olimme saunassa ja miehet mökissä. Sanoin muille, että täytyy käydä pissalla. Otin pyyhkeen ja menin mökin taakse nurmikolle. Juuri kun olin kyykistymässä, kuulin kun mökin ovi kävi. Näin kuinka Jaakko tuli samaan suuntaan ja ilmeisesti samoissa aikeissa. Ilta oli jo hämärä. Hän huomasi minut ja säikähti. Sanoin, että samoilla asioilla ollaan, puuceeta ei tarvita. Jaakko tuli ihan lähelleni ja kysyi, että kumpi pissaa ensin. Nostin pyyhettäni ja nojasin takanani olevaan mäntyyn. Jaakko katseli karvaista pilluani. "Haluatko nähdä kun pissaan?" Hän nyökkäsi ja hymyili. Nostin pilluni näkyville ja annoin pissan suihkuta. Yllättäen Jaakko tuli eteeni, avasi pyyhkeensä ja tuli niin kiinni, että pissani suihkusi hänen reisilleen ja seisovalle kalulleen. En olisi uskonut, mutta tämä oli itselleni todella kiihottavaa. Pissaa tuli aika paljon, koska siideriä oli juotu. Kun lopetin, Jaakko sanoi, että nyt on minun vuoroni. Kalu kovana oli ilmeisesti aika hankala pissata, mutta pian tunsi kuinka lämmin pissa suihkusi vatsalleni. Menin kyykkyyn Jaakon eteen ja hän ohjasi pissasuihkua rinnoilleni. Kun suihku loppui, nousin ylös, kipitin ilman pyyhettä saunalle ja huuhtelin itseni pesutilan vesisaavista. Menin takaisin saunaan, jossa Jaakon vaimo ja toinen naapuri odottivat.
 

Yhteistyössä