harmaa rouva
Naisetkin uskalsivat laittaa pimppaketjun silloin aikoinaan. Ei kai palstamiehet voi mitään jänöpupuja olla?
Pystypippelikuva olis plussaa, mutta lerpatkin käy!Alkuperäinen kirjoittaja joo:ja pippelit pystyyn!
Niin että saa sitten heti oikean käsityksen ettei jää epäselvyyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja joo:ja pippelit pystyyn!
Ja mielellään vielä viivotin viereen!!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Niin että saa sitten heti oikean käsityksen ettei jää epäselvyyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja joo:ja pippelit pystyyn!
Käy tulitikkuasikin, tai norttiaski, mutta viivoitin on aina viivoitin, toki.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ja mielellään vielä viivotin viereen!!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Niin että saa sitten heti oikean käsityksen ettei jää epäselvyyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja joo:ja pippelit pystyyn!
Kunhan ny jotai vertailukohtaa löytyyAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Käy tulitikkuasikin, tai norttiaski, mutta viivoitin on aina viivoitin, toki.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ja mielellään vielä viivotin viereen!!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Niin että saa sitten heti oikean käsityksen ettei jää epäselvyyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja joo:ja pippelit pystyyn!
Kyllä se ihan tarpeeksi todistaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Mutta eihän se mitään todista vaikka sen pippelin kuvan laittaa...kuulemma
Voit pitää silmiäsi kiinni tai vain vähän raollaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
No mikäs yök se on, luonnollinen asia :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
Ja silti avasit tämän ketjun, otsikosta huolimatta...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
Mitä hemmetin joulukinkkuketjujakin tuol oli seassaAlkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:http://kaksplus.fi/keskustelu/haku?q=penis&searchoptions=2
Alkuperäinen kirjoittaja metrimake:Voit pitää silmiäsi kiinni tai vain vähän raollaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
No pakkohan se on jonkun tulla sanomaan viisauksia tähänkin. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja a:Ja silti avasit tämän ketjun, otsikosta huolimatta...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
Just jo latasin aijaalle, mut no jätän laittamatta ni et sit vahingossa nää sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
Hyvä huomio!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
Mä mietein samaa. Sellanen tää plussan hakukone on.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mitä hemmetin joulukinkkuketjujakin tuol oli seassaAlkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:http://kaksplus.fi/keskustelu/haku?q=penis&searchoptions=2
Juu, muuten kaikki halukkaat ei ehdi nähdä kun joku valopää poistaa ne.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Hyvä huomio!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
Kuvan sisältö pitää selvästi mainita ja pelkkänä linkkinä, ei suoraan avautuvaa! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Saisiks sellaisia, mis aataminomena näkyy samassa?
Mutta ketju piti kuitenkin avata.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$