Pisin aika parisuhteessa ilman seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
Ja miksi?

Tämä kyssäri oli vähän aikaa sittenkin mutta koneen tilttaamisen vuoksi en kerinnyt lukea sitä ja nyt uteliaana kysyn itse sitä :)

Meillä ensimmäisen synnyttyä synnytyksen jälkeen oli taukoa noin 3vk. Se on pisin aika. Yhdessä on oltu 8vuotta.

Kai siinä joku about 3 kuukauden tauko oli (en ole pitänyt tarkkaa kirjaa asiasta).
Toisen raskauden lopulla oli hankala ja ahdistava olo, ei seksi paljon houkutellut.

Eipä tuo meidän suhteeseen millään lailla vaikuttanut.

jaah..enää en oo ees laskenu :| ainaki jo pari kuukautta ja varmaan jatkuu toiset pari..tässä on n.kuukau lasketuun aikaan ja kumpakaan ei oo haluttanu pitkään aikaan..ja tuskin haluttaa synnytyksen jälkeekä ku paikat voi olla kipeenä.

Hmmm edellisessä piktässä suhteessa varmaan vuosi. Nyt nykyisessä suhteessa ehkä 4päivää. Ja sekin lähinnä jos on paljon kiirettä ja väsymystä tai muuten vaan eri tahoilla ollaan menossa:)
Nyt olen vihdoin tyytyväinen!

Vuosi. Pari päivää ennen synnytystä viimeksi. Sit paranneltiin alapäätä, ja sit alkoi parisuhde meneen ihan umpisolmuun, tuli uupumus ja masennus. Yhdessä tuolloin 9v. Nyt homma kyllä taas sujuu.

2.8 tulee 1v kun ollaan viimeksi harrastettu seksiä. Lapsi on synt. -05 joten en tiiä mikä tähän selibaattiin on syy, minä haluan mutta mies ei näytä haluavan.

Alkuperäinen kirjoittaja kuin mun suusta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2.8 tulee 1v kun ollaan viimeksi harrastettu seksiä. Lapsi on synt. -05 joten en tiiä mikä tähän selibaattiin on syy, minä haluan mutta mies ei näytä haluavan.

Miksette kysy mikä selibaatin syy on?? Eikö se ole outoa jos parisuhteessa ei toinen sitä tiedä?

vajaat 4 vuotta sitten oli pieni yritys harrastaa seksiä lapsen syntymän jälkeen. Se on vaan jäänyt... Itsetyydytystä harrastan joskus ja joskus seksi tulee uniin. Eipä näytä tuo ukko olevan kiinnostunut ollenkaan. Joskus ajattelen että pitäisiköhän aloittaa seurustelu uudestaan (siis oman ukon kanssa).Ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta.
Vuorotyö molemmilla ja aika rankkoja elämänvaiheita ollut. Läheisyyttä ilman seksiä kaipailen. Arki sujuu muuten hyvin, ei riitaa mistään. ei ole vaan yhteistä aikaa. Mutta onhan sekin järjestelykysymys.

Noin 2 kuukautta synnytyksen jälkeen kun paikat oli niin kipeet, ettei onnistunut aiemmin. Tosin toi koskee pelkkää yhdyntää, muuta kivaa kyllä tehtiin sinä aikana. Yhdessä ollaan oltu kohta 8 vuotta.

4 vuotta on kulunut viime kerrasta ja sekin oli vain yritys. mies ei enää kykene (ei siis toimi) eikä meillä muutenkaan ole ollut ikinä mitään 2xviikossa peiton alla vaan sellasta hiljas oloa ollu aina.

se vaan ei meillä ole niin tärkeä asia.

Yhteistyössä