N
not maine coon
Vieras
Pipsan kissa ei ole maine coon vaan ihan tavallinen maatiaiskatti kissatalolta. Löysin nimittäin kissan kuvan vaasan kissatalolta ja kun laitoin linkin katista pipsan blogiin sekä kysyin että mikäs rotukissa se tämmöinen on niin luonnollisesti ei julkaissut kommenttiani. kissan esittelyssä kyllä puhutaan että muistuttaa norjalaista metsäkissaa tai maine coonia mutta sekarotuinen maatiainen se kuitekin on. eikä edes mikään pentu! kissan iäksi oli arvioitu 2-3 vuotta. mä en käsitä tuollaista valehtelua! onko se nyt sitä että kun asutaan jossain hienostoalueella (en tiedä varmaksi kun en itse asu porissa mutta muilta forkilta kuullut että jollain tuollaisella alueella asuu nykyisin) niin piti hienostokissakin hommata. tai siis esittää että on hienostokissa. eikai siivoojalla voi olla varaa tosta noin ostaa mitään rotukissaa nehän maksaa tonnin! ja miten nyt yllättäen se mies ei olekaan allerginen kun vielä puoli vuotta sitten oli? toinen hauska juttu liittyen tuohon kissaan on se ettei yksikään kissa kyllä tottele kieltoa joten hyvä yritys!
katsokaa nyt itse tuon kissan kuvia: Värikäs Elämäni: Siiri ei näytä sitten yhtään rotukissalta!
katsokaa nyt itse tuon kissan kuvia: Värikäs Elämäni: Siiri ei näytä sitten yhtään rotukissalta!