Pirkanmaan mammat pinoon

Me asutaan Nokialla Koskenmäessä , esikoistyttö 8/99 ja tulokkaan la 25.9.04 ja itse olen siis vm.79 :)

Uudet ystävät tervetulleita !

sähköpostia voi laittaa os. thesara_79@jippii.fi tai vaikka tänne y-viestiä :)

 
Saaro
Ylöjärvellä asustellaan 9,5 kk:sen pojan kanssa. Itse olen kolmekymppinen ja vielä ainakin kesän kotosalla, olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Meidät tavoittaa ensialkuun mailista: saelko73@hotmail.com
 
tuo oli tosi hyvä idea, kaikki ystävät ovat todellakin tervetulleita!!!Olen 21.vuotias äiti myös täältä tampereelta, poika on 9.5kk.Kaffi,ulkoilu ja juttuseuraa kaivataan!!pistäkäähän mailia tulee, jos siltä tuntuu:
tuija.hietaniemi@luukku.com
 
minni-74
Täälä olis kohta kolmekymppinen mamma ylöjärveltä ja poika 1.5v. Ilmoittaudutaan joukon jatkoksi. Ollaan kotona toistaiseksi. Uudet tuttavuudet olis piristystä päivään.
Postia voi kirjoitella osoitteeseen minninoma@luukku.com

 
NallePuh-81
Haluaa myös pinoon! Olen 23-vuotias esikoisen odottaja Hämeenkyröstä. Laskettu aika on juhannuspäivänä. En ole täällä vielä kovin kauaa asustellut joten uudet tuttavuudet olisi tervetulleita niin minulle kuin tulevalle vauvallekin.
Aurinkoista B) kevättä kaikille!
Niin ja mailillakin saa heittää! alaine@suomi24.fi

 
Täällähän te olette! =)
Parin viikon päästä 26-vuotta täyttävä esikoistaan odotteleva tyllerö kaipaisi uusia kavereita. Asustelen Tampereella, Haapalinnassa ja päivät yritän jaksaa Hämeenkadulla töissä.
Nelli78@hotmail.com
 
Täällähän on hauska pino ja tuttujakin oli jo ilmottautunut ;)

Olen 27v opiskelija-äiti Länsi-Tampereelta (haapalinnakylästä).
Tyttö syntynyt 04/99 ja toista odotellaan, LA marraskuussa.

Aina on mukavaa tutustua uusiin ihmisiin ja ennenkaikkee länsi-tampereen äiteihin ja odottajiin joten viestiä voi laittaa
marup@suomi24.fi
 
Minäkin hyppään pinoon...poing! Eli Tampereen Viinikan liepeillä asustellaan, itse olen vuosikertaa -75 ja esikoispoika nyt 11kk. Olisin myös enemmän kuin iloinen uusista ystävistä niin itselleni kuin pojallekin. Peräänkuulutan myös innokkaita leffaan ja baariin lähtijöitä=) Kirjoitelkaa osoitteeseen tuutikki6@hotmail.com
 

Yhteistyössä