pisin aika minkä olet parisuhteessa ollut ilman seksiä ja miksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Kysymys teille naisille jotka ette ole kuukausiin, tai jopa vuosiin, halunneet seksiä; hyväksyisittekö että miehellä olisi rakastajatar? Vai tuleeko miehen olla ilman koska teitä ei huvita?
Ja vastaavasti te naiset joiden miehet eivät halua; onko teillä rakastaja vai kärsittekö kiltisti uskollisina?

Kärsin.

Miksi?

Lol. No ihan siksi että haluan olla toiselle uskollinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Kysymys teille naisille jotka ette ole kuukausiin, tai jopa vuosiin, halunneet seksiä; hyväksyisittekö että miehellä olisi rakastajatar? Vai tuleeko miehen olla ilman koska teitä ei huvita?
Ja vastaavasti te naiset joiden miehet eivät halua; onko teillä rakastaja vai kärsittekö kiltisti uskollisina?

Kärsin.

Miksi?

Lol. No ihan siksi että haluan olla toiselle uskollinen.

Miksi se sitten on kärsimistä?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Kysymys teille naisille jotka ette ole kuukausiin, tai jopa vuosiin, halunneet seksiä; hyväksyisittekö että miehellä olisi rakastajatar? Vai tuleeko miehen olla ilman koska teitä ei huvita?
Ja vastaavasti te naiset joiden miehet eivät halua; onko teillä rakastaja vai kärsittekö kiltisti uskollisina?

Kärsin.

Miksi?

Ei muakaan aina haluta, enkä silloin haluaisi miehen käyvän vieraissa. Siksi en itsekään käy. En ole pettäjätyyppiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Kysymys teille naisille jotka ette ole kuukausiin, tai jopa vuosiin, halunneet seksiä; hyväksyisittekö että miehellä olisi rakastajatar? Vai tuleeko miehen olla ilman koska teitä ei huvita?
Ja vastaavasti te naiset joiden miehet eivät halua; onko teillä rakastaja vai kärsittekö kiltisti uskollisina?

Kärsin.

Miksi?

Lol. No ihan siksi että haluan olla toiselle uskollinen.

Miksi se sitten on kärsimistä?

Minä, joka vastasin, että kärsin, en ole sama, joka haluaa olla uskollinen. Vaikka haluan kyllä minäkin. Vaihtoehdot tuossa kysymyksessä olivat rakastaja tai kärsiminen, niistä valitsin kärsimisen.
 
6kk. Pari kk ennen lapsen syntymää mies sanoi ettei pysty, koska hänestä ei tunnu hyvältä eikä muakaan siinä vaiheessa kauheasti panettanut. Ja synnytyksen jälkeen meni 4kk, siinä välissä kokeiltiin kyllä muutaman kerran mutta ei onnistunut kun eppariarpi alkoi vihlomaan.
 

Yhteistyössä