Mies palaa takaisin puhelin korvalla.. Kuluu puolisen tuntia ja ovella on joku. Toinen mies tulee sisään.. Muitta mutkitta hän heittää housunsa pois ja tulee taakseni.. Hän läpsäisee mua pakaraan niin että kihelmöi.. Samassa hän alkaa nuolla mua, ja se ensimmäinen mies runkkaa kaluaan tuolilla katsellen meitä... Takanani puuhaileva mies työntää muitta mutkitta kalunsa pilluuni.. Hän kostuttaa sormensa ja alkaa työnnellä sitä peppuuni.. Mies siirtyy tuolista eteeni ja pyörittelee kyrpäänsä kasvoillani ja työntää sen välillä varoittamatta suuhuni.. Takanani oleva mies työtää yhtäkkiä kalunsa peppuuni ja alkaa tekemään pitkiä työntöjä... He työntyvät minuun rytmikkäästi... Tunnen kuinka minun viimeinenkin reikä täytetään.. Se on banaani joka vielä äsken oli pöydällä,nyt pillussani. Takanani oleva mies alkaa nussia mua todella rajusti.. Samassa edessä oleva roiskii spermat kasvoille,kaulalle ja rinnoilleni.. Takana oleva roiskii spermat sisääni ja jättää banaanin pilluuni.. Olen ihan puhki...