Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minmin:Kysymys teille naisille jotka ette ole kuukausiin, tai jopa vuosiin, halunneet seksiä; hyväksyisittekö että miehellä olisi rakastajatar? Vai tuleeko miehen olla ilman koska teitä ei huvita?
Ja vastaavasti te naiset joiden miehet eivät halua; onko teillä rakastaja vai kärsittekö kiltisti uskollisina?
Kärsin.
Miksi?
Lol. No ihan siksi että haluan olla toiselle uskollinen.